СДЕЛАЙТЕ СВОИ УРОКИ ЕЩЁ ЭФФЕКТИВНЕЕ, А ЖИЗНЬ СВОБОДНЕЕ

Благодаря готовым учебным материалам для работы в классе и дистанционно

Скидки до 50 % на комплекты
только до

Готовые ключевые этапы урока всегда будут у вас под рукой

Организационный момент

Проверка знаний

Объяснение материала

Закрепление изученного

Итоги урока

1 сынып 6 саныны? ??рамы

Нажмите, чтобы узнать подробности

Саба?ты? та?ырыбы: 6 саныны? ??рамы           Саба?ты? ма?саты: 

  1. 6 саныны? ??рамын ме?герту, ?рнек ??ру ар?ылы оны? м?нін табу?а, те?дік ж?не те?сіздік та?баларын д?рыс ?оя білуге ?йрету.
  2. Ойлау, есте са?тау ?абілеттерін, математикалы? тілін дамыту, ба?ыт - ба?дар бере отырып ?здігінен ж?мыс істеуге, ?зіндік талдау мен топты? ж?мысты шапша?ды?пен орындау?а да?дыландыру.
  3. О?ушыларды ептілікке, ынтыма?шылды??а, ал?ырлы??а, тап?ырлы??а, жылдамды??а т?рбиелеу. Саба?ты? к?рнекілігі: Дидактикалы? материалдар. О?ыту ?дісі: Т?сіндіру, с?ра? - жауап. Саба?ты? т?рі: Аралас саба?. Саба?ты? барысы: І. ?йымдастыру.

О?ушыларды? зейінін саба??а аудару.

 

Психологиялы? дайынды?. Ой?а толып санамыз «5»болсын алар ба?амыз Баласындай бір ?йді? Тату болсын арамыз. ІІ. ?ткен саба?тан ал?ан білімін тексеру. 6 цифрін жазу. - 6 санын ?алай шы?арып аламыз? - 6 саны ?андай сандардан арты?? - 6 - дан кем сандарды ата? - ?осу ж?не азайту амалына ?рнек жаз. 5+1=6              6 - 5=1            6 - 1=5 2+4=6              6 - 2=4          6 - 4=2 3+3=6              6 - 3=3 ?ткен сандарды? ??рамын аны?тау?а байланысты ?ызы?ты есептер шы?арамыз. Омартада ?ш ?онжы?, Ойнау?а ты?ылма? кірісі. Жасырынса бірі б?шкеге То?ай?а ж?гірді нешеуі? (2)  

Балапандарым - байлы?ым, Бармысы?дар барлы?ы?? Тексерейін, санайын. ?ябасар - анасы 2 - еуін тапты ж?йектен. Арпа іздеген 2 - еуін Бай?ап ?алды алыстан. Айты?даршы балалар Нешеу екен барлы?ы? (4) Сарылау ?ш т?ймеда?, Тамаша екі к?ктікен. Балалар ма?ан сыйла?ан Байламда неше г?л екен? (5) - Міне, балалар, барлы?ымыз д?рыс тапты?. Олай болса біз б?гінгі саба?ымызда 6 саныны? ??рамымен танысамыз. Мысы?ты? бес баласы Не берсе?, соны жейді екен. Жаласа ?айма? біреуі, Табы?дар сонда ?анша екен, Барлы?ы мысы? баласы? (6) ІІІ. Жа?а саба?: 1) 6 саныны? ??рамын аны?тау.  

6

 

4

2

3

3

5

1

 

2) 5+1=6     4+2=6     3+3=6 3) Салыстыру. 6см > 5 cм 5см < 6cм Сергіту с?ті: ?имылдатып сауса?ты, О??а, Сол?а б?рап к?р. ?стап к?ріп монша?ты, ?сем бейне ??рап к?р. Сырт - сырт, сырт - сырт Шы?сын дауысы 4) Та?тамен ж?мыс: 0см   4 см        2см    5см 3cм    2 см «Жапыра? жинау»ойыны Шарты: берілген есептерді д?рыс, ?атесіз та?та?а жазу 2 - 1+2 4 - 1 – 1 3+1 – 2 1+1+1 5 – 1 5 – 4 3+2 4+1 Д?птермен ж?мыс: 

Д?птерімізді ашайы?, Сала?ты?тан ?ашайы?. ?ол?а ?алам алайы?, ?демі етіп жазайы?. 6 санын жазып ?йрену 6 саныны? ??рамын жазу. ?рнектерді? м?нін табу. Шы?армашылы? тапсырма. ?ІІ. Саба?ты ?орытындылау:  - Б?гін біз сендермен ?андай санны? ??рамымен танысты?? - 6 саны ?андай сан? - 6 саны ?ай сандарды? ?осындысы? - 6 саныны? к?ршілерін ата.

Мада?тау: