СДЕЛАЙТЕ СВОИ УРОКИ ЕЩЁ ЭФФЕКТИВНЕЕ, А ЖИЗНЬ СВОБОДНЕЕ

Благодаря готовым учебным материалам для работы в классе и дистанционно

Скидки до 50 % на комплекты
только до

Готовые ключевые этапы урока всегда будут у вас под рукой

Организационный момент

Проверка знаний

Объяснение материала

Закрепление изученного

Итоги урока

Математика дарс ишланмаси 1 синф

Категория: Математика

Нажмите, чтобы узнать подробности

Просмотр содержимого документа
«Математика дарс ишланмаси 1 синф»

Фан: Математика Сана: 14.05.2024
Мавзу: 10 нинг чекларидаги сонларни айириш Текширди ___________


Мақсад

Кутилган натижа

Таълимий:
Камаювчи, айирувчи ва айирмани ўрганади. Айириш ишораси қатнашган мисолларни ечишга ўрганади.

Камаювчи, айирувчи ва айирманинг айримасини билиб олади. Мисолларни мустақил еча олади.

Ривожлантирувчи:

Фикрлаш, эсда сақлаб қолиш қобилияти ўсади.

Эсда сақлаб қолиш ва дарсга қизиқиш ортади.

Тарбиявий:
дўстлари билан яхши муомалада бўлишни ўрганади.

Синфдош дўстларини ҳурмат қилиш тарбияланади.


Дарс тури: Бирлаштирилган дарс.

Дарс усули: Кўргазмалилик, якка холда ишлаш, суҳбат, тушунтириш.
Дарс жиҳози: тарқатма материаллар, ТСО.

Дарснинг бориши:

Дарс этаплари

Вақт

Ўқитувчининг фаолияти

Ўқувчининг фаолияти

Компетентлилик

1.Уюштириш

2 мин.

Ўқувчиларни дарсга тайёрлигини текшириш.

Мақоллар

*Санамай саккиз дема, ўйламай тўққиз дема.


Ўқув қуролларини дарсга таёрлашади.

Мақоллар орқали математика фани хаётда мухумлигини билади .


2. Ўтган мавзуни такрорлаш.


7 мин

Жадвал тўлдиришда асосан нимага ўнг ва чап, юқори, пас куникмаларини ўргатилади ва ўйин орқали текширилади.


Ўнга 6

Чапга 8

Юқори 4



Пастга 3


Ўнга


6

Чапга


8

Юқорига



4

Пастга



3

Ўнг+чап









2.5.1

3. Дарс мавзуси билан хабардор қилиш.

2 мин

Ўқитувчи янги мавзуни тушинтирилади.


Янги мавзуга диққат билан қулоқ солишади.




2.6.1


2.5.4

4. Янги мавзуни тушунтириш.

15 мин

Янги мавзу баёни .

“10 нинг чекларидаги сонларни айириш”

айирма

10 – 3= 7

Камаювчи- айирувчи = айирманинг

қиймати



1-мисол


6-3=3 5-1=4 10-7=3

7-2=5 4-4=0 10-3=7

6-2=4 8-0=8 3-0=3

2-мисол

8-3=5 9-7=2 10-7=3

4-мисол

7-2=7 10-4

5=5 6

6-масала

Бор эди-5та

Берилди -3та ? та


Ечим:

5+3=8

Жавоб: унинг олмалари 8 та бўлди.





Ўқувчилар ўқитувчининг гапларига диққат билан қулоқ солади.




Ўқитувчи томонидан берилган саволларга жавоб берадилар. Дарслик билан ишлайдилар.


Дафтарларига мисол ва масалаларни ёзадилар.








2.6.2

5. Дам олиш дақиқаси.

3 мин

Қул машқлар бажариш.






6.Мустаҳкамлаш.

5 мин

Анорада 10 та қалам бор. Агар унда 2 та қалам олинса , унинг қаламлари нечта бўлади?


Ўқувчилар вазифани бажарадилар.


7. Дарснинг хулосаси

5 мин

Бугунги барс сиз учун нимаси билан қизиқ бўлди?

Ўқувчилар саволларга жавоб берадилар.


8. Уйга вазифа.

1 мин

16- саҳифадаги 3ғ5ғмисоллар



9. Ўқувчиларни баҳолаш.

2 мин

Фаол қатнашган ўқувчи




2