СДЕЛАЙТЕ СВОИ УРОКИ ЕЩЁ ЭФФЕКТИВНЕЕ, А ЖИЗНЬ СВОБОДНЕЕ

Благодаря готовым учебным материалам для работы в классе и дистанционно

Скидки до 50 % на комплекты
только до

Готовые ключевые этапы урока всегда будут у вас под рукой

Организационный момент

Проверка знаний

Объяснение материала

Закрепление изученного

Итоги урока

Конспект занятия по хакасскому языку. Тема «Ибдегi маллар »

Нажмите, чтобы узнать подробности

Просмотр содержимого документа
«Конспект занятия по хакасскому языку. Тема «Ибдегi маллар »»

Конспект

Тема «Ибдегi маллар »

Ситуация «Алтынай хоосхаxаuын чидiр салды»

Jjн кjстег: Пiлiс алар тиксi уuредiг ойын тузында олuаннарныy ибдегi малларнаy таныстырары оyдайлар пирерi.

Пjгiннер: -наа сjстернi орта адирuа уuредерi,

-хакас тiлiнеy тапсаuларны орта адиры,

-ойында чалахай полары.

Наа сjстер: Хоосха, адай

Ниме- ноолар:, хоостар ибегi малларныyакет, магнитафон (Хоосха табызы) , пазлаллар .

Занятияныy чjрiмi

Чjрiмi

Тогыстар иртiрер ондайлар

Воспитательнын тогызы

Олганнарнын тогызы

Психолого педагогическай ондайлар

Кiрiс:Группазар пiчiк аuыл пиргеннер

Олuаннар jjрiнчелер,


Пiчiктi хыuырча:

Изеннер олuаннар, Минiy адым Алтынай! Мин позымныy хоосхаxuым чидер салдым, полыс пирiyер маuа.

Я ,пiс саuаа полыс пиребic

Тiлирге парчалар

Олuаннар айапчалар хызыxахты Алтынайны

Мотивация: столда улуu макет ибдегi маларнаy чатча

кjрчiлер

Кjрyер олuаннар, ниме мында пар? Хоосха пар ба?

Хайдаu ибдегi маллар пар?

Iнек – тыда , аuыриин чоохтаyар? Хол саап . Хыйuаxахтар ат, соосха сjстернi iдjк хатапчалар

Чох! Чоохтапчалар прайзы чоuыл

Iнек, ат, сосха

Полыс пирiрi кjрiлче



Воспитатель ойын

Олuаннар

Ойында

Наа сjстернiy танызары

Столда пазлалар чатчалар

Олганнар мында пазлалар пар, оларны пiрiктiрерге кирек Пу ниме? Наа сjстернiy таныстырча адай

Пiрiктiрчелер, хооста адайах. Пу адай. сjстерiн чоохтапча. Олuаннар воспитательны истiп, соонxа адапчалар сjстi пастап пeкeле адапчалар, анаy слогтаy, хатабох хол саап чоохтапчалар

Eдeр – тjдiр полы зы

Хыймыраныс «Адай»Мында тeгдeр адай чатча, Азахтарын чазырча, аuырин, амыр ол чатча,Таy китенче, таy узупча? Чаuын арах пас кjрееyер,Кjjрербiс хайди ол полар.

ойын

сjстерiн чоохтапча. Олuаннарныy хада ойнапча

ойнапчалар


Магнитафонда хоосха табызы истелчi

Рефлексия Хайдаu наа сjстер сiрер пiлiп алuазар?

Олuаннар сизiнчiлер, стол хыринда хоосха

Хоосханы тапп алгабыс,

Нименiy табызы?

2 наа сjс хоосха iдjк хатапчабыс

Алтынайuа сыuдырадарuабыс,ол анаy киле раны апарар. Сiрерге алuыс

Хоосханыy. Воспитательны истп, соонxа адапчалар Анымчооxтасчалар

Jрiнчiлер, Алтынайuа полыс пиргеннер



Самоанализ

Для реализации каждой задачи были подобраны приемы в интересной форме. Структура занятия соответствовала поставленным задачам. Целесообразно разделила время по всем частям занятия. Дети отвечали на вопросы воспитателя, чувствовали себя комфортно. Содержание занятия соответствовало поставленным целям: развивать речь детей, обогащать словарный запас.

Во время занятия применялись следующие методы работы: словесный ( вопросы, уточнение, напоминание), наглядно- демонстрационный материал (картинки, иллюстрации) Индивидуальная работа проведена в виде произношения звуков.

Итог занятия был организован в виде рефлексии изученного материала.

Вывод: Я считаю, что все цели и поставленные задачи были мною достигнуты.