№ Календарно-тематическое планирование по аварской литературе в 8-х классах. 34 ч. П/п | Тема урока | Предметные результаты | Учебно- практические результаты | Формы контроля | Домашнее задание | Дата |
I четверть (8 часов) |
1. | Р. Х!амзатов «Хъах!ал къункърабазул къоял». Расулил куч!дул ц!али (Расулил поэзиялъул т!олго авар лит-да жаниб бугеб к!вар). | Повторить любимые стихи. | Работа с книгой | Совершенствовать и обобщать восприятие и понимание стихотворе-ний | «Хъах!ал къункъра-би» рек!ехъе лъазабизе. | |
2 | Расулил куч!дул ц!али. Куч!дузде рокьи бижизаби, Ват!ан ва г!агараб халкъ бокьизе ругьун гьари. | Чтение любимых стихотворений | Проведение Расуловских дней. | Выразитель-ное чтение | Бокьараб кеч! рек!ехъе лъазабизе | |
3 | «Маг!арулазул Ват!ан». Ват!аналде рокьи куцай. | Вспомнить любимое стихотворение | Совершенствовать восприятие и понимание стихотворения | Чтение и анализ стихотворе-ния | Рек!ехъе лъазабизе | |
4 | Авар халкъалъул к!алзул гьунаралъул асарал | Вспомнить любимые сказки, прививать любовь к устному народному творчеству | Групповая работа | Работа с книгой | Бокьараб маргьа ц!ализе | |
5 | Суфичи Хиянатчи | Ознакомление с произведе-нием устного народного творчества | Работа с книгой | Чтение текста и анализ произведе-ния | Х!асил бицине | |
6 | Суфичи Хиянатчи (хиянаталъе ва гьересиялъе нух къокъаб бук!ин асаралъул х!асилалдалъун бихьизаби | Раскрыть черты характера главного героя | Групповая работа | Анализ и чтение текста | Суалазе жавабал х!адурлъизе | |
7 | Хуршилов «Г!андалал». Дагъистаналъул халкъазул бах!арчилъи. | Чтение произведения | Работа с книгой | Чтение и анализ произведе-ния | Х!асил бицине | |
8 | «Г!андалал». Х!асилалда т!ад х!алт!и (асаралъул г!ахьалчаг!аздаса мисал босизе малъи) | Уметь ответить на вопросы и совершенствовать восприятие худ. произведения | Групповая работа | Чтение и перевод текста | Ц!алараб жо бицине лъай. Асаралъул героязе къимат кьезе | |
II четверть (8 часов) |
9 | «Г!андалал». Х!асилалда т!ад х!алт!и | Раскрыть черты характера главных героев | Работа с книгой | Чтение и анализ текста | Суалазе жавабал х!адурлъизе | |
10 | «Г!андалал» х!асилалда т!ад х!алт!и (Ват!аналде рокьи куцай). | Дать оценку поступкам героев | Групповая работа | Чтение и анализ произведения | Х!асил бицине | |
11 | Асаралъул анализ гьаби | Проверить степень усвоения произведения | Групповая работа | | Асаралъул героязе къимат кьезе | |
12 | Класстун къват1ибехун ц!али («Х!акъикъат» газеталдасан) | Работа над развитием устной речи | Групповая работа | Перевод прочитанного | Х!асил бицине | |
13 | «Надиршах щущахъ виххизави». Ват!аналде рокьи куцай. | Работа над текстом | Работа с книгой | Чтение и перевод | Х!асил бицине | |
14 | «Бахтика». Халкъалъул история лъазе куч!дузул к!вар. | Ознакомление с произведением устного народного творчества | Групповая работа | Работа с книгой | Пасих!го ц!ализе | |
15 | Калам г!уц!и | Работа над развитием устной речи | Групповая работа | | | |
16 | Г!. Хачалов «Хваразул ц!аралдасан». К!удияб Ват!анияб рагъда халкъалъул бах!арчилъи | Г!. Хачаловасул г!умруялъулгун лъай-хъвай гьаби | Групповая работа | Работа над текстом | Х!асил бицине | |
III четверть (10 часов) |
17 | Хваразул ц!аралдасан | Работа над текстом | Групповая работа | Чтение и перевод произведения | Х!асил бицине | |
18 | Кицаби, бицанк!аби | Прививать любовь к устному народному творчеству | Групповая работа | | 4-5 кицаби ва бицанк!аби хъван росизе | |
19 | А. Мах!амаев «Маг!арулай» 7 кл. | Тема войны в творчестве А. Магамаева | Чтение текста | Чтение и анализ текста | Суалазе жавабал х!адуризе | |
20 | «Маг!арулай». К!удияб Ват!анияб рагъда руччабазул къвак!и, бах!арчилъи. | Работа над текстом | Групповая работа | Чтение и перевод | Х!асил бицине | |
21 | «Маг!арулай» | Уметь ответить на вопросы и совершенствовать восприятие худ. произведения | Работа с книгой | Чтение и анализ текста | Суалазе жавабал х!адурлъизе | |
22 | «Маг!арулай» | Раскрыть черты характера героев | Групповая работа | Чтение и перевод текста | Х!асил бицине | |
23 | Асаралъул анализ | Проверить степень усвоения произведения | Групповая работа | Чтение и анализ текста | Суалазе жавабал х!адурлъизе | |
24 | К!алзул калам цебет!ей | Работа над развитием речи | Групповая работа | | | |
25 | Шиг!руяб ва хабарияб каламалъул х!акъалъулъ (коч!ол г!уц!и – по учебнику 7кл.) | Закрепление понятия о терминах литер-ры | Работа с книгой | | Суалазе жавабал х!адурлъизе | |
26 | Ф. Г!алиева «Маг!арулазул нус». Поэталъ маг!рул руччабазул ях!ги, намусги, бах!арчилъиги бихьизабун бугеб куц | Ознакомление с творчеством Ф. Алиевой | Вспомнить любимые произведения | Чтение и анализ произведения | Биография ва пасих!го ц!ализе | |
IV четверть (8 часов) |
27 | «Маг!арулазул нус» | Работа над текстом | Групповая работа | Чтение и анализ | Х!асил бицине | |
28 | «Маг!арулазул нус». Шуг!айнат- маг!арул ясазе мисал | Раскрыть черты характера главной героини | Работа с книгой | Чтение и перевод | Суалазе жавабал х!адурлъизе | |
29 | Анвар Аджиев «Бах!арчиясул куркьби» | Работа над текстом | Групповая работа | Выразительное чтение | Пасих!го ц!ализе | |
30 | А. Гъапуров «Квешлиялъе квешлъи» 7 кл. Квешабги лъик!абги нухде бараб т!ех г!адин батулеб | Совершенствовать восприятие и понимание худ. произведения | Работа с книгой | Чтение и перевод | Пасих!го ц!ализе | |
31 | «Квешлъиялъе квешлъи» | Работа над развитием устной речи | Групповая работа. Чтение и перевод | Работа с книгой | Х!асил бицине | |
32 | Ц!. Х!амзат «Ашбазалде». Сатириял куч!дузул к!вар | О сатире, роль сатирических песен в жизни народа | Работа с книгой | Чтение и анализ стихотворения | Пасих!го ц!ализе | |
33 | Мунги Ах!мад «Шамилил суд» | Чтение любимого стихотворения | Работа с книгой | Чтение и анализ стихотворения | Рек!ехъе лъазабизе | |
34 | Такрар гьаби | | | | | |