СДЕЛАЙТЕ СВОИ УРОКИ ЕЩЁ ЭФФЕКТИВНЕЕ, А ЖИЗНЬ СВОБОДНЕЕ

Благодаря готовым учебным материалам для работы в классе и дистанционно

Скидки до 50 % на комплекты
только до

Готовые ключевые этапы урока всегда будут у вас под рукой

Организационный момент

Проверка знаний

Объяснение материала

Закрепление изученного

Итоги урока

Методическая копилка:Доклад на тему"АПЛИКАРЯ РЕСУРСЕЛОР ШИ ИНСТРУМЕНТЕЛОР ДИЖИТАЛЕ ЫН ПРОЧЕСУЛ ЕДУКАЦИОНАЛ ЛА ДИСТАНЦЭ ШИ КУ НОРМЭ ИНТЕГРЭ КА МИЖЛОК ДЕ ЫМБУНЭТЭЦИРЕ А КАЛИТЭЦИЙ ДЕ ПРЕДАРЕ,ЫНВЭЦАРЕ,ЕВАЛУАРЕ А ЛИМБИЙ МОЛДОВЕНЕШТЬ .

Категория: Всем учителям

Нажмите, чтобы узнать подробности

Просмотр содержимого документа
«Методическая копилка:Доклад на тему"АПЛИКАРЯ РЕСУРСЕЛОР ШИ ИНСТРУМЕНТЕЛОР ДИЖИТАЛЕ ЫН ПРОЧЕСУЛ ЕДУКАЦИОНАЛ ЛА ДИСТАНЦЭ ШИ КУ НОРМЭ ИНТЕГРЭ КА МИЖЛОК ДЕ ЫМБУНЭТЭЦИРЕ А КАЛИТЭЦИЙ ДЕ ПРЕДАРЕ,ЫНВЭЦАРЕ,ЕВАЛУАРЕ А ЛИМБИЙ МОЛДОВЕНЕШТЬ .»

М.И.Руденко


(МОУ «Бендерская гимназия №1»)


АПЛИКАРЯ РЕСУРСЕЛОР ШИ ИНСТРУМЕНТЕЛОР ДИЖИТАЛЕ ЫН ПРОЧЕСУЛ ЕДУКАЦИОНАЛ ЛА ДИСТАНЦЭ ШИ КУ НОРМЭ ИНТЕГРЭ КА МИЖЛОК ДЕ ЫМБУНЭТЭЦИРЕ А КАЛИТЭЦИЙ ДЕ ПРЕДАРЕ,ЫНВЭЦАРЕ,ЕАЛУАРЕ А ЛИМБИЙ МОЛДОВЕНЕШТЬ .



В настоящей статье отражены возможности цифровых образовательных платформ для организации учебного процесса и оценивания учебных достижений обучающихся.

Ключевые слова: дистанционное образование, интерактивные рабочие листы, цифровой образовательный ресурс, информационно-образовательная среда, платформа.

APPLICATION OF DIGITAL RESOURCES AND TOOLS IN THE DISTANCE AND INTEGRATED EDUCATIONAL PROCESS AS A MEANS OF IMPROVING THE QUALITY OF TEACHING, LEARNING, EVALUATION OF THE MOLDAVIAN LANGUAGE.



This article reflects the possibilities of digital educational platforms for organizing the educational process and evaluating the educational achievements of students. Keywords: distance education, interactive worksheets, digital educational resource, information and educational environment, platform.



Ын ачест артикол ымь дореск сэ вэ трансмит материя каре о путем утилиза ын прочесул де предаре евалуаре,ынвэцаре ын формат електроник,дижитал ын класэ ши ла дистанцэ.

Аженда пе каре в-о пропун еу есте :

1 Регуль де кондуитэ пентру професорь,елевь ши пэринць

2.Предаря ла дистанцэ-контактаря синкронэ.

3.Платформе пентру предаря ын класэ ши ла дистанцэ.

4.Есте диферитэ предаря ла дистанцэ фацэ де чя де класэ?

5.Конклузий ши опиний.

Елевий ну сынт обишнуиць ку ореле ла дистанцэ.Деачея есте есенциал де а комуика елевилор, каре сынт аштептэриле ноастре пе паркурсул ачестор оре ши каре сынт регулиле де компортамент ла дистанцэ.

Требуе сэ ануцэм елевилор ун сет де регуль де бунэ кондуитэ ла дистанцэ.Дин тимп требуе прегэтит:

-бироул де лукру;

-телефонул пе силент;

-утилизаря кэсуцей де чат;

Ын ачест контекст ну требе сэ уйтэм де релацииле ку пэринций,каре есте екстрем де импортантэ.

Релацииле професор-елев-пэринте есте ун прочес,каре континуэ ши ын типул предэрий ла дистанцэ

Требуе де комуникат ку пэринций,сэ ле презентэм обьекивеле, авантажеле реферитор ла предаре ын класэ ши ла дистанцэ.

Предаря онлайн есте о алтернативэ ла предаря обишнуитэ.Сынт мулте лукрурь,пе каре ле путем ынделини ши онлайн,ынсэ ку май мултэ ушуринцэ,авынд ын ведере авантажеле техноложией.

Експликацииле сынт май интерактиве,даторитэ методелор ной де конлукраре ку елевий.

Цинем сэ експликэм елевилор, кэ ей сынт партенерь ку ынвэцэторул ын ачастэ кэлэторие ши деачея требуе сэ цинем конт де ачестя идентитэць ка сэ лукрезе ымпреунэ.

Авем ши регуль пентру прфесорь!

-есте есенциал ка сэ авем тот тимпул камера видео дескисэ.

-буна диспозицие;

Каре сынт стратежииле де предаре?

-требуе респектатэ дурата лециилор пенру фиекаре вырстэ;

--материалул требуе прегэтит дин тимп;

-требуе сэ фим сингурь организаць;

(сэ авем листа електроникэ а елевилор, линкуриле де пе интернет,де пе ютюб фише ын ворд педеф)

-фишиере аудио,видео –тоате требуе верификате дин тимп ши ын каз де чева ну функционязэ ,сэ ну не стресэм сау сэ интрэм ын паникэ.

Каре сынт инструментеле нечесаре де предре ла дистанцэ?

-камера WEB,лэптопул,калкулаторул;

-телефон пе силент

-пиксе,крейане;

-апэ.час;

Каре сынт челе май фреквенте техноложий?

-синхрон техноложие(онлайн)

-асинхрон техноложие(офлайн)

Предаря ла дистанцэ дэ посибилитате професорулуй де а се перфекциона ын домениул едукационал.

Ынаинте де а трече ла практикэ вэ пропун , каре сынт челе май утилизате платформе пентру предаре ла дистанцэ

Ши ануме:

Mооdle ,Zoom ,Meet,Classroom, Classroomscreen ,jamboard,Cisco Webex,  Miro.

Алежем ачя платформэ,унде е ушор де фолосит ши е апроапе де модул ностру де лукру.

Пе лынгэ платформе,каре вэ ажутэ сэ конектаць ку елевий сынт ши ун шир де апликаций ши инструменте дижитале активе,каре вэ ажутэ сэ прегэтць концинутул лецией ынтр-ун мод атрактив.сэ фим креативь,сэ креэм жокурь пентру елевий дин класеле примаре.

Ачестя ресурсе интерактиве требуе сэ фие алесе ын акорд ку материя пе каре о предаць

1 Льонинг апс

2 Кахут

3.Ливоргшиц

4.Тинклик

5.Канва

6.Флипити

7.Квизис

Деч, есте диферитэ предаря ла дистанцэ де чя дин класэ?

Десигур ,кэ да!

Е дифичил сэ менций атенция ши интересул елевилор ;
ну симцим атмосфера дин класэ;

прегэтиря ыць консумэ мулт тимп;

екзистэ проблеме техниче.

Дар сынт фоарте мулте активитэць ,каре функционязэ ла дистанцэ кяр май бине декыт ын класэ.

Медиул он-лайн оферэ професорулуй мулте солуций,астфел ка ел сэ се симтэ ын лумя реалэ.Ачесте солуций сынт интерактиве ши економисеск мулт тимп

Ын ыкеере аш вря сэ фак ун топ

де сфатурь импортанте пентру передаря ла дистанцэ.

1.Прегэтици-вэ ефичиент лекция

2.Алежець челе май утиле техноложий

3.Фиць организаць

4.Фиць креативь:комлектаць материалеле ку фишиере аудио,видео,подкаст-урь,сите-урь,

5.Стимулаць интерактивитатятя,утилизынд о гамэ вариатэ де функций-сондаже,тексте,партажаря екранулуй .


Ынкеере


Дезволтаря актуалэ а сочиетэций се карактеризязэ принтр-о путерникэ инфлуенцэ а ноилор техноложий информационале, каре пэтрунд ын тоате доменииле активитэций омулуй, асигурэ рэспындиря шувоюлуй информационал ын сочиетате, формынд медиул глобал де информацие. О латурэ импортантэ а ачестор прочесе конституе компутеризаря инструирий ши едукацией ын шкоалэ. Шкоала де азь ну е нумай ун извор де акумуларе а информацией, дар е ши локул, унде елевул есте инструит кум сэ ынвеце, унде ынвэцэторул ну есте ун симплу емицэтор ал куноштинцелор, дар есте о персоналитате, каре прин диферите методе ши прочедее ыл ынвацэ пе елев сэ ынвеце де унул сингур, сэ-шь дезволте креативитатя, индепенденца, сэ акумулезе ши сэ ынсушяскэ аналитик ноиле куноштинце.


Литература:

1.Дикционар ортографик, Кишинэу, ЕСМ,1978.

2.Андреев А. А. Введение в дистанционное обучение.- М, 1997(паж.57)

3. https://learningapps.org/login.php

4. https://classroomscreen.com/app/wv1/fece2fff-3c3b-4fe6-9806-b77d81b9643d





Скачать

© 2021 134 0

Рекомендуем курсы ПК и ППК для учителей

Вебинар для учителей

Свидетельство об участии БЕСПЛАТНО!