СДЕЛАЙТЕ СВОИ УРОКИ ЕЩЁ ЭФФЕКТИВНЕЕ, А ЖИЗНЬ СВОБОДНЕЕ

Благодаря готовым учебным материалам для работы в классе и дистанционно

Скидки до 50 % на комплекты
только до

Готовые ключевые этапы урока всегда будут у вас под рукой

Организационный момент

Проверка знаний

Объяснение материала

Закрепление изученного

Итоги урока

Слайд Пед технологии

Категория: Информатика

Нажмите, чтобы узнать подробности

1. ЗАМОНАВИЙ  ЎҚИТИШ (ПЕДАГОГИК) ТЕХНОЛОГИЯЛАРИНИНГ МОХИЯТИ ВА МАЗМУНИ ТУҒРИСИДА

  

              “Технология” – юнонча “teche” сўзидан олинган бўлиб, маҳорат, санъат ва“logos” – сўз, таълимот маъносини англатади.

Технология деганда субъект томонидан объектга кўрсатилган таъсир натижасида субъектда сифат ўзгаришига олиб келувчи жараён тушунилади.   

Технология ҳар доим зарурий  воситалар ва шароитлардан фойдаланиб, объектга йўналтирилган мақсадли амалларни муайян кетма – кетликда бажаришни кўзда тутади.

        Хозирги пайтда “Педагогик технология”, “Таълим технологияси», “Ўқитиш технологияси”, шунингдек “Янги педагогик технологиялар”, “Илғор педагогик технология”, “Замонавий педагогик технологиялар”  “Замонавий таълим технологиялари” каби тушунчалар кўп ишлатилади. Бу атамаларнинг биронтасининг ҳали ўзбек тилида маромига етган таърифи ишлаб чиқилмаган.

21 аср  таълими талабларидан келиб чиқиб қарайдиган бўлсак, “Замонавий ўқитиш технологиялари” ёки “Замонавий педагогик технологиялар” атамаси юритилиши аниқроқ бўлади.

 

Просмотр содержимого документа
«Слайд Пед технологии»















ЗАМОНАВИЙ ЎҚИТИШ (ПЕДАГОГИК) ТЕХНОЛОГИЯЛАРИНИНГ НАЗАРИЙ ВА АМАЛИЙ АСОСЛАРИ



















































Ҳаётда ҳар нарса ва ҳодисанинг яхши жиҳатини, гўзал тарафини кўрабилган одам доимо яхши нарсаларни фикрлайди, эзгу нарсаларни ўйлайди ва ҳаётидан завқ олиб яшайди.











































1. ЗАМОНАВИЙ ЎҚИТИШ (ПЕДАГОГИК) ТЕХНОЛОГИЯЛАРИНИНГ МОХИЯТИ ВА МАЗМУНИ ТУҒРИСИДА

Технология” – юнонча “teche” сўзидан олинган бўлиб, маҳорат, санъат ва“logos” – сўз, таълимот маъносини англатади.

Технология деганда субъект томонидан объектга кўрсатилган таъсир натижасида субъектда сифат ўзгаришига олиб келувчи жараён тушунилади.

Технология ҳар доим зарурий воситалар ва шароитлардан фойдаланиб, объектга йўналтирилган мақсадли амалларни муайян кетма – кетликда бажаришни кўзда тутади.

Хозирги пайтда “Педагогик технология”, “Таълим технологияси», “Ўқитиш технологияси”, шунингдек “Янги педагогик технологиялар”, “Илғор педагогик технология”, “Замонавий педагогик технологиялар” “Замонавий таълим технологиялари” каби тушунчалар кўп ишлатилади. Бу атамаларнинг биронтасининг ҳали ўзбек тилида маромига етган таърифи ишлаб чиқилмаган.

21 аср таълими талабларидан келиб чиқиб қарайдиган бўлсак, “Замонавий ўқитиш технологиялари” ёки “Замонавий педагогик технологиялар” атамаси юритилиши аниқроқ бўлади.



5




Скачать

Рекомендуем курсы ПК и ППК для учителей

Вебинар для учителей

Свидетельство об участии БЕСПЛАТНО!