СДЕЛАЙТЕ СВОИ УРОКИ ЕЩЁ ЭФФЕКТИВНЕЕ, А ЖИЗНЬ СВОБОДНЕЕ

Благодаря готовым учебным материалам для работы в классе и дистанционно

Скидки до 50 % на комплекты
только до

Готовые ключевые этапы урока всегда будут у вас под рукой

Организационный момент

Проверка знаний

Объяснение материала

Закрепление изученного

Итоги урока

"наби давли" вне классная мероприятия

Категория: Всем учителям

Нажмите, чтобы узнать подробности

Чараны? максаты:

Балаларны язучы Н?би Д??лине? тормыш юлы ??м аны? и?аты бел?н якыннан таныштыру; ?дипне? и?аты аша туган якка м?х?бб?т, ?лк?н буынга х?рм?т хисе, у?ай ?хлакый сыйфатлар т?рбиял??. Балаларны? с?йл?м телен камилл?штер?, балалар бакчасы бел?н м?кт?п арасында д?вамчанлыкны ?стер?.

?и?азлау: Интерактив такта, мультимедиа аппараты, видео, аудио язмалар. Н.Д??ли портреты. Кич? исеме. Аны? и?атын яктырткан к?рг?зм? ?.б.

Оештыру моменты

(Экранда язучы Н?би Д??ли китабыны? кереш с?зенн?н юллар чыга )

“Яшь кеше! Син минем яшем? ?итк?нд?, мин инде ?ирд? булмам. Бу котылгысыз аерылу алдыннан мин си?а кечкен? ген? хат язып калдырам.

Син ?ле м?кт?пт? укыган к?нн?рд? ?к ?ирне? тарихы бел?н, халыкларны? тормыш юллары бел?н танышырсы?. Сине? к?з алды?нан бик еракта калган гасырлар узып кит?р. Нинди ген? исемн?рне к?рм?ссе? син ул тарих битл?ренд?! Нинди ген? х?лл?рне очратмассы? син ул чорларда!

Ни?аять, син шулай тарих битл?рен бер?мл?п ача-ача, безне? гасырга, без яш?г?н чорга килеп ?ит?рсе?...”

Бу с?зл?р язучы Н?би Д??лине? б?генге яшь кешег? ?тенече булып я?гырый.

 (Салмак кына язучыны? Зиннур Гыйбадуллин к?ен? язылган “?лкием” ?ыры я?гырый.)