СДЕЛАЙТЕ СВОИ УРОКИ ЕЩЁ ЭФФЕКТИВНЕЕ, А ЖИЗНЬ СВОБОДНЕЕ

Благодаря готовым учебным материалам для работы в классе и дистанционно

Скидки до 50 % на комплекты
только до

Готовые ключевые этапы урока всегда будут у вас под рукой

Организационный момент

Проверка знаний

Объяснение материала

Закрепление изученного

Итоги урока

Юнит 3, урок 19 "Мои достижения". FORWARD М.В.Вербицкая 2 класс

Нажмите, чтобы узнать подробности

Юнит 3, урок 19 "Мои достижения". FORWARD М.В.Вербицкая 2 класс

Просмотр содержимого документа
«Юнит 3, урок 19 "Мои достижения". FORWARD М.В.Вербицкая 2 класс»

19. Мои достижения. Контрольная работа № 3



Портфолио

1. Волчки (эксперимент по смешиванию цветов).

2. Макет дома.

3. Плакат «Полезная еда».

4. Постер/модели «Мебель для нашего дома» с подписями на английском языке.

5. Карточки/групповой постер на тему «Наши любимые животные» с подписями на английском языке.

6. Макет/рисунок робота, презентация его классу на английском языке







































Surname+Name (фамилия и имя)____________________________________

Form (класс)________

TEST

Variant 1

  1. Догадайся по описанию, какое это животное:

It’s little. It’s grey. It can run and hide. It likes cheese. Cats can eat this animal. What is it? А. horse B. a mouse C. a cat D. a dog

  1. Ответь на вопросы о себе.

  1. What’s your name?________________________________________________________

  2. How old are you? _________________________________________________________

  3. Where’re you from? _______________________________________________________

  4. What’s your favourite colour? _______________________________________________

  5. Have you got a pet? _______________________________________________________

  1. Прочитай письмо и сделай подписи к рисунку.

Dear Masha,

Hi, my name is Chipo. I am six years old. I live in Africa. I want to be your pen friend.

This is a photo of my family. My father’s name is Kato and my mother’s one is Adisa. I also have got a grandpa and a grandma. They are Berko and Desta. And there is my sister in the photo. She is Mosi. I love my family very much. Have you got a big family?

Write to me soon,

Chipo.

  1. Ответь на вопросы к картинкам.

Is it a village? Is it a skirt? Is it a train?

No, it’s a station. __________________ ________________


Is it a bed? Is it an arm? Is it a lion?

__________________ __________________ __________________


  1. Кому принадлежат предметы? Ответь на вопросы по образцу.

    1. Whose T-shirt is this?

It’s Sally’s T-shirt.

    1. Whose ____________ is this?

______________________

    1. Whose ____________ is this?

______________________

    1. Whose ____________ is this?

______________________

    1. Whose ____________ is this?

______________________

    1. Whose ____________ is this?

______________________


Surname+Name (фамилия и имя)____________________________________

Form (класс)________

TEST

Variant 2

  1. Догадайся по описанию, какое это животное:

It’s little. It’s grey. It can run and hide. It likes cheese. Cats can eat this animal. What is it? А. horse B. a mouse C. a cat D. a dog

2. Ответь на вопросы о себе.

  1. What’s your name? _______________________________________________________

  2. How old are you? _________________________________________________________

  3. How are you today? _______________________________________________________

  4. What’s your favourite animal? ______________________________________________

  5. Have you got a sister? _____________________________________________________

3. Прочитай письмо и сделай подписи к рисунку.

Dear Masha,

Hi, my name is Bao. I am eight years old. I live in China. I want to be your pen friend.

This is a photo of my family. My mother’s name is Fen and my father’s one is Ling. I also have got a grandma and a grandpa. They are Mei and Rong. And there is my brother in the photo. He is Huan. I love my family very much. Have you got a big family?

Write to me soon,

Bao.

4. Ответь на вопросы к картинкам.

Is it a sofa? Is it a station? Is it a dress?

__________________ __________________ __________________


Is it a mouth? Is it a tiger? Is it a burger?

__________________ __________________ __________________


  1. Кому принадлежат предметы? Ответь на вопросы по образцу.

    1. Whose dress is this It’s Sally’s dress.

    2. Whose ____________ is this?

______________________

    1. Whose ____________ is this?

______________________

    1. Whose ____________ is this?

______________________

    1. Whose ____________ is this?

______________________

    1. Whose ____________ is this?

______________________




Скачать

Рекомендуем курсы ПК и ППК для учителей

Вебинар для учителей

Свидетельство об участии БЕСПЛАТНО!