Дарс ма?сади: Квадрат тенгламаларни ечишнинг янги усулларини кўрсатиш ва ўраганган усулларни мисоллар ёрдамида муста?камлаш.
Илмийлик: олинган билимларни муста?камлаш, квадрат тенгламаларни ечишнинг рационал ва ?улай усулларини танлай олиш йўлларини ўргатиш;
бир-бирини текшириш, ба?олаш ор?али ўзига талаб ?ўя олишни, ўз-ўзини текширни ўргатиш;
квадрат тенгламаларни ечиш учун формулаларни тўли?ича ўрганишига йўлланма бериш;
тенгламалар ечиш бўйича олинган билимларни муста?камлаш.
Ривожлантирувчи:
Ў?увчиларнинг ўйлаш ?обилятини, фикрлаш доирасини кенгайтириш, фанга бўлган ?изи?ишини ошириш. ?ўшимча адабиётлар билан ишлаш, интернет-ресурслардан тў?ри фойдаланишни ривожлантириш. Группа билан ишлаш ор?али ўз билим савиясини оширишга йўналтириш.
Тарбиявий:
Жавобгарлиликка, ме?натсеварликка, олдинга ?ўйган ма?садга ета олишга, ўзганинг ме?натин ?адрлай олишга тарбиялаш.
Дарс типи: муста?камлаш ва янги материалларни ўрганиш.
Дарс жи?ози:
- Мультимедиялик жи?озлар (компьютер, проектор, экран, монитор)
- Парталарда: дарслик, ў?ув ?уроллари, ба?олаш вара?лари
- Смайликлар, рефлекция вара?и
Дарс этаплари:
I. Уйга вазифани текшириш
II. “Билимингни чар?ла”
III. Тест “Орти?часини топ”
IV. “Ким ча??он?” (бос?ичли тенгламалар)
V. “Математика ва биология”
VI. “?айсиси осон?” (квадрат тенгламаларни ечишнинг янги усуллари)
VII. “Яширинган сўзни топинг?” (квадрат тенглама ечишнинг янги усулларини мисоллар ёрдамида муста?камлаш ор?али яширинган сўзни топиш)
VIII. Дарс якуни. (“Ўзингизни ба?оланг” вара?часи натижалари)
IX. Рефлекcия
X. Уйга вазифа