СДЕЛАЙТЕ СВОИ УРОКИ ЕЩЁ ЭФФЕКТИВНЕЕ, А ЖИЗНЬ СВОБОДНЕЕ

Благодаря готовым учебным материалам для работы в классе и дистанционно

Скидки до 50 % на комплекты
только до

Готовые ключевые этапы урока всегда будут у вас под рукой

Организационный момент

Проверка знаний

Объяснение материала

Закрепление изученного

Итоги урока

Математика Саат. Дакъкъа

Нажмите, чтобы узнать подробности

Учить определять время по чсам

Просмотр содержимого документа
«Математика Саат. Дакъкъа»

Математика. 2 сыныф Оджа: Бейтуллаева Л.А.

Мевзу: Саат. Дакъкъа.

Бекленильген нетиджелер:

Шахсий: имеют мотивацию к учебной деятельности, проявляют интерес к предмету; стремятся к развитию внимания, памяти, мышления, навыков сотрудничества со сверстниками и со взрослыми; проявляют самостоятельность, личную ответственность.

Фенлер: знают: единицы измерения времени – час, минута, секунда; как сложить двузначное число и однозначное; как из двузначного числа вычесть однозначное и как из двузначного числа, в котором есть и десятки, и единицы, вычесть двузначного число, состоящее из одних десятков; нумерацию чисел в пределах 100; умеют: определять время по часам, складывать двузначное число с однозначным; вычитать однозначное число из двузначного; вычитать двузначное число, состоящее из десятков, из двузначного числа, состоящее из десятков и единиц; представлять двузначные числа в виде суммы разрядных слагаемых; решать задачи изученных видов, записывать условие задачи в виде краткой записи и в виде чертежа-схемы.

Фенлерара: регулятивные: формулируют учебную задачу урока на основе соотнесения того, что известно; и того, что еще неизвестно; контролируют собственную деятельность и деятельность партнера, осуществляют взаимопроверку и самопроверку; корректируют свои действия, внося необходимые изменения в случае расхождения с образцом; оценивают себя, способны к мобилизации волевых усилий; познавательные: формулируют познавательную цель, выделяют необходимую информацию, опираясь на различные источники; самостоятельно создают алгоритмы деятельности; коммуникативные: слушают и понимают партнера, взаимно контролируют деятельность друг друга, уважают в общении и сотрудничестве как партнера, так и самого себя, не создают конфликтов в спорных ситуациях.

Донатувы: дерсликлер, дефтерлер, презентация, компьютер, саатлар.

Дерс чешити: янъы мевзуны анълатувы.

Дерс кетишаты:

1.Тешкиллий дакъкъа.

Оджа балаларнен селямлаша.

2.Каллиграфик дакъкъасы.

Оджа тахтада сайыларны яза :

555 55…

50 50 50…

- Дефтерде биринджи сатырда 5 сайыны ве экинджси сатырда 50 сайыны язынъыз.

3.Азгъавий сайы.

1. « Зынджыр».

7+2 … - 4 … +2 … -7 … +6 … +4 = 10

2. Джевапта тегерекли олгъан мисаллерни сечип алынъыз:

10+7 80-30 40+50

20-10 18-10 9+10

3. Насыл сайыллар етишмей?

98=…+8 35=…..+….

64=60+… 47=….+….

4. Янъы мевзугъа азырланув.

- Тапмаджаны тапынъыз:

Биз эм саба, эм де гедже

Юремиз тик-так, тик-так

Амма бир ерге кетмеге

Чаремизни тапмаймыз.

- Насыл сиз тюшюнесинъиз, адамларгъа саатлар не ичюн керек? (Талебелернинъ деваплары.)

Оджанынъ субети.

Оджа талебелерге саатлар ичюн субетини кечире.

- Насыл саатлар сиз билесинъиз? (Талебелернинъ джеваплары.)

Оджа балаларгъа бир къач саат косьтере.

- Бугунь куньлерде адамлар механик ве электрик саатларнен къулланалар.

- Саатларда учь акърет бар: саат, дакъкъа, сание.

5. Янъы мевзу.

1. – Балалар, ким энди озю саатны айтмагъа биле?

- Бир саатте къач дакъкъа бар?

- Бир дакъкъада къач сание бар?

Оджа тахтагъа таблицаны аса:

1 саат = 60 дакъкъа.

1дакъкъа = 60 сание.



2.Мешгъулиетлернен чалышув.

Вазифе№ 2, с.31- агъзавий.

- Саатлар саат къач олгъаныны косьтерелер?

- Эгер ишимди 7-ни 25 дакъ. Кечсе, эр бир саат къач дакъкъа огде?

3. Практик иш.

Талебелер эр бир саатта, саат къач олгъаныны косьтеелер.

Раатлыкъ дакъкъасы

Бир,эки-мен турдым!

Учь,дерт-тез юрдим!

Беш-алты-секирдим!

Едиде-айландым!

Секиз деп, узандым!

Докъузда-эгильдим!

Он дедим, догърулдым!

Сайгъан сонъ-отурдым!

6. Меселелер устюнде иш.

Меселе №4, с.31.

Киногъа – 7 билет

Театргъъа – 5 билет

7+5=12 (б).

Джевап: 12 билет.

Берильген меселеге акси олгъан 2 меселени тертип эт ве оларны чез.

1.Меселе: Сатып алдылар – 12 билет, олардан – 7 билет киногъа, къалгъанлары – театргъа.

Къач билет театргъа сатып алдылар ?

2.Меселе : Сатып алдылар – 12 билет олардан – 5 билет театргъа, къалгъанлары – киногъа.

Къач билет киногъа сатып алдылар?

7. Мустакъиль иш

Мисаллер№ 5 с.31.

12-9+6

13-6-4

80-20-60

100-10-40

8. Дерснинъ нетиджеси. Рефлексия.

- Насыл мевзуны кетчик?

- Дерсте нени бегендинъиз?

9. Эв иши.

Меселе № 3, с.31