Математика. 2 сыныф Оджа: Бейтуллаева Л.А.
Мевзу: Саат. Дакъкъа.
Бекленильген нетиджелер:
Шахсий: имеют мотивацию к учебной деятельности, проявляют интерес к предмету; стремятся к развитию внимания, памяти, мышления, навыков сотрудничества со сверстниками и со взрослыми; проявляют самостоятельность, личную ответственность.
Фенлер: знают: единицы измерения времени – час, минута, секунда; как сложить двузначное число и однозначное; как из двузначного числа вычесть однозначное и как из двузначного числа, в котором есть и десятки, и единицы, вычесть двузначного число, состоящее из одних десятков; нумерацию чисел в пределах 100; умеют: определять время по часам, складывать двузначное число с однозначным; вычитать однозначное число из двузначного; вычитать двузначное число, состоящее из десятков, из двузначного числа, состоящее из десятков и единиц; представлять двузначные числа в виде суммы разрядных слагаемых; решать задачи изученных видов, записывать условие задачи в виде краткой записи и в виде чертежа-схемы.
Фенлерара: регулятивные: формулируют учебную задачу урока на основе соотнесения того, что известно; и того, что еще неизвестно; контролируют собственную деятельность и деятельность партнера, осуществляют взаимопроверку и самопроверку; корректируют свои действия, внося необходимые изменения в случае расхождения с образцом; оценивают себя, способны к мобилизации волевых усилий; познавательные: формулируют познавательную цель, выделяют необходимую информацию, опираясь на различные источники; самостоятельно создают алгоритмы деятельности; коммуникативные: слушают и понимают партнера, взаимно контролируют деятельность друг друга, уважают в общении и сотрудничестве как партнера, так и самого себя, не создают конфликтов в спорных ситуациях.
Донатувы: дерсликлер, дефтерлер, презентация, компьютер, саатлар.
Дерс чешити: янъы мевзуны анълатувы.
Дерс кетишаты:
1.Тешкиллий дакъкъа.
Оджа балаларнен селямлаша.
2.Каллиграфик дакъкъасы.
Оджа тахтада сайыларны яза :
555 55…
50 50 50…
- Дефтерде биринджи сатырда 5 сайыны ве экинджси сатырда 50 сайыны язынъыз.
3.Азгъавий сайы.
1. « Зынджыр».
7+2 … - 4 … +2 … -7 … +6 … +4 = 10
2. Джевапта тегерекли олгъан мисаллерни сечип алынъыз:
10+7 80-30 40+50
20-10 18-10 9+10
3. Насыл сайыллар етишмей?
98=…+8 35=…..+….
64=60+… 47=….+….
4. Янъы мевзугъа азырланув.
- Тапмаджаны тапынъыз:
Биз эм саба, эм де гедже
Юремиз тик-так, тик-так
Амма бир ерге кетмеге
Чаремизни тапмаймыз.
- Насыл сиз тюшюнесинъиз, адамларгъа саатлар не ичюн керек? (Талебелернинъ деваплары.)
Оджанынъ субети.
Оджа талебелерге саатлар ичюн субетини кечире.
- Насыл саатлар сиз билесинъиз? (Талебелернинъ джеваплары.)
Оджа балаларгъа бир къач саат косьтере.
- Бугунь куньлерде адамлар механик ве электрик саатларнен къулланалар.
- Саатларда учь акърет бар: саат, дакъкъа, сание.
5. Янъы мевзу.
1. – Балалар, ким энди озю саатны айтмагъа биле?
- Бир саатте къач дакъкъа бар?
- Бир дакъкъада къач сание бар?
Оджа тахтагъа таблицаны аса:
1 саат = 60 дакъкъа.
1дакъкъа = 60 сание.
2.Мешгъулиетлернен чалышув.
Вазифе№ 2, с.31- агъзавий.
- Саатлар саат къач олгъаныны косьтерелер?
- Эгер ишимди 7-ни 25 дакъ. Кечсе, эр бир саат къач дакъкъа огде?
3. Практик иш.
Талебелер эр бир саатта, саат къач олгъаныны косьтеелер.
Раатлыкъ дакъкъасы
Бир,эки-мен турдым!
Учь,дерт-тез юрдим!
Беш-алты-секирдим!
Едиде-айландым!
Секиз деп, узандым!
Докъузда-эгильдим!
Он дедим, догърулдым!
Сайгъан сонъ-отурдым!
6. Меселелер устюнде иш.
Меселе №4, с.31.
Киногъа – 7 билет
Театргъъа – 5 билет
7+5=12 (б).
Джевап: 12 билет.
Берильген меселеге акси олгъан 2 меселени тертип эт ве оларны чез.
1.Меселе: Сатып алдылар – 12 билет, олардан – 7 билет киногъа, къалгъанлары – театргъа.
Къач билет театргъа сатып алдылар ?
2.Меселе : Сатып алдылар – 12 билет олардан – 5 билет театргъа, къалгъанлары – киногъа.
Къач билет киногъа сатып алдылар?
7. Мустакъиль иш
Мисаллер№ 5 с.31.
12-9+6
13-6-4
80-20-60
100-10-40
8. Дерснинъ нетиджеси. Рефлексия.
- Насыл мевзуны кетчик?
- Дерсте нени бегендинъиз?
9. Эв иши.
Меселе № 3, с.31