СДЕЛАЙТЕ СВОИ УРОКИ ЕЩЁ ЭФФЕКТИВНЕЕ, А ЖИЗНЬ СВОБОДНЕЕ

Благодаря готовым учебным материалам для работы в классе и дистанционно

Скидки до 50 % на комплекты
только до

Готовые ключевые этапы урока всегда будут у вас под рукой

Организационный момент

Проверка знаний

Объяснение материала

Закрепление изученного

Итоги урока

"Ким? Не? Не япа? Насыл? "

Нажмите, чтобы узнать подробности

Презентация к уроку "Слова, отвечающие на вопросы кто? что? что делает? какой?"

Просмотр содержимого документа
«"Ким? Не? Не япа? Насыл? "»

Ана тили дерси Мевзу: Ким? не?насыл? не япа?суаллерине джевап берген сёзлер.

Ана тили дерси

Мевзу: Ким? не?насыл? не япа?суаллерине джевап берген сёзлер.

КИМ? я да НЕ?

КИМ? я да НЕ?

Къырымтатр тилинде  тек инсанларны  бильдирген сёзлер ким? суалине джевап берелер. Меселя: эмдже, спортчы, йырджы, бала, ана . Къырымтатр тилинде  айванларны ве шей- лерни бильдирген сёзлер не?  суалине джевап берелер. Меселя:  копек, дефтер, аюв, китап . В крымскотатарском языке вопрос кто? задаётся  только к словам, обозначающим людей. В крымскотатарском языке вопрос что? задаётся к словам, обозначающим животных и предметы.

Къырымтатр тилинде

тек инсанларны

бильдирген сёзлер

ким?

суалине джевап

берелер. Меселя:

эмдже, спортчы,

йырджы, бала,

ана .

Къырымтатр тилинде

айванларны ве шей-

лерни бильдирген

сёзлер не?

суалине джевап

берелер. Меселя:

копек, дефтер,

аюв, китап .

В крымскотатарском языке

вопрос кто? задаётся

только к словам,

обозначающим людей.

В крымскотатарском языке вопрос

что? задаётся к словам,

обозначающим

животных и предметы.

Мешгъулиет (Упражнение)    къыз    кобелек    къаплан    аскер    эшек      бебек    аякъ   айдавджы    чечек    чипче    къартана    эким

Мешгъулиет (Упражнение)

къыз

кобелек

къаплан

аскер

эшек

бебек

аякъ

айдавджы

чечек

чипче

къартана

эким

Тешкерюв (Проверка)    кобелек    къаплан    аскер    къыз    айдавджы    аякъ    къартана    эшек    чипче      бебек    эким    чечек

Тешкерюв (Проверка)

кобелек

къаплан

аскер

къыз

айдавджы

аякъ

къартана

эшек

чипче

бебек

эким

чечек

Не япа?   Не япа? суалини предметнинъ арекетини бильдирген сёзлерге къоямыз. Вопрос что делает? задаётся к слова, означающим действие предмета.

Не япа?

  • Не япа? суалини предметнинъ арекетини бильдирген сёзлерге къоямыз.
  • Вопрос что делает? задаётся к слова, означающим действие предмета.
 Оюн «Мий уджюми»  Ким?  Не япа?

Оюн «Мий уджюми» Ким? Не япа?

Ким?  Не япа? Ашчы аш пишире.

Ким? Не япа?

Ашчы аш пишире.

Ким? Не япа?  Эким хастаны бакъа.

Ким? Не япа?

Эким хастаны бакъа.

Ким?Не япа? Оджа окъута.

Ким?Не япа?

Оджа окъута.

Ким?Не япа? Талебе яза.

Ким?Не япа?

Талебе яза.

Ким?Не япа? Чалгъыджы чала.

Ким?Не япа?

Чалгъыджы

чала.

Ким?Не япа? Асие антер тике.

Ким?Не япа?

Асие антер тике.

Ким?Не япа? Сатыджы сата.

Ким?Не япа?

Сатыджы сата.

Не?Не япа? Терек саллана

Не?Не япа?

Терек саллана

Не?Не япа? От ешере.

Не?Не япа?

От ешере.

Не?Не япа? Ягъмур ягъа.

Не?Не япа?

Ягъмур ягъа.

Не?Не япа? Атеш яна.

Не?Не япа?

Атеш яна.

Насыл?  суалине джевап берген сёзлер предметнинъ аляметини косьтере.  Слова, отвечающие на вопрос какой? Обозначают признак предмета.

Насыл? суалине джевап берген сёзлер предметнинъ аляметини косьтере. Слова, отвечающие на вопрос какой? Обозначают признак предмета.

кичик балабан

кичик

балабан

яш къарт

яш

къарт

сыджакъ сувукъ

сыджакъ

сувукъ

къыскъа узун

къыскъа

узун

кирли темиз

кирли

темиз

яман яхшы

яман

яхшы

чиркин дюльбер

чиркин

дюльбер

яваш тез

яваш

тез

Домашнее задание Учить слова-глаголы (приложение) C тр. 49, упр.5 (письменно) Стр. 53 упр.12 устно Стр.55 упр.15

Домашнее задание

  • Учить слова-глаголы (приложение)
  • C тр. 49, упр.5 (письменно)
  • Стр. 53 упр.12 устно
  • Стр.55 упр.15


Скачать

Рекомендуем курсы ПК и ППК для учителей

Вебинар для учителей

Свидетельство об участии БЕСПЛАТНО!