Анализ суммативного оценивания ( СОР, СОЧ )
Класс____________________________
Учитель______Уметбаева Г.Х
Предмет_____________________________________
Максимальный балл ___________________________________
Количество детей в классе___________ Писали работу_______________
№ | ФИО | Балл | Уровень |
| Макан Амина | | |
| Рябцева Арина | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
Высокий уровень________________________________
Средний уровень________________________________
Низкий уровень_________________________________
Типичные ошибки
1.____________________________________________________________________
2.____________________________________________________________________
з.____________________________________________________________________
4.____________________________________________________________________
Возникали ли затруднения при определении уровня обученности учащихся?
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Заключение:___________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Рекомендации:_________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Суммативтік багалауга талдау ( СОР, СОЧ )
Класс__________________________________________________
Муғалім _______________________
Typі________________________________________________________
Пәні
Тақырыбы
Тапсырмалар мен дескрипторларға сапаттама
Максималды балл__________________________________________
Кластағы окушылар саны __________ Жумысты орындагын________
№ | | Аты-жөні | Балл | Денгей. |
1 | | | |
2 | | | |
3 | | | |
Жогары денгей ________________________________________________
Орта денгей ________________________________________________
Төменгі денгей ______________________________________________________
Жюсригси кателгр
1.
2
3.
4
Окушы денгей... апымауда индай м.ындымар гуды
Корытыиды:
Усыныстар:
Анализ суммативного оценивания ( СОР, СОЧ )
Класс____________________________
Учитель________Уметбаева Г.Х.
Предмет___________________________________________
Максимальный балл ___________________________________
Количество детей в классе___________ Писали работу_______________
№ | ФИО | Балл | Уровень |
1 | Гайфуллин Арслан | | |
2 | Мартынова Ульяна | | |
3 | Мытник Глеб | | |
4 | Сорокина Александра | | |
5 | | | |
6 | | | |
7 | | | |
8 | | | |
9 | | | |
Высокий уровень________________________________
Средний уровень________________________________
Низкий уровень_________________________________
Типичные ошибки
1.____________________________________________________________________
2.____________________________________________________________________
з.____________________________________________________________________
4.____________________________________________________________________
Возникали ли затруднения при определении уровня обученности учащихся?
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Анализ суммативного оценивания ( СОР, СОЧ )
Класс____________________________
Учитель________Уметбаева Г.Х.
Предмет___________________________________________
Максимальный балл ___________________________________
Количество детей в классе___________ Писали работу_______________
№ | ФИО | Балл | Уровень |
1 | Балде Константин | | |
2 | Ванюшина Виолетта | | |
3 | Гольцер Елизавета | | |
4 | Джумабеков Султан | | |
5 | Килинин Данил | | |
6 | | | |
7 | | | |
8 | | | |
9 | | | |
Высокий уровень________________________________
Средний уровень________________________________
Низкий уровень_________________________________
Типичные ошибки
1.____________________________________________________________________
2.____________________________________________________________________
з.____________________________________________________________________
4.____________________________________________________________________
Возникали ли затруднения при определении уровня обученности учащихся?
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________