СДЕЛАЙТЕ СВОИ УРОКИ ЕЩЁ ЭФФЕКТИВНЕЕ, А ЖИЗНЬ СВОБОДНЕЕ

Благодаря готовым учебным материалам для работы в классе и дистанционно

Скидки до 50 % на комплекты
только до

Готовые ключевые этапы урока всегда будут у вас под рукой

Организационный момент

Проверка знаний

Объяснение материала

Закрепление изученного

Итоги урока

Конспект урока. Татар теле ??м Математика "Кабатлау(калдыклы б?л?)"

Нажмите, чтобы узнать подробности

 

  24нче гомуми урта белем бир? учреждениес

            Татар теле ??м математикадан  интеграль д?рес   эшк?ртм?се

           Тема:Кабатлау(калдыклы б?л?)

              Укытучылар:Р?химова Кадрия В. Волкова Ольга И.                        

3класс(интеграль д?рес)

              Максат:татар теле ??м ?д?бияты бел?н кызыксыну уяту;Г.Тукай и?атына х?рм?т т?рбиял??;татарча саннарны с?йл?мд? д?рес файдаланырга ?йр?н?;татарча ??м русча калдыклы б?л? темасын иск? т?шер?;телд?н ??м язмача ис?пл?? к?некм?л?рен камилл?штер?;                                                         

    ?и?азлау: «Математика»( д?реслек  3 кл.),  Г. Тукай турында язмалар,Тукай портреты;?с?рл?ре; магнитофон язмасы, табышмаклар, суган, кишер, к?бест? р?семн?ре;кодоскоп;биремле карточкалар.

                              Д?рес барышы.

       I.Оештыру ?леше.

  Кереш с?з. Ис?нл?ш?. (русча, татарча)Тема ??м максатны ?йт?. 

1. Укытучы:. Кем ул Г. Тукай? Аны? турында нил?р бел?сез?

2.  Габдулла Тукай кайчан туган? (1886 елны? апреленд? )

( тактада Тукай портреты;китап к?рг?зм?се)

-?йе. Аны? быел 125 еллык юбилее.

-125 русча ничек була?

-Б?ген нич?се?

-Числоны русча д?фт?рг? языгыз.

1. Рус теленд? математик диктант. (Сигналлы карточкалар бел?н).

2. Тактада саннар.

-Саннарны укыгыз. Бу нинди саннар? (21, 12, 16, 89, 28, 27, 51)

-хор бел?н(татарча).

3.  русча мисал чиш?

4. Логик чылбыр(эпидиаскопта язылганны к?рс?т?):

66→:22→?9→:1→27

-Татарча а?латыгыз.

Татарча м?сь?л?.

-Алия бел?н ?дил? чыгыгыз ?ле. Х?зер м?сь?л? чиш?без.

Алия бел?н ?дил?не? икесен? берг? 5 д?фт?ре бар. ??р кызга нич?ш?р д?фт?р булыр? Нич?се артык калыр? Артык калган санны ничек атыйлар?

5:2=2 (1калдык)

 -Тактадагы мисалларны русча а?латыгыз.

Тактада 3 р?тт? ?ч?р мисалны балалар русча а?латып чиш?л?р.Н?ти?? чыгаралар:

 Остаток всегда  меньше делителя.

-Ардыгызмы? ?йд?гез ял ит?без. (М.??лилне? “С?гать”шигырен? язылган ?ырга физкультминутка)

 4 С?гать р?семенд? с?гать нич?не к?рс?т??(“С?гать нич?”уены?)

-д?реслек бел?н эш

-(“Математика-3”)Д?реслекл?рне ачыгыз. 26 бит №1.

- русча калдыклы б?л?г? мисаллар чиш? .

-Татарча табышмаклар чишик ?ле. (балалар саннар кертеп  яшелч?л?р турында табышмаклар ?йт?) 

- яшелч?л?рне? р?семн?ре куела

-М?сь?л? н?рс? турында?

-задачу учитель читает на русском языке.

-самостоятельно решают, проверяют.

Капусты привезли 64кг, моркови в 4 раза меньше, чем капусты, а муки на 10кг больше, чем  моркови. Сколько кг овощей привезли в магазин?

64:4=16

16 +10=26

64+16+26=106(кг)

-решение уравнений на карточках

III.Йомгаклау.

-Д?рест? н?рс?л?рне иск? т?шердегез.Н?рс?л?рг? ?йр?ндегез?

IV?й эше

-биремле карточкаларда мисаллар чишеп килерг?.

 

 

 

 

         

 

 

 

         

Рекомендуем курсы ПК и ППК для учителей

Вебинар для учителей

Свидетельство об участии БЕСПЛАТНО!