8-sinf InformatikaI – Variant AmaliyIsh (Uzbek) Ixt.M
I topshiriq.
Paint dasturida berilgan rasmni hosil qiling.
II topshiriq
Excel dasturida topshiriqni bajaring.
x1-? X2-? X3-?
III topshiriq.
Word dasturida (A/\B\/D/\C)\/(B)/\(D)\/(C) mantiqiy ifodaga mos rostlik jadvalini tuzing.
IV topshiriq.
X ning -15;-13,5…;1,5 qiymatlarida
funksiyalarni hisoblab, y1 , y2 funksiyalar qiymatlarini taqqoslash diagrammasini hosil qiling.
V topshiriq.
Word dasturida berilgan ma’lumotni kiriting.
Axborot texnalogiyalari
Axborot texnоlogiyasi –insoniyat tomonidan axborotlarni izlash, to‘plash, saqlash, qayta
Ishlash va undan foydalanish usullari va vositalari hisoblanadi
Signalni raqamli ko‘rinishdan analog ko‘rinishga o‘tkazuvchi qurilma modulyator, analog ko‘rinishdan raqamli ko‘rinishga o‘tkazuvchi qurilma demodulyator debataladi.
MOdulyator+DEModulyator=MODEM
O‘nlik sanoq sistemasidagi sonini
ikkilik sanoq sistemasiga
o'tkazish
123 | 2 | | | | | |
122 | 61 | 2 | | | | |
1 | 60 | 30 | 2 | | | |
| 1 | 30 | 15 | 2 | | |
| | 0 | 14 | 7 | 2 | |
| | | 1 | 6 | 3 | 2 |
| | | | 1 | 2 | 1 |
| | | | | 1 | |
12310→11110112
8- синф Информатика I – вариант Амалий ишихт. мак.
Задание 1.
Нарисуйте рисунок в программе Paint.
Задание 2.
Составить и выполнить задание в программе Excel.
x1-? X2-? X3-?
Задание 3.
В программе Word составьте таблицу истинности, соответствующую логическому выражению:
(A/\B\/D/\C)\/(B)/\(D)\/(C)
Задание 4.
В программе Excel вычислите функции
при значениях х -15;-13,5…;1,5 и постройте сравнительную диаграмму значений функцийy1 , y2.
Задание 5.
Наберите предложенный текст в программе Word и отформатируйте его, так как показано:
Информационые техналогии
Информационная технология – это совокупностьметодов и средств поиска,
сбора,хранения,обработки и испольования
человеком
Устройство,преобразующее цифровой сигнал в аналоговый,
называется модулятором, а анологовый в цифровой-демодулятором.
МОдулятор+ДЕМодулятор=МОДЕМ
Перевод чисел из десятичной
системы счисления
в двоичную
123 | 2 | | | | | |
122 | 61 | 2 | | | | |
1 | 60 | 30 | 2 | | | |
| 1 | 30 | 15 | 2 | | |
| | 0 | 14 | 7 | 2 | |
| | | 1 | 6 | 3 | 2 |
| | | | 1 | 2 | 1 |
| | | | | 1 | |
12310→11110112
8-sinf Informatika II – Variant AmaliyIsh (Uzbek) Ixt.M
Itopshiriq.
Paint dasturida berilgan rasmni hosil qiling.
II topshiriq
Escel dasturida topshiriqni bajaring.
x1-? X2-? X3-?
III topshiriq.
Word dasturida (A/\B)\/(C\/D)\/(A)/\(B)\/C mantiqiy ifodaga mos rostlik jadvalini tuzing.
IV topshiriq.
x ning-6;1;…57 qiymatlarida ;
funksiyalarni hisoblab,
funksiyalar qiymatlarini taqqoslash grafigini hosil qiling.
V topshiriq.
Word dasturida berilgan ma’lumotni kiriting.
Sanoq sistemalari
Muhammad al-Xorazmiy nol raqamini kiritib bu arab raqamlarining sondagi turgan o‘rniga bog‘liq holda amallar bajarish tartibini yagona tizimga birlashtirgan.
Pozitsiyali sanoqsi stemasining qulayligi shundaki, unda katta sonlarni kam miqdordagi raqamlar bilan ifodalash mumkin.
Pozitsiyali bo‘lmagan sanoq sistemalari raqamlarining pozitsiyasiga bog‘liq bo‘lmagan sonlarda turgan o‘rniga bog‘liq emas. | | Pozitsiyali sanoq sistemalari o‘nlik sanoq sistemasida raqamlar o‘zi turgan o‘rniga (razryadiga) ko‘ra turlicha miqdorni anglatadi. |
102 | 2 | | | | | |
102 | 51 | 2 | | | | |
0 | 50 | 25 | 2 | | | |
| 1 | 24 | 12 | 2 | | |
| | 1 | 12 | 6 | 2 | |
| | | 0 | 6 | 3 | 2 |
| | | | 0 | 2 | 1 |
| | | | | 1 | |
10210→11001102
8-синфИнформатикаII – вариант Амалий иш ихт. мак.
Задание 1.
Нарисуйте рисунок в программе Paint.
Задание 2.
Выполнить задание в программе Excel.
x1-? X2-? X3-?
Задание 3.
В программе Excel вычислите функции y1=x+24, y2=
, y3=|y1-y2| при значениях х 7; 14; … ;70 и постройте сравнительные графики функций y1 , y2, y3.
Задание 4.
В программе Word составьте таблицу истинности, соответствующую логическому выражению:
Задание 5.
Наберите предложенный текст в программе Word и отформатируйте его так, как показано:
Системы счисления
Система счисления – это совокупность приемов и правил, по которым числа записываются и читаются
В непозиционных системах счисления вес цифры (т. е. тот вклад, который она вносит в значение числа) не зависит от ее позиции в записи числа Например, в римской системе счисления в числе ХХХII (тридцать два) вес цифры Х в любой позицииравен просто десяти | | В позиционных системах счисления вес каждой цифры изменяется в зависимости от ее положения (позиции) в последовательности цифр, изображающих число Например, в числе 757,7 первая семерка означает 7 сотен, вторая — 7 единиц, а третья — 7 десятых долей единицы. |
Сама же запись числа 757,7 означает сокращенную запись выражения
700 + 50 + 7 + 0,7 = 7 . 102 + 5 . 101 + 7 . 100 + 7 . 10—1 = 757,7
Основание позиционной системы счисления— количество различных цифр, используемых для изображения чисел в данной системе счисления.
Перевод чисел из десятичной системы счисления в двоичную:
102 | 2 | | | | | |
102 | 51 | 2 | | | | |
0 | 50 | 25 | 2 | | | |
| 1 | 24 | 12 | 2 | | |
| | 1 | 12 | 6 | 2 | |
| | | 0 | 6 | 3 | 2 |
| | | | 0 | 2 | 1 |
| | | | | 1 | |
10210→11001102
8-sinf Infomatika III – Variant AmaliyIsh (Uzbek) Ixt.M
I topshiriq.
Paint dasturida berilgan rasmni hosil qiling.
II topshiriq
Escel dasturida topshiriqni bajaring.
x1-? X2-? X3-?
III topshiriq.
Word dasturida (A/\B\/D/\C)\/(B)/\(D)\/(C) mantiqiy ifodaga mos rostlik jadvalini tuzing.
IV topshiriq.
X ning -15;-13,5…;1,5 qiymatlarida
funksiyalarni hisoblab, y1 , y2 funksiyalar qiymatlarini taqqoslash diagrammasini hosil qiling.
V topshiriq.
Word dasturida berilgan ma’lumotni kiriting.
Axborot texnalogiyalari
Axborot texnоlogiyasi –insoniyat tomonidan axborotlarni izlash, to‘plash, saqlash, qayta
Ishlash va undan foydalanish usullari va vositalari hisoblanadi
Signalni raqamli ko‘rinishdan analog ko‘rinishga o‘tkazuvchi qurilma modulyator, analog ko‘rinishdan raqamli ko‘rinishga o‘tkazuvchi qurilma demodulyator deb ataladi.
MOdulyator+DEModulyator=MODEM
O‘nlik sanoq sistemasidagi sonini
ikkilik sanoq sistemasiga
o'tkazish
123 | 2 | | | | | |
122 | 61 | 2 | | | | |
1 | 60 | 30 | 2 | | | |
| 1 | 30 | 15 | 2 | | |
| | 0 | 14 | 7 | 2 | |
| | | 1 | 6 | 3 | 2 |
| | | | 1 | 2 | 1 |
| | | | | 1 | |
12310→11110112
8-синф Информатика III – вариант Амалий ишихт.мак.
Задание 1.
Нарисуйте рисунок в программе Paint.
Задание 2.
Выполнить задание в программе Excel.
x1-? X2-? X3-?
Задание 3.
В программе Word составьте таблицу истинности, соответствующую логическому выражению:
(A/\B\/D/\C)\/(B)/\(D)\/(C)
Задание 4.
В программе Excel вычислите функции
при значениях х -15;-13,5…;1,5 и постройте сравнительную диаграмму значений функцийy1 , y2.
Задание 5.
Наберите предложенный текст в программе Word и отформатируйте его, так как показано:
Информационые техналогии
Информационная технология – это совокупностьметодов и средств поиска,
сбора,хранения,обработки и испольования
человеком
Устройство,преобразующее цифровой сигнал в аналоговый,
называется модулятором, а анологовый в цифровой-демодулятором.
МОдулятор+ДЕМодулятор=МОДЕМ
Перевод чисел из десятичной
системы счисления
в двоичную
123 | 2 | | | | | |
122 | 61 | 2 | | | | |
1 | 60 | 30 | 2 | | | |
| 1 | 30 | 15 | 2 | | |
| | 0 | 14 | 7 | 2 | |
| | | 1 | 6 | 3 | 2 |
| | | | 1 | 2 | 1 |
| | | | | 1 | |
12310→11110112