СДЕЛАЙТЕ СВОИ УРОКИ ЕЩЁ ЭФФЕКТИВНЕЕ, А ЖИЗНЬ СВОБОДНЕЕ

Благодаря готовым учебным материалам для работы в классе и дистанционно

Скидки до 50 % на комплекты
только до

Готовые ключевые этапы урока всегда будут у вас под рукой

Организационный момент

Проверка знаний

Объяснение материала

Закрепление изученного

Итоги урока

Шаблон конспекта комбинированного урока крымскотатарского языка

Категория: Прочее

Нажмите, чтобы узнать подробности

Шаблон имеет примерную стрктуру урока (занятия) по ФГОС, количество разделов каждый учитель может изменять по-своему. Пустые места оставлены для заполнения конкретных видов деятельности на уроке (занятии).

Просмотр содержимого документа
«Шаблон конспекта комбинированного урока крымскотатарского языка»

Дерснинъ технологик картасы

________сыныф, ______________________________________________________фен

Мевзу:________________________________________________________________

Дерснинъ чешити:_______________________________________________________________

Макъсат: _____________________________________________________________________

_____________________________________________________________________

_____________________________________________________________________

 

Дерснинъ

этаплары

Оджанынъ

фаалиети

Талебелернинъ фаалиети

Универсаль арекетлер

I.

Тешкилий

къысым

Селямлашув.

Оджа ишке джельп эте.                


Дерске азырланалар.

Арекет этмеге планлаштыра-лар.

II.

Талебе-лернинъ бильги-лерини

актуал-лештирв

Бильгилернинъ севиесини тешкерюв.

Оджа берген вазифелерни беджерелер.

Аляметлерни бельгилев ичюн объектлерни анализ этюв.

III. Мотив-лешти-рюв, окъув вазифеси устюнде ишлев

 

Мотивлештирюв, мевзугъа тале-белерни джельп этюв, проблем стуацииясыны къоюв ве чездирюв.

Оджанен берабер мевзу ве вазифелер-

ни айдынлаталар ве чезмеге арекет

этелер.

Логик арекет-лери:проблем-лерни къайд этюв, суаллер къоюв, муста-къиль макъ-садкъа ири-шюв.Окъув вазифелерини менимсейлер.






IV. Пекитюв


Диагностик иш.






Къаиделерге эсасланып, вазифелерни

чезелер.





Бильгилерни структурлеш-тирюв, эффектив усулларны сайлав.

V.

Муста-къиль иш

Янъы алынгъан бильгилерни аме-лиятта ишленильмесини тешкиль этюв.





Бильгилерни мустакъиль ишлерде тешкерелер.






Контроль этюв.Бильги-лернинъ се-виесини бельгилев.

VI.

Рефлек-сия

Баалав

 

Талебелерге нетидже чыкъарма-гъа ярдым эте.Талебелерге ве умумен сыныфнынъ ишлемесине къыймет кесе.

Мустакъиль нетидже чыкъармагъа арекет этелер. Оджанынъ баалав нети-

джесини динълейлер.

Озь фикирини ифаде этюв.



Эвге вазифе 

Эв вазифесини илян эте.



Оджанынъ сёзюни динълейлер.


Вазифени менимсев.