© 2020, Абдуллаева Зулайкахан Махмутовна 54
СДЕЛАЙТЕ СВОИ УРОКИ ЕЩЁ ЭФФЕКТИВНЕЕ, А ЖИЗНЬ СВОБОДНЕЕ
Благодаря готовым учебным материалам для работы в классе и дистанционно
Скидки до 50 % на комплекты
только до
Готовые ключевые этапы урока всегда будут у вас под рукой
Организационный момент
Проверка знаний
Объяснение материала
Закрепление изученного
Итоги урока
7ге болунгондо калдыгы 2 болгон сандарды озгорулмолуу туюнтма турундо жазгыла.
Жактары 7 см жана 4 см болгон тик бурчтуктун периметрии жана аянтын тапкыла.
Туюнтмаларды тендеш барабар туюнтмага озгортуп тузгуло.
а) 20а+10b-15с;
PQкесиндиси жана анда жаткан Е чекити берилди. PQ=9см, PE= 3см 5мм болсо, EQ кесиндисинин узундугун тапкыла.
Эгерде АВ=4,6см,ВС=7,4см,АС=10см болсо, А,В,С чекиттери бир түз сызыкта жатышабы?
Туюнтмалардын маанилерин таркыла.
а) 52 ·3·3°
Туюнтманы тендеш озгортуп тузгуло
а) (23 • З3): 62;
АВ=20м узундуктагы кесиндиге, анын А учунан АС=5м, В учунан ВД=7,9м кесиндини өлчөп коюшту. СД кесиндисинин узундугун тапкыла.
Амалдарды аткар: 53-25=
© 2020, Абдуллаева Зулайкахан Махмутовна 54