СДЕЛАЙТЕ СВОИ УРОКИ ЕЩЁ ЭФФЕКТИВНЕЕ, А ЖИЗНЬ СВОБОДНЕЕ

Благодаря готовым учебным материалам для работы в классе и дистанционно

Скидки до 50 % на комплекты
только до

Готовые ключевые этапы урока всегда будут у вас под рукой

Организационный момент

Проверка знаний

Объяснение материала

Закрепление изученного

Итоги урока

"Фазовий фугуралар"

Категория: Математика

Нажмите, чтобы узнать подробности

Ўқувчиларнинг дарсга тайёргарлиги. Дарс бошланишига ёқимли таъсир этадиган кўнгил куйини қолиплаштириш. Дарс мақсади билан таништириш.кки сонидан кейин туради.

Просмотр содержимого документа
«"Фазовий фугуралар"»

Математика 25– дарс

Мавзуси:
Фазовий фугуралар

Мактаб: № 111 М.Маметова номли умумий ўрта мактаб

Куни, ойи: 13.10.2016 й

Ўқитувчининг исми:

1-синф

Дарсга қатнашган ўқувчилар сони:

Дарсга қатнашмаган ўқувчилар сони:

Ўқиш лойиҳасига мос ўқув мақсади:

1.3.2.3 Фазовий фугуралар моделларидан ва бўлакларидан композиция ишлаш.

Дарснинг мақсади:

Барча ўқувчилар: нуқта, нур, эгри ва синиқ чизиқлар кесма, бурчак каби геометрик фигураларни билади.

Ўқувчиларнинг асосий қисми: фигураларни бир-биридан ажратади.

Айрим ўқувчилар: ўрганилган билимларини ҳаётда қўллай оладилар.


Дарснинг бориши


Дарс тартиби

Режаланган иш

Жиҳозлар

Дарснинг боши (2-5 минут)

Ўқувчиларнинг дарсга тайёргарлиги. Дарс бошланишига ёқимли таъсир этадиган кўнгил куйини қолиплаштириш. Дарс мақсади билан таништириш.кки сонидан кейин туради.


Дарснинг ўртаси

(6 – 30 минут)


Биз атрофимиздаги оламдан фазовий фигураларни кўришимиз мумкин. Цилиндир, пирамида, куб, конус ва шар фазовий фугуралардир.

1-топшириқ.

Расмдан фазовий фугура шаклидаги биноларни топинг.












2-топшириқ.

Синф хонасидаги фазовий фигураларни топиб расмини чизиш.

Цилиндир куб











АКТ, расм.










Дарслик



















№ 1 иш дафтари.

Дарс якуни (31-35 минут)

Ўқувчилар дарс давомида нимани билгани,нима иш бажаргани, нима қизиқарли енгил бўлгани, нима қийин бўлгани ҳақидаги фикрларини айта олади.


Қўшимча ахборот

Хулоса




Якуний хулоса

Энг яхши ўтган икки нарса нима?

1: Ўқучиларни дарс давомида баҳолаш.

2: Иқтидорли ва ночор ўқувчиларга алоҳида топшириқ бериш.

Қандай икки нарса дарсни яхши қилар эди?

1: Дарснинг натижасинига кўнгил бўлиш.

2: Рефлексия.




Илмий мудир___________

“___”_______________




Скачать

Рекомендуем курсы ПК и ППК для учителей

Вебинар для учителей

Свидетельство об участии БЕСПЛАТНО!