СДЕЛАЙТЕ СВОИ УРОКИ ЕЩЁ ЭФФЕКТИВНЕЕ, А ЖИЗНЬ СВОБОДНЕЕ

Благодаря готовым учебным материалам для работы в классе и дистанционно

Скидки до 50 % на комплекты
только до

Готовые ключевые этапы урока всегда будут у вас под рукой

Организационный момент

Проверка знаний

Объяснение материала

Закрепление изученного

Итоги урока

Конспект урока; ?ойшыны? баласы

Нажмите, чтобы узнать подробности

                            

                                    ?азіргі заман?ы білім беру ж?йесіне о?ытуды? инновациялы? ?дістерін енгізу

                                                                                 Рамазанова ?уаныш А?таевна

                                                                                 №45 орта мектеп

«?стазды? биігі ойлана ?араса? биіктей береді, ??ліне ?араса?, тере?дей береді, ?ол созсан ?арсы алды?да, айналса? артында т?р?андай»-деп Сократ айт?андай Егеменді елімізді? алды??ы ?атарлы отыз мемлекетті? ?атарына ?осылу?а табандылы?пен жылжу саясаты ?о?амымызды? барлы? саласында т?бегейлі ?згерістер енгізіп, жа?а талаптар ?ойылып отыр.соны? ішінде болаша? ?рпа??а ?лемдік де?гейде білім беру ма?сатына орай білім мазм?нына жа?аша ?арау- басты міндеттерді? бірі.

Мектептегі т?жірибе кезе?інде осы теориялы? негізгі ?станымдарды о?ушылар?а саба? бере отырып, о?ытуда?ы Кембридж т?сілдерін пайдаланым, саба? беруде жа?а ізденістер мен табыстарды іске асырудамын.

?дебиеттік о?у  п?нінен  ?ыс?а  мерзімді саба? жоспары

П?ні: ?дебиеттік о?у

К?ні

3-сынып

Саба?ты? та?ырыбы

?ойшыны? баласы. Ертегі

Ма?саты

Ертегіні? мазм?нын о?ып, т?сіну ар?ылы та?ырыбы мен идеясын ашу?а м?мкіндік беру.

Ж?мыс н?тижесі

Білімін жетілдіреді,ізденеді, м?тін мазм?нын ?мірмен байланыстырады.

Сілтеме

3- сынып,?дебиеттік о?у,Алматыкітап 2014

Негізгі идеясы

Баланы? а?ылдылы?ын ?з бойларына сі?іре білу, тап?ырлы??а баулу

Ресурстар

 Постер,  интерактивті та?та, таратпа материалдар, м?тін мазм?нына  суреттер

?олданыл?ан модульдер

Диалогты? о?ыту, сыни т?р?ыдан ойлау, АКТ ?олдану, жас ерекшелігіне  с?йкес о?ыту

Саба?ты? ?тілу уа?ыты

45 минут

Саба?ты? жоспары

?йымдастыру: с?лемдесу, ?ріптер ар?ылы ма?ал ??растырып, топ?а б?лу, ма?сат ?ою

Саба? барысы:  Блум таксаномиясы бойынша

Рефлексия

?йге  тапсырма

Та?ырыпты  о?у, мазм?нын айту.М?тінді ойша жал?алстыру.

Саба?ты?     барысы:

Ойлауды Блум

 бойынша жіктеу

Ма?сат

Тапсырма т?рі.

Т?рткілер.

Н?тиже

Ба?алау

критерийлер

Дескриптор

?пай

ба?алау

Білу

 

 

 

?й тапсырмасы

Айлакер бала ертегісін с?рау.

Жоспар ??ру ар?ылы мазм?ндату

 

«Ми?а шабуыл»

  Та?ырыпты  4  топ?а  та?ырыпшалар?а б?ліп беру. 

6 минут

?ткен та?ырып бойынша білімдері сараланады

Білім к?лемін зерделеу

 

С?ра?тар?а  толы? жауап берген

3

 

С?ра?тар?а толы? жауап бермеген

2

С?ра?тар?а м?лдем жауап бермеген

1

Т?сіну

 

 

 

 

О?улы? м?тінін тал?ылау

«?арлы кесек»  ?дісі  бойынша  м?тіндерді  талдай  отырып диалог?а т?су

1 топ патша бала?а ?андай с?ра? ?ойды?

2 топ Баланы? жауабы ?андай болды?

3 топ  Бала м?ндай а?ылды жауаптарды ?айдан біледі деп ойлайсы??

 4топПатша ?андай шешім ?абылдады?

10 минут

Та?ырыпты?  бойыша м?тінді  ме?гереді негізгі идеясын т?сінеді

Та?ырыпты? негізгі идеясын т?сіну

Та?ырыпты? ма?ызын толы? ашты

3

 

?ателіктері болды

2

Та?ырыпты м?лдем аша алмады

1

?олдану

 

 

Баланы? жауабыны? ерекшелігін к?рсету.

Топтар ?зара араласып а?парат алмасады.

12 минут

Ал?ан білімін т?жірибеде ?олдана

алады.

Іс-т?жірибе жасау да?дысын ?алыптастыру

?алыптас?ан

3

 

 

 

 

 

 

Толы? емес

2

?иын

    1

Талдау

 

 

 

?ойшыны? баласы мен байды? баласын салыстыру.

 

Венн диаграммасын толтыру

 

4 минут

?зара  жауапты? д?рысты?ын д?лелдейді.

Пікірталас?а т?су

??састы?тары мен айырмашылы?тарын толы? ажыратады

3

 

Ажырата алмайды

2

ж?мыс?а ?атыспайды

1

Жина?тау

 

 

 

 

?з пікірін д?лелдеу

?ойшыны? баласыны? келешегін болжау.

 

Жеке ж?мыс.

 

7 минут

 

 

 

 

Ойын жина?тай алады

Жа?даяттан шы?а білу ??зыреті

Толы? саралады

3

 

?иналды

2

Саралай алмады

1

Ба?алау

 

 

Шы?армашылы? ?леуетін дамыту.

 

6 минут

Ойланып шешім ?абылдайды, ізденеді.

Венн диаграмасы ар?ылы ??састы?тары мен айырмашылы?тарын таба алады Логикалы? ойы

 ?зіні?  ойын на?ты д?лелдер келтіреді

3

 

Д?лелдемелер келтіре алмайды

2

?иналады

1