СДЕЛАЙТЕ СВОИ УРОКИ ЕЩЁ ЭФФЕКТИВНЕЕ, А ЖИЗНЬ СВОБОДНЕЕ

Благодаря готовым учебным материалам для работы в классе и дистанционно

Скидки до 50 % на комплекты
только до

Готовые ключевые этапы урока всегда будут у вас под рукой

Организационный момент

Проверка знаний

Объяснение материала

Закрепление изученного

Итоги урока

Mavzu: Takrorlash darsi

Категория: Информатика

Нажмите, чтобы узнать подробности

1. va  kasrlar uchun eng kichik umumiy maxraj topuvchi algoritm tuzing.

program masala67_1;

uses crt;

label 1,2,3;

var n,m,k: integer;

begin

clrscr;

write('N ning qiymatini kiriting=');readln(n);

write('M ning qiymatini kiriting=');readln(m);

if n=m then goto 3;

if n<m then begin k:=n; n:=m; m:=k; k:=n end;

1: if n/m=int(n/m) then goto 3 else begin n:=n+k; goto 1; end;

3: writeln('Umumiy mahraj = ',n);

readln;

end.

2. Berilgan

Просмотр содержимого документа
«Mavzu: Takrorlash darsi»

Informatika-9-A,B. 66– dars.

Mavzu: Takrorlash darsi

Maqsad:

1) ta’limiy: yil davomida olingan bilimlarni takrorlash bilan mustahkamlash;

2 ) tarbiyaviy: O`quvchilarga iqtisodiy bilimlar berish;

3) rivojlantiruvchi: maslalar yechish oqali o`quvchilarning dasturlash ko`nikmalarini rivojlantirish;

I. Tashkiliy davr

II. Takrorlash va masalalar yechish

1. va kasrlar uchun eng kichik umumiy maxraj topuvchi algoritm tuzing.

program masala67_1;

uses crt;

label 1,2,3;

var n,m,k: integer;

begin

clrscr;

write('N ning qiymatini kiriting=');readln(n);

write('M ning qiymatini kiriting=');readln(m);

if n=m then goto 3;

if n

1: if n/m=int(n/m) then goto 3 else begin n:=n+k; goto 1; end;

3: writeln('Umumiy mahraj = ',n);

readln;

end.

2. Berilgan a, x va, t da funksiyani qiymatini hisoblovchi dastur tuzing.

program masala67_2;

uses crt;

label 1;

var a,x,t,y: real;

begin

clrscr;

write('a ning qiymatini kiriting=');readln(a);

write('x ning qiymatini kiriting=');readln(x);

write('t ning qiymatini kiriting=');readln(t);

if (ax) or (x=t) then begin y:=a*x+t; goto 1; end;

if (a

y:=sin(a*a*x+exp(5*ln(t))); goto 1; end;

y:=-abs(t-5/7);

1: writeln('y = ',y:2:2);

readln;

end.

IV. Uyga vazifa

3. Shunday dastur tuzingki, kiritilgan A matndagi eng ko’p uchraydigan belgi soni bilan probellar sonini taqqoslab kor’satsin. Masalan: “a – 21” “probel – 7”.