СДЕЛАЙТЕ СВОИ УРОКИ ЕЩЁ ЭФФЕКТИВНЕЕ, А ЖИЗНЬ СВОБОДНЕЕ

Благодаря готовым учебным материалам для работы в классе и дистанционно

Скидки до 50 % на комплекты
только до

Готовые ключевые этапы урока всегда будут у вас под рукой

Организационный момент

Проверка знаний

Объяснение материала

Закрепление изученного

Итоги урока

Ашы? саба? 8 сынып: Бірлік пен ынтыма?

Категория: Прочее

Нажмите, чтобы узнать подробности

              Модуль. Ба?ыт –ынтыма?та.

 Саба?ты? та?ырыбы:   Бірлік пен ынтыма? елі. С?йлемні? т?рлаулы м?шелері.

                                         

Саба?ты? ма?саты: :   М?тінді о?ып, аудару, тал?ылау. С?йлемні?  т?рлаулы м?шелерімен

                                       таныстырып, жатты?тыру.

                                      О?у, аудару, ойлау, екі тілде с?йлеу, м?нерлеп о?у  да?дыларын  дамыту, 

                                     с?з ?орын молайту. ?з елін, хал?ын ?адір т?тып ??рметтеуге баулу.

                                     Мейірімді, ?айырымды  болу?а т?рбиелеу.

К?рнекілік:     Таблица. ?ле? жолы. Плакат.

Саба?ты? ?дісі:  Алдын ала о?ыту

Саба?ты? т?рі. ?деби – монтаж саба?ы.

                                          Саба?ты? барысы:

І. ?йымдастыру кезені.

ІІ. ?й ж?мысын тексеру. .   2.9. – жатты?у. 29 бет. Т?мендегі с?здерді? синонимдерін тауп жазы?дар. Бір с?зді септе?дер.

ІІІ. С?ра?тар?а жауап бері?дер.

  •  С?йлем м?шелерін ата?дар.
  • Оларды ?алай белгілейді?

С?йлем м?шелері т?рлаулы ж?не т?рлаусыз болып екі топ?а б?лінеді. Б?гін біз т?рлаулы м?шелермен танысамыз.

 2. таблицамен ж?мыс.

3. Бекіту.

А) 314 – жатты?у. 32 бет.                                                                   

?) Т?рлаулы м?шелерін табы?дар.

Каза?стан - к?п ?лтты мемлекет. ?аза?станда т?ратын барлы? ?лт ?кілдеріні? те?дігі ?аза?стан Респупликасыны? Ата За?ында баян етілген.

4. М?тінмен ж?мыс.

А)  С?здікпен ж?мыс. ?лт ?кілдері, байыр?ы, тарихи т?л?а, ?айырымды, ?она?жай, ынтыма?ты.

 ?)  «Бірлік пен ынтыма? елі» м?тінін о?ып аудару.

- М?тін не жайында?

- Негізгі ойы ?андай?

 -  ?ле?ді о?ып, ?з с?зі?мен ?аза?ша айтып бері?дер.

                        Казахи мы и русские, карелы и корейцы.

                        Мы черные, и русые, и смуглые, и белые.

                        В Казахстане –

                        На земле родной

                       Живем мы все

                        Большой и дружною семьей.

  • ?аза?стан ?андай мемлекет?
  • Ата за?ы ?андай ??жат?
  • Мемлекетімізді? негізгі міндеті ?андай? С?йлемді жазып, аударып, т?рлаулы м?шелерін табы?дар.

Каза?стан халы?тарыны? бірлігін, келісімін са?тау – мемлекетімізді? негізгі міндеті. Каз?стан халы?тары келісімде, досты?та ?мір с?руде.

В дружбе всех народов и национальностей, проживающих в ?азахстане, в их общих делах и в общих праздниках – залог мирного  и счастливого будущего нашего большого дома, имя которому Казахстан.                   

318 – тапсырма. 33 бет. Ма?ал м?телдерді? ма?ынасын т?сіндірі?дер.

І?. ?орыту: Алдын ала дайындал?ан о?ушыларды? орындауы.

1.Всегда тепла родная сторона

Всем до могилы дорога она.

На юге Алатау встал стеной

Алтай, Каркаралы, Караганды –

Тут пролегает горная гряда

О кроющихся в ней великих кладах

Я с восхищеньем думаю всегда.

Моей земли богаче не найти

Мой Казахстан, не зря же ты в чести!

 

Тут все дары лесов, садов, полей зеленых-

Победа мастеров в свой труд влюбленных,

Орнамент редкий – девичье исскуство –

Тут поразит и самых искушенных.

Тут и ученых  долгие исканья.

И щедрость лета, и весны дыханье –

Чего здесь нет?

                Б?рі бар.  Е? бастысы – егемендік. Егемендік хал?ымыз?а не береді?

И действительно чего у нас  нет?  У нас есть все. И самое главное  Суверенитет –

Совокупность прав наций на свободу выбора социального и политического строя, на территориальную целостность, экономическую независимость.

Плакат. Суреренитет  - провозглашает:

  • охрану и защиту национальной государственности.
  • Возрождение  и развитие самобытной культуры, традиции языка.
  • Неделимость и неприкосновенность его территории.
  • Равенство всех наций республики и удовлетворение языковых потребностей.
  • Свободу выхода на прямые экономические, культурные и иные связи с любой зарубежной страной.

       ?ле?  «Атамекен» 

2. Моя Родина – это бескрайние степи,

Это светлое небо над головой.

Лучше этого места не найти на планете.

Это рай, это дом, это край наш родной.

 

 

3. Исхлестан ветрами,

Словно плетью.

Влюблен в бродячее житье.

О стапь моя, сквозь все столетья

Я вижу пршлое твое!

Меня волнения и тревоги

Не покидают ни на миг.

Здесь перепутаны дороги

Друзей и  недругов  твоих.

Здесь наши предки спины гнули,

Вставали грудью на врага,

И состязания акынов,

И сумашедшая байга.

Опалены полдневным зноем,

Судьбой мы связаны одной

Твое минувшее со мною,

 

                                                                                          Твое грядущее со мной.

4.                                  ?аза?сатан дейтін мені? бар елім,

                              Жатыр алып жарты д?ние ?лемін!

                              Б?л даланы анам жаспен суар?ан,

                              Б?л далада атам ?ол?а ту ал?ан,

                              Б?л дала?а жылап келіп уан?ам,

                              Б?л даланы к?ріп ал?аш ?уан?ам,

                              Б?л далада ?скен жанда жо? арман!       (?. Аманжолов)

               ?й ж?мысы:317 – тапсырма. 33 бет.        

                              

    

 

  8 сынып.  № 19.

 Саба?ты? та?ырыбы:   Тамыр. Бастауыш..

                                         

Саба?ты? ма?саты: :   М?тінді о?ып, аудару, жал?астыру. Бастауышпен таныстырып,

                                      жатты?тыру.

                                      «Тамыр» с?зінін баламасын т?сіндіру, о?у, жал?астыру, ?з ойын, ?мірде

                                       бол?ан о?и?аларын айту ар?ылы с?йлеу да?дыларын  дамыту, 

                                     с?з ?орын молайту. Мейірімді, ?айырымды  болу?а т?рбиелеу.

К?рнекілік:     Таблица.  Плакат.

Саба?ты? ?дісі: о?у, с?йлеу

Саба?ты? т?рі. Білім –білікті бекіту.

                                          Саба?ты? барысы:

І. ?йымдастыру кезені.

ІІ. ?й ж?мысын тексеру. 317 – тапсырма. 33 бет. С?ра?тар?а жауап бері?дер.

ІІІ. Таблицамен ж?мыс.

- Бастауыш деп нені атайды?

-Ол ?андай с?ра?тар?а жауап береді?

-С?йлемде ?андай с?з табы бола алады?

325 – жатты?у. 34-35 бет.

 Лексикалы? ж?мыс.  Ма?алдарды есте са?тап, ма?ынасын т?сіндіріп мысал келтірі?дер.

              Ырыс алды – ынтыма?.

Байлы?  - байлы? емес, бірлік -  байлы?.

Бірлік еткен озар, бірлеспенген тозар.

Бірлік бар жерде – тірлік бар.

ІІІ. «Тамыр» с?зі ?андай ой ту?ызады?

               -      Тамыр - 

                         /           /

1.33 бет Т?сініктеме. Кімдерді  тамыр деген?

2.  Тамыр с?зімен кездесетін т?ра?ты с?з тіркестерін есте са?та.  С?йлем ??растыры?дар.

3. М?тінмен ж?мыс. М?тінді о?ып аудару, Жал?астыру. Класстер толтыру.

Тамыр ?андай адам?

  а) Тамыр – ж?рдемін аямайтын, жа?сылы? істейтін,бауырмал, адамгершілігі мол, жатсынбайтын, ....

  ?) С?йлемді  талда?дар.  С?йлем м?шелерін белгіле?дер.

Тамыр деген ??ым?а ?аза? хал?ы ерекше м?н береді. Хал?ымызда ?здеріні? дос-жарандарын, сыйлас, ?имас адамдарын «тамырым» деп ата?ан.

б) Ма?ал –м?телдерді к?шіріп жазып, ма?ынасын т?сіндірі?дер. Бастауышты тауып, с?ра? ?ойы?дар.

 Жаман?а жан жуымас. ?зі жа?сы кісіге бір кісілік орын бар. Жа?сы – к?пке орта?.

4. ?здік ж?мыс. 326 – жатты?у. 35 бет. Шартты белгілерді? орнына тиісті с?йлем м?шесін ?ойып, с?йлемді толы?тырып жазы?дар.

І?. ?орыту. Мені? тамырым бар.  ?ссе.

 

 

 

?й ж?мысы. 324 – тапсырма. 34 бет.