СДЕЛАЙТЕ СВОИ УРОКИ ЕЩЁ ЭФФЕКТИВНЕЕ, А ЖИЗНЬ СВОБОДНЕЕ

Благодаря готовым учебным материалам для работы в классе и дистанционно

Скидки до 50 % на комплекты
только до

Готовые ключевые этапы урока всегда будут у вас под рукой

Организационный момент

Проверка знаний

Объяснение материала

Закрепление изученного

Итоги урока

Т?каппар Ш.Смахан?лы

Нажмите, чтобы узнать подробности

2-сынып Ана тілі Бекітемін: Саба?ты? та?ырыбы: Ш.Смахан?лы: Т?каппар Саба?ты? ма?саты: 1. Білімділік: Жа?а ?діс-т?сілдерді пайдалана отырып, жа?а саба?ты ме?герту. Мысалды о?и отырып, т?пкі негізгі ойды аны?тау. Ш.Смахан?лы туралы ??гімелеу. 2. Дамытушылы?: О?ушыларды? ой-?рісін ке?ейтіп, шы?армашылы? ?абілетін шы?дау. 3. Т?рбиелік: Адамгершілікке, адалды??а, ??ыптылы??а т?рбиелеу. Саба?ты? т?рі: аралас саба? Саба?та ?олданылатын ?дістер: Т?сіндіру, с?ра?-жауап, шы?армашылы?, бес жол ?ле?, блок тапсырма: «С?з ??растыр» психологиялы? тренинг, ?здігімен о?у, ойын, ассоциация. О?ыту технологиялары: А?паратты? технология, сын т?р?ысынан ойлау стратегиясы. Саба?ты? к?рнекілігі: Ш.Смахан?лы суреті, б?йге тапсырмалары, «С?з ??растыр», бес жол ?ле?, балы? суреті, ойын?а к?рнекілік, топтау?а берілген с?здер. Саба?ты? барысы І. ?йымдастыру. /О?ушыларды? саба??а дайынды?ын ба?ылау/ ІІ. ?й тапсырмасын тексеру. Е. Ерботинні? «Да??ой» ?ле?і «Б?йге» ойынын ойнату ар?ылы тексеріледі. О?ушылар ?здері ?пай та?дайды. 20 10 30 40 10 30 40 20 1) «Да??ой» ?ле?іні? авторы кім? 2) ?андай мінез-??лы? желісіне ??рыл?ан? 3) ?ияр ?андай к?к?ніс? 4) Есентай Ерботинні? ?мірі мен шы?армалары туралы айт. 5) Ма?тан?ан ?ияр ?андай к?йге ?шырады? 6) ?иярды ?айда пайдаланады? 7) Мысалдан ?иярды? с?зін тауып, м?нерлеп о?ы. 8) Мысалда ?орытынды ой айтыл?ан жолдарды тауып о?ы. ІІІ. Жа?а саба? 1) Кіріспе Сы?а?шы - а?ын Шона Смахан?лы Жамбыл облысы, Талас ауданы, Ойы? аулында туып ?скен. Балалар?а арнал?ан «Шимайбек пен Ше??етпе» «К?ріп ж?р ?ой к?здері?» «?р, то?па?ым, ?р» сия?ты ?зіл-оспа? кітаптарыны? авторы. Ол елін с?йген ?лтжанды, ?айсар ?аламгер. ?андай ??рметке де лайы?. Б?гін біз Шона Смахан?лыны? «Т?каппар» мысалын о?имыз. К?ркем шы?арманы? бас?а т?рінен мысалды? ?згешелігі мысалда белгілі бір ?гіт, т?лім-т?рбиелік м?н болады. Ж?не де о?ылуы да ?згеше. Та?та?а Ш.Смахан?лыны? суреті ілінеді. 2) «С?з ??растыр» ойыны ар?ылы та?ырыпты ашып аламыз. Мысалдар келтірілген кестеден ?ажетті ?ріпті тауып алады. «Т?каппар» с?зі шы?ады. Та?тада?ы ?ле? жолдарыны? ?р шума?ын о?ушылар?а о?ыту. Ма?танып к?п с?йлейтін, ?зімшіл адамдар кездесе ме? 3) С?здік ж?мыс. Т?каппар - ?рк?кірек, менмен. ??рлы? - сусыз жер. 4) О?улы?пен ж?мыс. /іштей о?у/ 5) а/ Мысалдан балы?ты? с?здерді? тауып, кестені толтыр. Балы?ты? 1 - с?зі Балы?ты? 2 - с?зі ?/Мысалдан сусыз ?мір с?ргісі келген балы?ты? жайы суреттелген жолдарды тауып о?ы. б/Мысалда?ы ?орытынды ой не? Ол ?ай жолдарда берілген? в/ Осы мысал бойынша ?андай сурет салар еді?? г/Екі мысалды салыстыр. Е.Ерботин Да??ой ??састы?ы Ш.Смахан?лы Т?каппар Сергіту жатты?уы: Тап-таза т?ны? суда Балы? ж?зіп ойнауда. Біресе керіледі, Біресе жиырылады, Ал шаршаса, ??м?а ты?ылады. 6) «Балы? аулау?а» барайы?. Те?ізде ма?танша? балы?тар бар екен. Те?ізді солардан тазартайы?. Ол ?шін 5 жолды ?ле? ??рату. 1. Не? Балы?. 2. ?андай? Т?каппар, ?рк?кірек 3. Не істейді? Ж?зеді, жылады, ?кінеді. 4. С?йлем. ?рк?кірек болу – жаман ?дет. 5. Ма?ыналас с?з. Су жануары. Балы?ты? пайдасы: – балы?та?ы амин ?ыш?ылдары адам а?засына сі?імді. Б?л ?ыш?ылдарды? ??рамында а?за?а аса пайдалы метионин к?п; – бауыр ауруларыны? алдын алады; – балы? белогында бой ?сіруге ы?пал ететін лизин ?ыш?ылы да мол; – балы? майыны? ??рамында А ж?не Д д?румені к?п. Сондай-а?, менолен ж?не арахидон ?ыш?ылдары да бар. – балы? ?німдерінен жасал?ан та?амдар ас ?орыту бездеріні? ж?мысын жа?сартады; – балы? ??рамында иод, фтор, мыс, кобальт секілді химиялы? элементтер бар; – балы?тан жасал?ан та?амдар ж?рек ж?мысын жа?сарту?а к?мектеседі. Балы?тан ?андай та?амдар жасау?а болады? Балы?тан сорпа жасап, ?уырып, б??тырып та т?рлі ас жасау?а болады. Ал ?ызыл балы?тарды?, ?ара кета балы?ыны? уылдыры?ы е? та?даулы та?амны? ?атарына жатады. Балы? еті т?здап кептіріліп, шикідей жеуге де жарамды. 8) Шы?армашылы? тапсырма. О?ушылар ?з ойларымен мысалды ая?тайды. Балы?ты жа?ада ойнап ж?рген Ас?ар тауып алды. Оны? жа?дайын к?ріп аяп кетті.Оны ж?гіріп барып те?ізге салып жіберді. Содан бері балы? ?зіні? ту?ан те?ізін еш?ашан жамандамайтын болыпты. 9) ?орыту. Тестімен ж?мыс. 1. О?и?асы «Тазалы? – денсаулы? кепілі» деген ма?ала?а ??рыл?ан шы?арма: А) О. ?уб?кіров. С?т ?алай ?йы?тады? ? ) Ы. Алтынсарин. Сала?ты? Б) М. Гумеров. К?к кептер В) Ж. К?рбозин. Жиырма тиын 2. «?й?ышылды? – жаман ?дет» деген на?ыл с?з ?ай м?тінде ?атысты? А) Ж. К?рбозин. Жиырма тиын ? ) Ы. Алтынсарин. Сала?ты? Б) О. ?уб?кіров. С?т ?алай ?йы?тады? В) Е. Ерботин. Да??ой 3. «?ндірмесе д?неме, Ма?тан?аннан не пайда» деген жолдар ?ай м?тінні? ?орытынды ойы? А) Е. Ерботин. Да??ой ? ) Ш. Смахан?лы. Т?каппар Б) О. ?уб?кіров. С?т ?алай ?йы?тады? В) ?. Д?йсенбиев. Атай 4. «?рк?кірек, ма?танша?» с?здеріні? ма?ынасына жуы? келетін с?зді ата. А) ?й?ышыл ? ) еріншек Б) сала? В) т?каппар 5. «Да??ой» с?зіні? ма?ынасын ашатын с?зді ата. А) еріншек ? ) ?й?ышыл Б) ма?танша? В) сала? 10) Психологиялы? тренинг. ?демі ?уен ойналады. ?ол ?стасып т?ру. Бір-біріні? жа?сы ?ылы?тарын айтып мада?тау. V. О?ушыларды? білімін ба?алау. VІ. ?йге тапсырма. 79-80 бет, ?ле?ді м?нерлеп о?у. Шы?армашылы? тапсырма.