СДЕЛАЙТЕ СВОИ УРОКИ ЕЩЁ ЭФФЕКТИВНЕЕ, А ЖИЗНЬ СВОБОДНЕЕ

Благодаря готовым учебным материалам для работы в классе и дистанционно

Скидки до 50 % на комплекты
только до

Готовые ключевые этапы урока всегда будут у вас под рукой

Организационный момент

Проверка знаний

Объяснение материала

Закрепление изученного

Итоги урока

Ашы? саба?: Мен жаратылыстану – математика ба?ытында о?имын.

Категория: Прочее

Нажмите, чтобы узнать подробности

К?ні.............. 10 сынып

Саба?ты? та?ырыбы: Мен жаратылыстану – математика ба?ытында о?имын.

Саба?ты? ма?саты:

Білімділік: М?тін ар?ылы жа?а саба?ты? мазм?нын ашу. С?здермен с?з тіркестері мен с?йлемдер ??рау?а жатты?у. М?тінні? мазм?нын с?ра??а жауап беру ар?ылы  ??гімелеуге ?йрету. Синоним с?здерді ?айталап, жатты?умен ме?герту. септік жал?аулары жал?ан?анын аны?тау  

Дамытушылы?: О?ушыларды? ?ойыл?ан с?ра?тар?а д?рыс жауап беру ж?не  ?з ойларын д?рыс жеткізе білу да?дыларын ?алыптастыру.

Т?рбиелік: О?ушыларды? білім алу?а, о?у?а деген ??штарлы?ын арттыру. Адамгершілік пен е?бекс?йгіштікке т?рбиелеу.

САБА? БАРЫСЫ:

І. ?йымдастыру кезе?і.

  • О?ушыларды т?гендеу;
  • О?у-??ралдарын алу
  • Саба?ты? та?ырыбы мен ма?сатын таныстыру.

О?ушыларды саба??а психологиялы? дайындау.

ІІ. Тіл дамыту.

Кезекші : Б?гін нешісі?

Аптаны?  ?ай к?ні?

Б?гін ауа райы ?андай?

 Сен б?гін ?алай киінді??

Сені? к??іл – к?ін ?андай?

Сен ?й тапсырмасын орындады? ба?

?андай тапсырма ?иын болды?

 

 ІІІ. ?й тапсырмасын тапсырмасын с?рау.

Ж?пты ж?мыс.

О?ушылар  карточкалар ар?ылы бір –бірінді тексереді.ба?алау пара?тарын толтырады.

 

О?ушыны? аты тегі

?й тапсырмасы

Ба?а

1

 

 

 

2

 

 

 

3

 

 

 

4

 

 

 

.

 

 

 

.

 

 

 

Ба?а критериялары

«0-3»?пай –толы? емес

«0-6» ?пай – толы? жауап

«0-8» ?пай – толы? ж?не ?осымша жауап беру

«0-10» ?пай- барлы?тапсырмаларды орындады

 

«3»

«4»

 

«4+»

«5»

 

 

ІV. Жа?а саба?.

Сынып 2 топ?а б?лінеді

А – тапсырманы орындайды

І топ

ІІ топ

 М?тінмен  ж?мыс

М??алімні? о?уы;

Кезектесіп о?у;

Осы с?здермен с?з тіркестерін ??рау.

С?здік ?орларын тексеру ?шін т?н дыбыстарынан басталатын с?здер айту.

 

Жа?а с?здермен ж?мыс

маманды?

та?дау ?стіндемін

ортаны та?дайсы?

икемділік

шеберлік шешім ?абылдау

 

Б - тапсырманы орындайды

 Кітаппен ж?мыс.120  бет

  • ?де?ді т?сініп о?у;
  • проблемалы? с?ра?тар ?ою; 
  • м?тін бойынша пікірлесу – ?андай маманды? жа?сы?
  • м?тінні? мазм?нын айту.

Ережені еске т?сіру:

Синоним деген не? мысалдарын келтірі?дер

ІІ. С?йкестігін тап

А) Антоним                                                                          В) Синоним

1.      е?бек?ор

2.      айыпп?л

3.      жылдам

4.      тыйым салу

5.      жа?а

6.      ?ндемеу

1.      баяу

2.      к?не

3.      р??сат беру

4.      жал?ау

5.      ??гіме-д?кен ??рау

6.      сыйа?ы

1.      ?немі

2.      ?зірлеу

3.      еріншек

4.      д?мдес

5.      та?ам

6.      даяшы

1.      жал?ау

2.      тама?

3.      жиі

4.      кезекші

5.      даярлау

6.      таба?тас

 

В - тапсырманы орындайды

Жазбаша ж?мыс. 120бет 2т Т?мендегі с?здерге ?андай септік жал?аулары жал?ан?анын аны?та?дар  

2-жатты?у. 3т М?тіннен ?ос с?здермен туынды зат есімдерді табы?дар. .

3-тапсырма.жатты?у  Берілген с?здер мен с?зтіркестерін ?атыстырып с?йлем ??ра?дар.

Маманды? та?дау, табысы жо?ары маман, икемділік, ата- ана?мен а?ылдасу, шешім ?абылдау, ж?мыс?а орналасу, армандаймын, табысты болу

 

VІ. Бекіту.

 

Маманды? атауы

Не себепті та?дар еді??

 

 

 

 

С?ра? – жауап. 120 бет

 

Ж?птасып диалог ??ры?дар. Диалогте т?мендегі м?селелерді ?амты?дар.

  • ?андай маманды?ты та?дады?дар?
  • Неліктен ол маманды?ты та?дады??
  • Та?дауына не себеп болджы?
  • Ата – ана?ны? пікірін ескерді??
  • Он ша?ты жылдан кейін ?зі?ді  ?алай елестетесі?? ?андай  боласы??

VІІ. ?й тапсырмасын беру.

М?тінні? мазм?нын айту, с?здерді жаттау.

 

V. ?орытынды. Не білдік? Не істедік?

VІ.  Ба?алау.