СДЕЛАЙТЕ СВОИ УРОКИ ЕЩЁ ЭФФЕКТИВНЕЕ, А ЖИЗНЬ СВОБОДНЕЕ

Благодаря готовым учебным материалам для работы в классе и дистанционно

Скидки до 50 % на комплекты
только до

Готовые ключевые этапы урока всегда будут у вас под рукой

Организационный момент

Проверка знаний

Объяснение материала

Закрепление изученного

Итоги урока

ХХ-ХХІ ?асырларда?ы ?ндістан

Категория: История

Нажмите, чтобы узнать подробности

Д?ние ж?зі тарихы

К?ні: 22.04.2015 ж

Сынып -9"А"

Саба?ты? та?ырыбы:

?ндістан.

Саба?ты? ма?саты:

ХХІ ?асырда?ы ?ндістан  мемлекеті жайлы білу

Саба?ты? ?діс-т?сілдері:

Топты? ж?мыс, кезбе тілші , жигсо, ассоцация, Атмосфера

К?тілетін н?тиже:

  • ?ытай.Мо??олия  мемлекеттері  туралы  м?лімет алады.

Саба? жоспары:

 

 

?йге тапсырма:

І. ?йымдастыру кезе?і: ма?сат ?ою,топ?а б?лу.

ІІ.Саба? барысы. СТО-ды? 3 фазасы.

1. ?ызы?ушылы?ын ояту

2. Ма?ынаны тану

3. Ой тол?аныс.

III.?йге тапсырма беру.

Кластер ??руды, тест ??растыруды береді.

Саба?ты? барысы

Саба?ты? кезе?дері

М??алімні? іс-?рекеті

О?ушыны? ?рекеті

1.Психологиялы? тренинг

?йымдастыру

Смайлдар ар?ылы топ?а б?леді,

о?ушылар?а  к??іл-к?йіні? ма?ынасын айттырады

  1. ?з ?алауларымен смайлдарды та?дайды.
  2. Топ?а б?лінеді.

?й тапсырмасын с?рау

 

 

?ытай ж?не Мо??олия та?ырыбын кезбе тілші ?дісі  ар?ылы  с?райды.1. ?ХР Тайвань м?селесiн шешу жолдарын ?андай ?а?ида?а с?йкес негiздеуде?

2. ?ХР Гонконгке ?з ?стемдiгiн ?ашан орнатты?

?ш топ  ?й тапсырмасын топпен  жауап  береді.

2. Жа?а саба?:

 

 

 

 

Жа?а саба?ты? та?ырыбымен

«?ндістан.П?кістан» таныстырады.

«Жигсо» ?дісі бойынша

та?ырыпшаларды  б?ліп   о?у?а ба?ыт  береді.

.

Топта о?иды, тал?ылайды.

1 топ.кестені толтырады

Т?уелді ?ндістанда?ы саяси партиялар

Оларды? ба?дарламалары

 

 

 

2 топ.

Раджив Ганди билiгi кезiндегi елдi? iшкi жа?дайына сипаттама береді

3 топ.

?аза?стан — ?ндiстан арасында?ы байланыстар?а си­паттама жазады

2 тапсырма

 

«Ассоцация» ?дісі бойынша «?нді ?лтты? монополистік топтары» сипаттама беруге ба?ыт береді.

?ш топ сипаттама береді.

?лгерімі  т?мен о?ушымен ж?мыс

 

 

??К-ны? жетекшілері

Билікте бол?ан жылдары

 

 

Кесте толтыруды береді.

?р топта?ы ?лгерімі т?мен о?ушылар кестені толтырады.

  •  

О?ушылар  білімін проблемалы? с?ра?тар ар?ылы бекітеді.

1. ?ндi ода?ында экономикалы? да?дарыс нелiктен т?уелсiздiк ал?аннан кейiн ?рiстедi?

2. Мемлекеттiк сектор ?нерк?сiптi? ?андай салаларын ?амтыды?

3. Бiрiншi бесжылды?та ?андай саланы дамыту к?зделдi?

4. Екiншi бесжылды?та ?ай саланы дамыту?а к??iл б?лiндi?

 

Берілген с?ра?тар?а жылдамды?ты арттырып жауап береді.

  •  

?ндістан.П?кістан

?ыс?аша ?орытындылап кетеді.

О?ушылар  ты?дайды

Ой тол?аныс:

 

Рефлексия «Атмосфера»

О?ушыларды? жа?а а?парат жайлы ал?ан ?серін, не ?йренгенін, нені ?лі де біле т?су керек екенін  аны?тайды. Кері байланыс орнатады.

  1. О?ушылар ?з жаз?андарын о?иды.

-          К?н – Б?гінгі саба?тан білдім, ?йрендім

-          Б?лт – ?иынды?тар кездесті, біра? же?е білдім.

Жа?быр  - т?сінбедім, ?йренбедім

Ба?алау:

 

Формативті ба?алайды

Ба?аларын к?нделіктеріне  ?ойдырады.

         

 

Рекомендуем курсы ПК и ППК для учителей

Вебинар для учителей

Свидетельство об участии БЕСПЛАТНО!