СДЕЛАЙТЕ СВОИ УРОКИ ЕЩЁ ЭФФЕКТИВНЕЕ, А ЖИЗНЬ СВОБОДНЕЕ

Благодаря готовым учебным материалам для работы в классе и дистанционно

Скидки до 50 % на комплекты
только до

Готовые ключевые этапы урока всегда будут у вас под рукой

Организационный момент

Проверка знаний

Объяснение материала

Закрепление изученного

Итоги урока

Контрольная работа для 2 класса

Нажмите, чтобы узнать подробности

проверка знаний учащихся в конце раздела, модуля.

Просмотр содержимого документа
«Контрольная работа для 2 класса»

Form 2

I. Translate the text.

I have got two eyes, a mouth and a nose.

I have two hands, two ears and lots of hair. What am I?

II. Составьте предложения, расположив слова в правильном порядке.

  1. Can, a, run, horse,

  2. Swim, fish, can.

  3. Sing, can, a, and, bird, fly.

  4. Frog, jump, a, can.

III. Translate the words.

Blue eyes –

Dark hair –

Brown teddy bear –

Yellow doll –

On the table –

In the box -


Form 2

I. Translate the text.

I have got two eyes, a mouth and a nose.

I have two hands, two ears and lots of hair. What am I?

II. Составьте предложения, расположив слова в правильном порядке.

  1. Can, a, run, horse,

  2. Swim, fish, can.

  3. Sing, can, a, and, bird, fly.

  4. Frog, jump, a, can.

III. Translate the words.

Blue eyes –

Dark hair –

Brown teddy bear –

Yellow doll –

On the table –

In the box –


Form 2

I. Translate the text.

I have got two eyes, a mouth and a nose.

I have two hands, two ears and lots of hair. What am I?


II. Составьте предложения, расположив слова в правильном порядке.

  1. Can, a, run, horse,

  2. Swim, fish, can.

  3. Sing, can, a, and, bird, fly.

  4. Frog, jump, a, can.


III. Translate the words.

Blue eyes –

Dark hair –

Brown teddy bear –

Yellow doll –

On the table –

In the box -


Form 2

I. Translate the text.

I have got two eyes, a mouth and a nose.

I have two hands, two ears and lots of hair. What am I?

II. Составьте предложения, расположив слова в правильном порядке.

  1. Can, a, run, horse,

  2. Swim, fish, can.

  3. Sing, can, a, and, bird, fly.

  4. Frog, jump, a, can.

III. Translate the words.

Blue eyes –

Dark hair –

Brown teddy bear –

Yellow doll –

On the table –

In the box -


Form 2

I. Translate the text.

I have got two eyes, a mouth and a nose.

I have two hands, two ears and lots of hair. What am I?

II. Составьте предложения, расположив слова в правильном порядке.

  1. Can, a, run, horse,

  2. Swim, fish, can.

  3. Sing, can, a, and, bird, fly.

  4. Frog, jump, a, can.

III. Translate the words.

Blue eyes –

Dark hair –

Brown teddy bear –

Yellow doll –

On the table –

In the box –


Form 2

I. Translate the text.

I have got two eyes, a mouth and a nose.

I have two hands, two ears and lots of hair. What am I?


II. Составьте предложения, расположив слова в правильном порядке.

  1. Can, a, run, horse,

  2. Swim, fish, can.

  3. Sing, can, a, and, bird, fly.

  4. Frog, jump, a, can.


III. Translate the words.

Blue eyes –

Dark hair –

Brown teddy bear –

Yellow doll –

On the table –

In the box -