СДЕЛАЙТЕ СВОИ УРОКИ ЕЩЁ ЭФФЕКТИВНЕЕ, А ЖИЗНЬ СВОБОДНЕЕ

Благодаря готовым учебным материалам для работы в классе и дистанционно

Скидки до 50 % на комплекты
только до

Готовые ключевые этапы урока всегда будут у вас под рукой

Организационный момент

Проверка знаний

Объяснение материала

Закрепление изученного

Итоги урока

Контрольная работа по английскому языку для 5 класса за Модуль 4 к УМК "Spotlight 5"

Нажмите, чтобы узнать подробности

Проверочная работа по английскому языку для 5 класса по завершению изучения Модуля 4 УМК "Spotlight 5"

Просмотр содержимого документа
«Контрольная работа по английскому языку для 5 класса за Модуль 4 к УМК "Spotlight 5"»

Spotlight 5

Test 4

Task A. Complete the words.

1. _ ra _ _ m _

2. g _ _ nd _ a

3. _ ist _ _

4. _ ro _ her

5. m _ t _ er




Task B. Choose the correct word.

1. She’s got long, dark hair and green eyes. She’s clever / pretty / noisy.

2. David makes people laugh. He’s very funny / kind / caring.

3. Susan speaks five languages. She’s very naughty / caring / clever.

4. My brother is noisy and kind / naughty / funny.

5. Sam is very caring / noisy / friendly. He smiles and talks to everybody.

6. Our teacher is kind / pretty / naughty and caring.


Task C. Choose the correct word.

1. Dad is tall with fair / big hair.

2. My teacher has got a kind / small nose.

3. Wendy’s short and thin / tall.

4. My grandpa is plump with a kind / tall face.

5. Joy is a good student. She is very noisy /clever.

6. Betty has got long / tall hair.


Task D. Choose the correct item.

1. Michal can / can’t fly a plane. He’s a pilot.

2. My baby sister can / can’t walk yet.

3. I can / can’t speak French. I only speak English.

4. Mark can / can’t play tennis. He plays on Tuesday.

5. Sarah can / can’t play the piano. She’s a good musician.

6. Nancy can make biscuits but she can / can’t make sushi.


Task E. Choose the correct item.

1. I’m here! Look at me / my.

2. Claire is beautiful. She / Her еyes are big and green.

3. That is my mum. Look at her / they.

4. Where are they? Their / Them car is in front of the house.

5. Can you give me / you my book?

6. Who’s that boy? What’s he / his name?

7. Ellen is my friend. She / Our plays football on Tuesdays.


Task F. Answer the questions.

1. Whose bike is this? (Kate)

2. Whose umbrella is this? (my sister)

3. Whose toys are these? (children)

4. Whose house is this? (Bill and Jane)

5. Whose puppy is this? (boys)











Скачать

Рекомендуем курсы ПК и ППК для учителей

Вебинар для учителей

Свидетельство об участии БЕСПЛАТНО!