Просмотр содержимого документа
«План-конспект по крымскотатаркому языку на тему " Исимлернинъ келишлери"»
Дерс конспекти
Сыныф : 6-К
Кечирильген куню: 27.11.2019с. Дерснинъ № 12
Дерс мевзусы. Исимлернинъ келишлернен тюрленюви.Мулькиет ялгъамасынен кельген исимлернинъ келишлернен тюрленюви
Дерс макъсатлары: талебелерни исимлернинъ келишлернен тюрленювини огретмек.
Марифет УОА(познавательные УУД): себеп араштырув багълары ве мантыкъий фикир юрютювни къурмакъ.
Шахсиет УОА(личностные УУД): окъувгъа меракъ, тилимизге севги ашламакъ, бильги чокърагына якъынлаштырмакъ, иджаткярлыкъ ишине ихтиядж догъурмакъ, талебелерни бильгиге авеслендирмек.
Коммуникатив УОА(коммуникативные УУД): тюрлю нокътайи назарыны къоймакъ ве тенълештирмек, нетиджесини чыкъаргъандже сечим япмакъ.
Регулятив УОА(регулятивные УУД): янъы окъув вазифелерни ве макъсатларыны мустакъиль шекильде къоймакъ.
Окъутув шекиллери(формы обучения):
Окъутув усуллары (методы обучения):
Планлаштырылгъан тасиль нетиджелери(планируемые образовательные результаты):
Огренирлер(научатсяДерс донатмасы(оборудование)6 дерслик, презентация
Эпиграф: Адамны адам эткен - иштир(эмек акъкъында аталар сёзю)
Дерснинъ кетишаты (ход урока)
I.1. Тешкилий къысым(организационный этап)
Нутукъ инкишафы дакъкъасы.
2.Бильгилерини актив акъылларына кетирюв (актуализация знаний)
II.Эв вазифесини тешкерюв
III.Янъы мевзуны анълатув.
1.Проблем суали (проблемный вопрос)
Баш келиши Ким? Не? ------
Саиплик келиши Кимнинъ? Ненинъ? -нынъ/нинъ
Догърултув келини –Кимге? Неге? –къа, -гъа, -ке, -ге
Тюшюм келиши-кимни? Нени? –ны, -ни
Ер келиши –Кимде?, неде? –да,-де,-та,-те
Чыкъыш келиши –кимден? Неден? –дан,-ден,-тан, -тен
Лугъат иши
IV. Алгъан бильгилерини пекитюв.
1) 184. , 200-иш, 205 20-иш
V. Нетидже чыкъарув (подведение итогов).
Рефлексия.
Балалар, дерсимизни бегендинъизми? Нени огрендинъиз? Даа нени бильмек истейсинъиз?
VI. Эвге вазифе
1)янъы сёзлерни эзберлев
2)къаидени огренюв
3) 224(2 сё0), 206 -иш