СДЕЛАЙТЕ СВОИ УРОКИ ЕЩЁ ЭФФЕКТИВНЕЕ, А ЖИЗНЬ СВОБОДНЕЕ

Благодаря готовым учебным материалам для работы в классе и дистанционно

Скидки до 50 % на комплекты
только до

Готовые ключевые этапы урока всегда будут у вас под рукой

Организационный момент

Проверка знаний

Объяснение материала

Закрепление изученного

Итоги урока

Технологическая карта по хакасскому языку 4 класс "Числительные"

Нажмите, чтобы узнать подробности

Просмотр содержимого документа
«Технологическая карта по хакасскому языку 4 класс "Числительные"»

Приложение 2

Примерная схема конспекта урока хакасского языка

Тема_Паба-ꞋчемнꞋн тогызы_______________________________________________________

Класс_2______________________________________________________

Оон погини: олганнарны паба-ꞋчемнꞋн тогызынан таныстыры, оларнын пилистерин пайыдары, чоохтарын алгыдыры


Погинерн : олганнарны паба-ꞋчемнꞋн тогызынан таныстырып, аннанар 4-5 чоохтагнан чоохтирга угредерꞋ, олганнарнын тꞋлꞋн наа лексиканан пайыдары, паба-Ꞌчени улуглирга угредип, оларнын тогыстарын аарлирга сагыс пирери

Тип урока: наа теманы угренери.

Методы урока: словесный, иллюстративный

Фомы работы: фронтальный, групповой, индивидуальный



Ход образовательной деятельности


Этапы урока

Обучающие, развивающие компоненты, задания, упражнения

Деятельность учителя Угретчинин идиглери

Деятельность учащихся Угренчинин

идиглери

Формы организации взаимодействия на уроке

Формирование умений (УУД)

Промежуточный контроль

Проверка домашнего задания

с.14, кон. 5 кибелисти сыныхтиры

Угренчилернин орта чоохтанганын истерии, сыныхтиры

Угренчи орта кибелисти чоохтирга кустенче

Индивидуальнай

личностный

Сыныхтаг,

паалаг

Постановка, определение

Цели

Наа темага сыхханы

Угретчинин наа тема сыгар сурыглары

Угренчилернин нандырыглары

Фронтальнай,

диалог

Познавательнай,



Наа теманан таныстырары:

Паба-иченгин тогызынынанар ситуация идип, наа тема кирери



Угренчилер наа лексиканы угретчинен хада тогынчалар



Угретчинин ситуация хоостыра сурыглары



Угретчи сурыглар пирче

Угренчилернин ситуация хоостыра

нандырыглары



Угренчилер нандырчалар

Фронтальнай,

диалог





Фронтальнай,

диалог


Познавательнай,






Коммуникативный













Наа теманы хатиры

1.Угренчилернин тет радьтагы тогызы (сос пиригестери, чоохтаглар пасчалар)





2.Книганан тогыс

(хыгырыг алгыдары)








3.Угренчи сом пастыра позынын иче-пабазынын тогызынанар чоохтапча


Угретчи сурыглар пирче паза

доска хыринда тогынча





Угретчи угренчилернин тогызынан устапча






Угренчилернин орта чоохтанганын исче,

сыныхтапча.


Угренчилер угретчинин сурыглары пастыра

чоохтаглар

пудирчелер паза тетрадьта пасчалар


Угренчилер сырай пастыра хыгырчалар, сурыгларга нандырчалар, наа состернен тогынчалар



Угренчилер сом пастыра постарынын иче-пабазынанар чоохтапчалар

Фронтальнай

диалог

индивидуальнай,

оменен







Фронтальнай, индивидуальнай

диалог







Индивидуальный



Личностный,

регулятивный








Личностный,

регулятивный,

коммуникативнай







Личностный,

индивидуальный

Взаимоконтроль









Взаимоконтроль









Индивидуальный

монолог



Тыыдыстар:

Ойын «Тиленмес» (Карусель)




Рефлексия:


Угретчи ойыннан устапча




Угретчи угренчилерге тема хоостыра сурыглар пирче



Угренчилер ойын пастыра наа теманы

тыытчалар


Угренчилер сурыгларга

нандырчалар

Коллективный





Индивидуальный

Личностный,

коммуникативный




Личностный, коммуникативный




Взаимоконтроль





Контроль



















Хакас тили урогы 2 класс


Тема: Паба-иченин тогызы


Оон погини: олганнарны паба-ꞋчемнꞋн тогызынан таныстыры, оларнын пилистерин пайыдары, чоохтарын алгыдыры

Погинерн : олганнарны паба-ꞋчемнꞋн тогызынан таныстырып, аннанар 4-5 чоохтагнан чоохтирга угредерꞋ, олганнарнын тꞋлꞋн наа лексиканан пайыдары, паба-Ꞌчени улуглирга угредип, оларнын тогыстарын аарлирга сагыс пирери

Тип урока: наа теманы угренери.

Методы урока: словесный, иллюстративный

Фомы работы: фронтальный, групповой, индивидуальный

Оборудование: хоостар кизхинин тогыстарынанар, паба-иченин сомнары, ИКТ.



Уроктын чорими:


  1. Фонетическай зарядка:

О – орке, кокло, озен, орбекей, оски.

Г – ага, пага, таг, агас, пого.

Ч – ача, пиче, ууча, иче, чача

Н – ан, сан, тан, танах, анчы.


  1. Ибдеги тогысты сыныхтиры:

а) 3 минута хыгырары кибелисти с. 14, кон. 5.

б) Олганнар, амды ибдеги тогысты сыныхтирбыс, кем хайди кибелисти угрен килген. (угренчилер илчирбели кибелисти чоохтапчалар).


  1. Наа темага сыхханы:

Ситуативнай таптыргаснан тузаланары:


Кем сирерге тын хынча,

Кем сирерге айапча,

Кем иртен ирток тогысчха парча,

Кем сирерни азырапча, тонандырча?

Кемненер чоох парча, олганнар? Хайди сагынчазар? (паба-ичеденер)

Пуун урокта кемнерденер чоох парар? (паба-ичеденер)


Наа тема:

Угретчи: Ичи-пабадан аарлыг кизи чогыл. Иче писке чуртас пирче, прай чуртазыбыс тооза хайраллапча. Пабабыс матап тогынып, сирерни азырап, тонандырча. Олар писти чуртасха кирчелер, аннанар пис паба-ичебисти аарлирга, улуглирга кирекпис.


А сирер хайди паба-ичелерине хайчазар? (хынчабыс)

Сирер, олганнар, куннин сай школазар угренерге, пилис аларга чорчезер, а паба-иченер, хайдар чорчелер? (тогысха)

Хайда олар тогынчалар ? (полган на угренчи позынын иче-пабазынын тогызынанар чоохтапчалар)


1.Минин пабам школада тогынча. Ол – угретчи.

Минин ичем имнег турада тогынча. Ол – имчи.

Минин ичем пудиригде тогынча. Ол – пудиричи.


2.Угретчинин сурыглары:

- Синин иченнин ады кем?

- Агаа нинче час?

- Хайда ол тогынча.

- Ол кем полча?

- Син ичене хайди хайчазын?

(идок пабазынанар чоохтапчалар)


3.Тынаныс:

Синин адын кем? – 3 хати

Чоохтап пир магаа.

Иченнин ады кем? – 3 хати

Ичемнин ады Мария, Татьяна, Карина ан.ан.

Пабаннын ады кем? – 3 хати

Пабамнын ады Семён , Егор, кирилл ан.п

Уучаннын ады кем – 3 хати

Уучамнын ады Екатерина, Софыия. ан п.



4.Тетрадьтагы пазыглыг тогыс

Пас салынар синквейн.

А) 1 оме «Иче» соснен

Б) 2 оме «Паба» соснен


4..Книганан тогыс: (хыгырыг алгыдары)

с. 16, кон. 6

Амды сырай пастыра орта уннен хыгырарга угренербис. Хыгырыг тузында нимеденер чоох парчатханын сизининер. (олганнар хыгырчалар)


Олганнар, кемненер чоох парча пу текстте?

Тарика ниме итче?

Айго ниме итче?

Кемненер олар чоохтасчалар?

Хайдаг наа состер мында учурады?


  1. Угренчи сом пастыра позынын иче-пабазынын тогызынанар чоохтапча.


- Пу минин иче-пабам.

- Ичемнин ады Мария.

- Агаа 35 час.

- Ол имнег турада тогынча.

- Ол – имчи.

- Минин пабамнын ады Николай.

- Агаа 40 час.

- Ол школада тогынча.

- Ол угретчи.

-Ичем угаа силиг.


5. Тыыдыстар:

.Ойын « (Карусель)




  1. Рефлексия:

- Пуун урокта хайдаг наа ниме пилип алдар?

- Кем хайди тогынган? Постарынны паалап пиринер.
















































=



Скачать

Рекомендуем курсы ПК и ППК для учителей

Вебинар для учителей

Свидетельство об участии БЕСПЛАТНО!