СДЕЛАЙТЕ СВОИ УРОКИ ЕЩЁ ЭФФЕКТИВНЕЕ, А ЖИЗНЬ СВОБОДНЕЕ

Благодаря готовым учебным материалам для работы в классе и дистанционно

Скидки до 50 % на комплекты
только до

Готовые ключевые этапы урока всегда будут у вас под рукой

Организационный момент

Проверка знаний

Объяснение материала

Закрепление изученного

Итоги урока

Психология, педогогика

Категория: Математика

Нажмите, чтобы узнать подробности

Просмотр содержимого документа
«Психология, педогогика»

ПЕДАГОГИКА.Тесттер

ПЕДАГОГИКА.Тесты

  1. Педагогикалык анализдин эң негизги объектиси:

а) тарбия

б) окутуу

в) билим берүү

г) сабак

Основной объект педагогического анализа: а) воспитание

б) обучение

в) образование

г) урок

  1. Моралдын маңыз-мазмунун окутуп үйрөтүүчү философиялык билим?

а) эстетика

б) гностика

в) эмпирика

г) этика

Философское знание, которое учит сущности морали? а) эстетика

б) гностика

в) эмпирика

г) этика

  1. Дүйнөгө болгон илимий көз караштын калыптануусундагы биринчи структуралык этап: а) ишеним

б) билим

в) эрк

г) ойлоо

Первый структурный этап формирования научного мировоззрения: а) вера

б) знание

в) желание

г) мышление

  1. Мугалимдин сабакка даярдануусунда окулуучу материалдардын мазмунун аныктоо боюнча милдеттүү түрдө жетекчиликке алынуучу мамлекеттик документ: а) окуу планы

б) окуу программасы

в) календардык план

г) окуу китеби

Обязательный государственный документ для определения содержания материалов, преподаваемых учителем при подготовке к уроку: а) учебный план

б) учебная программа

в) календарный план

г) учебник

  1. Билим берүүдөгү негизги нормативдик документ:

а) типтүү окуу планы

б) инварианттык окуу планы

в) спецификалык окуу планы

г) базастик окуу планы

Основной нормативный документ в образовании: а) стандартная учебная программа

б) инвариантный учебный план

в) конкретная учебная программа

г) основной учебный план

  1. Билим берүүнүн, тарбиянын негизги максаты - баланы жашоого үйрөтүү” идеясы кайсыл теорияга таандык? а) сенсуализм

б) бихевиоризм

в) прагматизм

г) нетомизм

Какая теория принадлежит идее о том, что «главная цель образования - научить ребенка жить»? а) сенсуализм

б) бихевиориз

в) прагматизм

г) нетомизм

  1. Педагогиканы илим катары теориялык жактан негиздеген окумуштуу: а) Ушинский К.Д.

б) Коменский Я.A.

в) Руссо Ж.Ж.

г) Локк Дж.

Теоретическое обоснование педагогики как науку: а) Ушинский К.Д.

б) Коменский Я.А.

в) Руссо Ж.Ж..

г) Локк Дж.

  1. А.С.Макаренконун айтуусу боюнча коллективдин өсүп-өнүгүү мыйзамы эмнеде?

а) коллективдин традициялары

б) коомдук пикирдин болушу

в) коллективдин алдына перспективаларды коюу

г) активдин калыптанышы

По мнению А.С. Макаренко, каков закон роста коллектива? а) традиции коллектива

б) наличие общественного мнения

в) определение перспектив для команды

г) формирование актива

  1. Педагогикалык процесстин мыйзам ченемдүүлүктөрү төмөндөгү түшүнүктөрдүн кайсынысы менен тыгыз байланышта? а) методдор

б) принциптер

в) каражаттар

г) формалар

Какое из следующих понятий тесно связано с законами педагогического процесса? а) методы

б) принципы

в) средства

г) формы

  1. «Эмнени жана эмнеге окутуу керек?», «Кантип окутуу керек?» деген суроолорду педагогика илиминин кайсы тармагы изилдейт? а) тарбия теориясы

б) педагогиканын негиздери

в) логопедия

г) дидактика

«Чему и зачем учить?», «Как учить?» Какая отрасль педагогической науки изучает следующие вопросы: а) теория воспитания

б) основы педагогики

в) логопедия

г) дидактика

  1. Окуу предметтери боюнча билим, ык, машыгуулардын көлөмү жана мазмуну аныкталган мамлекеттик документ: а) календардык план

б) окуу планы

в) окуу китеби

г) окуу программасы

Государственный документ, определяющий объем и содержание знаний, навыков, обучения по предметам: а) календарный план

б) учебный план

в) учебник

г) учебная программа

  1. План, программада чектелген билим берүүнүн мазмуну чагылдырган дидактикалык каражаттар:

а) окуу планы

б) окуу программасы

в) окуу китеби

г) методикалык көрсөтмөлөр

В план включены дидактические инструменты, отражающие содержание ограниченного образования в программе: а) учебный план

б) учебная программа

в) учебник

г) методические указания

  1. Орус окумуштуусу П. Каптеров биринчи жолу педагогикага кайсыл терминди киргизген? а) окуу планын

б) окуу программасын

в) окутуу принцибин

г) педагогикалык процессти

Русский ученый П. Каптеров какой термин впервые ввел в педагогику? а) учебный план

б) учебная программа

в) принципы обучения

г) педагогический процесс

  1. «Диверсификация» термининин мааниси кандай?

а) окшоштук

б) ар түрдүүлүк

в) бир типтеги

г) ой жүгүртүү

Что означает термин «диверсификация»? а) сходство

б) разнообразие

в) один тип

г) мышление

  1. Сабак- окутууну уюштуруунун негизги ...

а) методу

б) формасы

в) жолу

г) максаты

Урок - главный ... а) метод

б) форма

в) способ

г) цель

  1. Педагогика илиминде педагогикалык экспремент кандайча каралат? а) окутуунун методу

б) билим берүүнүн методу

в) тарбиянын методу

г) илимий-изилдөө методу

Как считать педагогический эксперимент в педагогической науке? а) метод обучения

б) метод преподавания

в) метод воспитания

г) метод исследования

  1. Кыргызстанда билим берүү системасын башкаруу кандай мүнөздөлөт? а) коомдук

б) мамлекеттик

в) менчиктик

г) коомдук-мамлекеттик

Каков характер управления системой образования в Кыргызстане? а) публичный

б) государственный

в) частный

г) общественно-государственный

  1. Мугалимдин коммуникативдик жөндөмдүүлүгү деген эмне?

а) баланы түшүнө билүү

б) түшүндүрө билүү

в) артистизм

г) бала менен баарлаша билүү

Каковы коммуникативные навыки учителя? а) понимать ребенка

б) уметь объяснять

в) артистизм

г) умение общаться с ребенком

  1. Педагогигикалык техника төмөндөгү вариантгардын ичинен кайсынысынын курамына кирет? а) тарбиянын

б) принциптин

в) педагогикалык процесстин

г) педагогикалык чеберчиликтин

Какой из следующих вариантов является педагогической методикой? а) воспитание

б) принцип

в) педагогический процесс

г) педагогическое мастерство

  1. Дидактиканы илимий негиздеген педагог:

а) Квинтилиан

б) Гельвеций

в) Коменский

г) Ушинский

Учитель, научно обосновавший дидактику: а) Квинтилиан

б) Гельвеций

в) Коменский

г) Ушинский

  1. Окутуу процесси канча функцияны ишке ашырат? а) 1

б) 2

в) 3

г) 4

Сколько функций выполняет процесс обучения? а) 1

б) 2

в) 3

г) 4

  1. Окуучулардын милдеттери жана укуктары «Билим берүү жөнүндөгү» мыйзамдын канчанчы статьясында көрсөтүлгөн? а) 23

б) 24

в) 25

г) 26

В скольких статьях закона «Об образовании» прописаны обязанности и права учащихся?

а) 23

б) 24

в) 25

г) 26

  1. Кыргыз Республикасынын «Билим берүү жөнүндөгү» мыйзамы алгачкы жолу качан кабыл алынган?

а) 1991-ж.

б) 1992-ж.

в) 1993-ж.

г) 1994-ж.

Когда впервые был принят Закон КР «Об образовании»? а) 1991 г.

б) 1992 г.

в) 1993 г.

г) 1994 г.

  1. «Эстетика» термининин этимологиясы:

а) сүйүү

б) сулуулук

в) сезим

г) элес

Этимология термина «эстетика»: а) любовь

б) красота

в) чувство

г) иллюзия

25.Креативдик жөндөмдуулук кандайча түшүндүрүлөт?

а) балдарга болгон сүйүү

б) артистизм

в) чыгармачыл мүнөздөгү иш-аракеттер

г) баланы түшүнө билүү

Что такое творческие способности? а) любовь к детям

б) артистизм

в) творческая деятельность

г) способность понимать ребенка

  1. Ата-эненин милдеттери жана укуктары "Билим берүү жөнүндөгү мыйзамдын канчанчы статьясында каралган?

а) 24

б) 25

в) 26

г) 27

Сколько статей закона об образовании закрепляют обязанности и права родителей?

а) 24

б) 25

в) 26

г) 27

  1. Окутуудагы илимийлүүлүк жана жеткиликтүүлүк:

а) форма

б) принцип

в) метод

г) максат

Научность и доступность обучения: а) форма

б) принцип

в) метод

г) цель

28.Б. Апышевдин алгачкы жолу жазганэмгеги:

а) «Педагогика»

б) «В.А.Сухомлинский-улуу педагог»

в) «Жалпы дидактиканын негиздери»

г) «Тарбия назарияты»

Первое произведение Б. Апышева: а) «Педагогика»

б) «В.А. Сухомлинский - великий учитель»

в) «Основы общей дидактики»

г) «Теория воспитания»

  1. Окутуу процессинин функциясына кайсылар кирет?

а) билим берүү, кыялдануу, сезүү

б) билим берүү, өнүктүрүү, тарбиялоо

в) билим берүү, калыптандыруу, ойлонуу

г) билим берүү, өнүктүрүү, үйрөтүү

Каковы функции учебного процесса? а) образование, воображение, чувство

б) образование, развитие, воспитание

в) образование, формирование, мышление

г) образование, развитие, обучение

  1. Көп кайталоонун натыйжасында, белгилүү усул менен автоматташкан түрдү, катасыз аткарылуучу иш-аракет: а) окуу

б) сүйлөө

в) машыгуу

г) аткаруу

В результате множества повторений, автоматическим способом определенным образом, без ошибок. Действия, которые необходимо предпринять: а) обучение

б) речь

в) тренировка

г) выступление

  1. Эгемендүү Кыргызстанда биринчи жолу «Эл мугалими» наамын алган Кара-Кулжа районунун чыгаан мугалими: а) Исаков Бектур

б) Ысманов Садык

в) Байымбетов Мамади

г) Апышев Бекембай

Лучшему учителю Кара-Кульджинского района, впервые в независимом Кыргызстане присвоено звание «Народный учитель»: а) Исаков Бектур

б) Ысманов Садык

в) Байымбетов Мамади

г) Апышев Бекембай

  1. Кандайдыр бир предметти окутуунун мыйзам ченемдүүлүктөрүн изилдөөчү педагогикалык илим: а) педагогика

б) методика

в) дидактика

г) этика

Педагогическая наука, изучающая закономерности преподавания предмета:

а) педагогика

б) методика

в) дидактика

г) этика

  1. К.Д. Ушинскийдин эмгектери аркылуу педагогикага кандай термин кирген?

а) этнопедагогика

б) сурдопедагогика

в) элдик педагогика

г) тифлопедагогика

К.Д. Какой термин вошел в педагогику через работу Ушинского? а) этнопедагогика

б) сурдопедагогика

в) элдик педагогика

г) тифлопедагогика

  1. Билим берүүнүн системасына төмөндөгүлөрдүн кайсынысы кирет?

а) окутуу, билим берүү, тарбия, өнүктүрүү, калыптандыруу

б) балдар бакчасы, мектеп, ЖОЖ, квалификацияны жогорулатуучу мекемелер

в) тест, сынак, зачет, модуль, курстук иш

г) окуу планы, программасы, китеби, куралдары

Что из перечисленного входит в систему образования?

а) обучение, образование, воспитание, развитие, формирование

б) детские сады, школы, ВУЗ, учреждения повышения квалификации

в) тест, экзамен, зачет, модуль, курсовая работа

г) учебный план, программа, книга, инструменты

  1. Коом, жаратылыш жөнүндө так алынган маалыматтардын жыйындысы эмне деп аталат? а) билим

б) эмпирика

в) эксперимент

г) таанып-билүү

Как называется сборник достоверной информации об обществе и природе? а) знания

б) эмпирика

в) эксперимент

г) познание

  1. Мектептин негизги функциясы эмнеде?

а) минстирликтин көрсөтмөлөрүн ишке ашыруу

б) коомдун социалдык заказын ишке ашыруу

в) жергиликтүү бийликтин тапшырмаларын ишке ашыруу

г) өкмөттүн токтомдорун, көрсөтмөлөрүн ишке ашыруу

Какова основная функция школы?

а) выполнение поручений министерства

б) реализация социального заказа общества

в) выполнение задач органов местного самоуправления

г) выполнение постановлений и распоряжений правительства

  1. КРнын «Билим берүү жөнүндөгү» мыйзамынын 29-статьясында эмнелер айтылган?

а) ата-эненин милдеттери жана укуктары

б) окуучулардын милдеттери жана укуктары

в) педагогдордун милдеттери жана укуктары

г) класс жетекчисинин милдеттери жана укуктары

Что сказано в 29 статье Закона КР «Об образовании»? а) обязанности и права родителей

б) обязанности и права учащихся

в) обязанности и права учителей

г) обязанности и права классного руководителя

  1. Окутуунун маңыз-мазмуну чагылдырган Я.А. Коменскийдин белгилүү эмгеги:

а) «Улуу традиция»

б) «Улуу дидактика»

в) «Улуу жеңиш»

г) «Улуу педагогика»

Знаменитая работа отражающая суть учения Я.А.Коменского: а) «Великая традиция»

б) «Великая дидактика»

в) «Великая победа»

г) «Великая педагогика»

  1. Мугалим окуучуга баа коюп жатканда эмнелерди жетекчиликке алат? а) окуу планын

б) окуу китебин

в) баалоонун критерийлерин

г) баланын жекелик өзгөчөлүгүн

Чем руководствует учитель при оценке ученика? а) учебный план

б) учебник

в) критерии оценки

г) индивидуальность ребенка

  1. Билим берүүнүн стандарты ким тарабынан иштелип чыгат? а) Акимиат

б) Мектеп

в) Окумуштуулар кеңеши

г) Министрлик

Кто разрабатывает образовательные стандарты? а) Акимиат

б) Школа

в) Ученый совет

г) Министерство

  1. Окуучулардын билимдерди өздөштүрүүсүнүн биринчи этабы:

а) ойлондуруу

б) көңүл бурдуруу

в) кабыл алдыруу

г) сездирүү

Первый этап освоения студентами знаний: а) мышление

б) внимание

в) принятие

г) ощущение

  1. Алгачкы кыргыз тилиндеги биринчи окуу китеби - «Кыргыз алиппеси» кимге таандык?

а) И. Арабаевге

б) Ч. Айтматовго

в) Т. Кулатовго

г) Ю. Абдрахмановго

Кому принадлежит первый учебник кыргызского языка - «Кыргызская азбука»?

а) И. Арабаеву

б) Ч. Айтматову

в) Т. Кулатову

г) Ю. Абдрахманову

  1. «Балдарга жүрөгүмдү арнаймын» китебинин автору:

а) Макаренко А.

б) Сухомлинский В.

в) Корчак Я.

г) Ушинский К.

Автор книги «Детям сердце посвящаю»: а) Макаренко А.

б) Сухомлинский В.

в) Корчак Я.

г) Ушинский К.

  1. «Тарбия» деген сөз кайсыл элдин тилинен келип чыккан? а) кара калпак

б) уйгур

в) кыргыз

г) араб

Из какого народного языка происходит слово «образование»? а) кара калпакского

б) уйгурского

в) кыргызского

г) арабского

  1. Билим берүү уюмунун статусун же билим берүү программаларын таануу – бул ...

а) лицензия

б) аккредитация

в) стандартизация

г) оптимизация

Признание статуса образовательной организации или образовательной программы ... а) лицензия

б) аккредитация

в) стандартизация

г) оптимизация

  1. Мугалим сабагына качан даярданат?

а) сабагына чейин бир күн мурда

б) өмүр бою

в) түштөн кийин

г) бош убактысында

Когда готовится учитель к уроку? а) за день до урока

б) всю жизнь

в) после обеда

г) в свободное время

  1. Проблемалуу окутуу кадимки окутуудан эмнеси менен айырмаланат?

а) мугалим өз сабактарында окуучуларга илимдин даяр тыянактарын берүүсү менен

б) мугалим илимий ой жүгүртүүнүн, проблемалуу кырдаалдарды коюунун жана далилдердин жолдорун көрсөтүүсү менен

в) сабактын оордук борборун окутулуп жаткандардан тапшырманы жаттоо эс тутумун өнүктүрүүгө

г) салттуу педагогикалык ой жүгүртүүнүн негизинде окуу материалын курууга

Чем отличается проблемное обучение от обычного?

а) передачей учителем на своих уроках учащимся готовых выводов науки

б) демонстрацией учителем путей научного мышления, постановкой проблемной ситуации доказательствами

в) перенесением центра тяжести урока только на память обучающихся на заучивание задания

г) построением учебного материала на основе традиционного

педагогического мышления

  1. Баланын ой жүгүртүүсүн өнүктүрүүнүн милдеттүү шарты болуп саналат:

а) баланын жеке тажрыйбасы

б) билим алуусу

в) окуй билгичтиги

г) бардык жооптор туура эмес

Обязательным условием развития мышления ребенка является: а) личный опыт ребенка

б) получение знаний

в) умение читать

г) все ответы не верны

  1. Мугалимдин негизги функциясын атагыла:

а) баалоочулук

б) максат коюучулук в) пландоочулук

г) инсанды окутуу, тарбиялоо, өнүктүрүү, калыптандыруу процесстерин башкаруу

Назовите главную функцию учителя: а) оценочная

б) целеполагание в) планирование

г) управление процессами обучения, воспитания, развития, формирования личности

  1. Дүлөй жана дудук балдарды окутуу жана тарбиялоо жөнүндөгү педагогикалык илим кандай аталат? а) тифлопедагогика б) сурдопедагогика

в) олигофренопедагогика г) педагогика

Как называется педагогика, занимающаяся обучением и воспитанием глухонемых и глухих? а) тифлопедагогика б) сурдопедагогика

в) олигофренопедагогика г) педагогика

51.Этно педагогиканын изилдөө обьектиси:

а) тарбиялык багыттар

б) элдин салттуу билим берүүсү

в) эл педагогикасы, калктын таалим тарбия маданияты

г) элдик педагогиканын илимий педагогика менен байланышы

д) тарбия методдору

Объект исследования этно педагогики: а) воспитательное направление

б) традиционное образование народа

в) народная педагогика, воспитательная культура населения

г) связь народной педагогики с научной педагогикой

д) методы воспитания

52.Ж.Баласагындын “Кутадгу билиг”чыгармасында тарбиянын төрт түркүгү берилет.Алар кайсылар?

а) гумандуулук ,сабырдуулук, айкөлдүк, эмгекчилдик

б) айкөлдүк, эмгекчилдик, мээнеткечтик, чымыркайлык

г) адилет, дөөлөт, парасат, каниет

г) баары туура эмес

В произведении Ж.Баласагына “Кутадгу билиг”изложены четыре столпа воспитания. Определите их .

а) гуманность, терпимость, щедрость, трудолюбие;

б) великодушие, трудолюбие, трудолюбие, упорство;

г) справедливость, добродетель, познание,удовлетворение;

г) все не так.

53.Искусство-эстетикалык тарбиянын...

а)усулу

б)ыкмасы

в)принциби

г)формасы;д)каражаты

Искусство-эстетического воспитания это... а) метод

б) метод

в)принцип

г)форма

д) средства

54.Жазалоо бул тарбиянын:

а)прнициби

б)формасы

в)каражаты

г)методу

д)категориясы

Наказание - это дисциплина: а)склонность

б)форма

в)средство

г)Метод

д) категория

55.Нравалык тарбиянын милдеттери:

а)кооздукту түшүнө билүү

б)акыл жөндөмдүүлүктөрүн өстүрүү

в)эмгек ыкмаларын үйрөнүү

г)жүрүш-туруш маданиятын тарбиялоо

д)сезүүсүн өнүктүрүү

Задачи нравственного воспитания: а) понимание красоты

б) развивай умственные способности

в) обучение трудовым навыкам;

г) воспитание культуры поведения

д) развитие чувств

56.Ишендирүү тарбиянын:

а)формасы

б)принциби

в)категориясы

г)усулу

д)каражаты

Убеждение воспитания: а)форма

б)принцип

в)категория

г)метод

д) средство

57.Толеранттуулукка тарбиялоо-бул:

а)акылын өстүрүү;

б)сабырдуулукка тарбиялоо;

в)чыгармачылыкка тарбиялоо;

г)өз алдынчалыкка тарбиялоо;

д)зиректикке тарбиялоо.

Воспитание толерантности-это: а) развитие ума;

б) воспитание к терпению;

в) воспитание творчества;

г) воспитание самостоятельности;

д) воспитание внимательности.

58. “Манастын”осуятындагы “табият менен таттуу мамиледе болуу”кайсыл тарбияга багытталган? а)этикалык;

б)эстетикалык;

в)эмгек;

г)экологиялык;

д)патриоттук.

Какое воспитание в “Манасе”призвано "иметь гармоничные отношения с природой"?

а)этический;

б)эстетический;

в)трудовой;

г)экологический;

д) патриотический.

59. “Атанды өлтүргөнгө эненди алып бер”деген макал кайсыл тарбиянын мазмунун ачат? а)эстетикалык;

б)толеранттуулук;

в)жыныстык;

г)экологиялык;

д)ден-соолуктук.

В каком воспитании раскрывается пословица “ Атанды өлтүргөнгө эненди алып бер "?

а) эстетический;

б) толерантность;

в) половой;

г) экологические;

д) здоровье.

60.«Бала «таза доска» (табула раса) сыпатында төрөлөт, аны айлана чөйрө жана тарбия калыптандырат», - деген идеяны негиздеген окумуштуу: а) Ж.Ж. Руссо

б) Я.А. Коменский

в) А. Дистервег

г) Дж. Локк

д) И.Г. Гербарт

Ребенок рождается чистой доской его формирует окружающая среда и воспитание", - заключил ученый: а) Ж.Дж. Руссо

б) Я.А. Коменский

в)А. Дистервег

г) Дж. Локк

д)И.Г. Гербарт

61. «Баланын өнүгүүсүндө негизги ролду айлана чөйрө жана тарбия ойнойт», - деген багыттагы илимий теория: а)социогенетика

б) физиология

в)биогенетика

г) социология

д)психология

  1. Научная теория направления «важнейшую роль в развитии ребенка играют окружающая среда и воспитание": а) социогенетика

б) физиология

в) биогенетика

г) социология

д) психология

  1. Президент С. Жапаровдун «Инсандын руханий-адеп-ахлактык өнүгүүсү жана дене тарбиясы жөнүндө» жарлыгы качан жарык көргөн? а) 29-январь 2021-ж.

б) 30-март 2022-ж.

в) 30-март 2021-ж.

г) 29-январь 2022-ж.

Указ президента С. Жапарова когда было опубликовано «о духовнонравственном развитии и физическом воспитании личности»? а)29 января 2021 г.

б) 30 марта 2022 года.

в) 30 марта 2021 г.

г)29 января 2022 г.

63.Обьективдүү чындыктын чагылышы жана анын адамдын ойлоосунда кайрадан иштелип чыгуу процесси:

а) байкоо

в) сезүү

б) таанып билүү

г) акыл жыйынтыгы

Отражение объективной реальности и процесс ее переосмысления в человеческом мышлении: а) наблюдение

б) чувство

в) мышление

г) познание

64.Тарбияда “эн жогорку үлгү”деген маани үчүн колдонулуп келүүчү термин: а) образ

б) максат

в) идеал

г) классика

64.Термин " высший образец”, кто использовал в своем воспитании а) образ;

б) цель;

в) идеал.

г) классика;

65.”Тарбия-бул баланын табият берген жөндөмдүүлүктөрүнө тийиштүү шарттарды түзүп берүү”,-деген аныктама кайсыл педагогко таандык? а) Д.Дьюиге;

в) Я.Коменскийге;

д)В.Сластенинге. б) Б.Апышевге;

г) И.Харламовго;

К какому педагогу принадлежит определение:”воспитание-это создание условий для развития у ребенка естественных способностей"? а)Д.Дьюи;

б) Я.Коменский;

в)В.В Сластенин.

г)Б.Апышеву;

д)И.Харламову;

66.Азыркы талап боюнча сабакка максат коюу кандайча жүргүзүлөт?

а)мугалимдин позициясынан;

б)программанын позициясынан;

в)окуучунун позициясынан;

г)окуу планынын позициясынан;

д)бирдиктүү позициядан.

Как в настоящее время осуществляется постановка целей в классе по требованию?

а) позиции учителя;

б) позиции программы;

в) позиции учащегося;

г) позиции учебного плана;

67.Окутуунун натыйжасы катары негизги компетенттүүлүктүн тизмесин жана калыптануу деңгээлин кайсы документ аныктайт? а)окуу программасы;

б)профессиограмма;

в)предметтик стандарт;

г) билим берүүнүн мамлекеттик стандарты;

Какой документ определяет список основных компетенций и уровень формирования как результат обучения? а) учебная программа;

б) профессиограмма;

в) предметный стандарт;

г)государственный стандарт образования;

68. Ар кандай иш процессин аткаруунун жолдору жана каражаттары жөнүндөгү билимдердин жыйындысы:

а) технология

б) методология

в) транскрипция

г) гностика

Совокупность знаний о путях и средствах выполнения любого рабочего процесса:

а) технология;

б) методология;

в) транскрипция;

г) гностика.

69.Мугалимдин сабакка даярдануусунда окулуучу материалдардын мазмунун аныктоо боюнча милдеттүү түрдө жетекчиликке алынуучу мамлекеттик документ:

а) окуу планы;

б) окуу программасы;

в) календардык план

г) окуу китеби.

Государственный документ, в обязательном порядке руководствующийся определением содержания изучаемых материалов при подготовке учителя к уроку:

а) учебный план;

б) учебный план;

в) календарный план;

г) учебник.

70.Окутуунун методун классификациялоо эмнеге негизделет?

а)билим, ык, машыгууга ээ болуу булагына ;

б) дидактикалык милдеттерге;

в) окуучулардын өз алдынчалыгына;

г) таанып билүү активдүүлүккө;

На чем основана классификация метода обучения? а) источник знаний, умений, навыков;

б) дидактические задачи;

в) самостоятельность учащихся;

г) познавательной активности;

71.Дидактиканын «Алтын эрежесин» теориялык жактан негиздеген педагог: а) Дистерверг А. ;

б) Дидро;

в) Коменский Я.;

г) Ушинский К.

Педагог, теоретизирующий "золотое правило" дидактики: а) Дистервергский А. ;

б) Дидро;

в) Коменский Я.;

г) К.Ушинский.

72.Мугалимдерди аттестациялоонун максаты:

а)билим денгээлин аныктоо;

б)жогорку кызматка которуу;

в)квалификациялык категорияны ыйгаруу жана анын кесиптик жана жеке өнүгүшүнө дем берүү;

г) компотенттүүлүгүн аныктоо жана категория ыйгаруу.

Цель аттестации учителей:

а) определение уровня знаний;

б) перевод на более высокую должность;

в) присвоение квалификационной категории и стимулирование ее профессионального и личностного развития;

г) определение компетентности и присвоение категории.

73.Окутуунун ыкмалары кандайча түшүндүрүлөт?

а) окутуу принцибинин составдык бөлүкчөлөрү;

б) окутуу усулунун составдык бөлүкчөлөрү;

в) окутуу каражаттарынын составдык бөлүкчөлөрү:

г) окутууну уюштуруунун формаларынын составдык бөлүкчөлөрү; д) баары тең туура эмес.

Как объясняются методы обучения?

а) составные части принципа обучения;

б) составные подразделения методики обучения;

в) составные подразделения средств обучения:

г) составные подразделения форм организации обучения;

д) все не правы.

  1. Я.А. Коменский тарабынан алгачкы жолу теориялык жактан негизделген окутуу системасы:

а) Белл-ланкастердик;

б) Мангейм;

в) Плетун – план;

г) семинардык-лабораториялык;

д) практикалык.

Я.А. Первые теоретические системы обучения Коменского:

а) Белл-Ланкастерский;

б) Мангейм;

в) Плетун – план;

г) семинарно-лабораторные;

  1. Адамдын иш - аракетине түрткү берүүчү күч:

а)мотив ; б) кызыкчылык

в) максат

г) кыял

Сила мотивации к человеческим действиям: а) мотив

б) интерес

в) цель

г) мечта

76.Билимдерди, билгичтиктерди жана көндүмдөрдү колдоно билүү жөндөмдүүлүгү кандайча аталат?

а)даярдык;

б) компетенттүүлүк;

в) профессиограмма;

г) методикалык жөндөмдүүлүгү;

Как называется способность применять знания, умения и навыки? а) готовность;

б) компетентность;

в) профиограмма;

г) методическая способность;

77. Баа берүү бул....?

а) кайтарымбайланыштын сапаттык маалыматы;

б)бул окуучулардын окуудагы жетишкендиктеринин санарип, тамга же башка мүнөздөгү шартуу-формалдуу сандык туюнтулушу, символу ,белгиси;

в)бул окуучулардын окуу жана таанып-билүү ишмердигине байкоо жүргүзүү, ошондой эле билим берүүнүн сапатын жакшыртуу максатында окуучу жөнүндө маалыматтарды баяндоо, жыйноо, каттоо жана чечмелөө;

г) окуучулардын окуудагы жетишкендиктеринин шартталышы;

д) алынган билим натыйжаларынын алдын ала пландаштырылышы.

Оценка это....?

а) качественные данные обратной связи;

б) буквенно-формальное числовое выражение, символ ,обозначение учебных достижений этих учащихся цифрового, буквенного или иного характера;

в) описание, сбор, регистрация и интерпретация информации о учащемся в целях наблюдения за учебной и познавательной деятельностью этих учащихся, а также улучшения качества образования;

г) обусловленность учебных достижений учащихся;

  1. Баалоо принциптери канча түргө бөлүнөт? а) 6;

б) 8;

в) 4;

г) 3;

На сколько видов делятся принципы оценки?

А) 6;

Б) 8;

В) 4;

Г) 3;

  1. Блум ой жүгүртүүнүн канча деңгээлин аныктайт? а) 2

б) 4

в) 6

г) 3

Сколько уровней мышления определяет Блум? а) 2

б) 4

в) 6

г) 3

80.Баалоонун кандай түрлөрү бар?

а)диагноздоочу, калыптандыруучу, жыйынтыктоочу;

б) тактоочу, талдоочу, бышыктоочу;

в) жыйноочу; көрсөтүүчү; талдоочу;

г) прагноздоочу,жайылтуучу,уюштуруучу;

д) сыйлоочу,жазалоочу,талдоочу.

Какие существуют типы оценок?

а) диагностирующие, формирующие, заключительные;

б) уточняющий, аналитический, уточняющий;

в) сборщик; указатель; аналитик;

г) прагматичный,распространяющий,организующий;

81 Критерий бул…..?

а) белги, аныктама, ченем;

б) форма,ыкма,метод;

в) технология,маалымат,сюжет;

г) каражат,форма,усул;

Критерий это.....?

а) обозначение, определение, норма;

б) форма,способ,метод;

в) технология, информация,сюжет;

г) средства, форма,метод;

д) ответ-нет.

  1. Бирин-бири баалоодо окуучулардын арасында түшүнбөстүк пайда болбошу үчүн мугалим кандай болуш керек? а) кыраакы;

б) билимдүү;

в) уюштургуч;

г) эстүү;

д) сабырдуу.

Как должен вести себя учитель, чтобы среди учеников не возникало недоразумений при взаимной оценке? а) проницательность;

б) образованный;

в) организатор;

г) благоразумный;

  1. Ийгиликтүү окутуунун зарыл шарты болуп эмне эсептелет? а) ички каалоо;

б) тынбай эмгектенүү;

в) үзгүлтүксүз окуу;

г) жаттап даярдануу;

д) эс тутумдуу өстүрүү.

Что является необходимым условием успешного обучения? а) внутреннее желание;

б) усердный труд;

в) непрерывное обучение;

г) Подготовка к запоминанию;

84.Сабак,окуу,окутуу араб тилинде кайсыл сөз менен түшүндүрүлөт? а)мектеп

б)медресе

в)дарс

г) китеп

Каким словом на арабском языке объясняются занятия,учеба,обучение? а) школа

б) медресе

в) лекция

г) книга

85. Логопедия кандай балдарды окутуп тарбиялайт?

а) сокур

б) акыл эси кем

в) дүлөй - дудук

г) кекеч

Кого обучает логопедия? а) слепой

б) умственно отсталый

в) глухо - немой

г) заикающийся

86.500 беттен турган “Таалим-тарбия терминдеринин чечмелеме сөздүгүн”(кыргызчатүркчө-орусча-англисче)даярдаган окумуштуу а) Измайлов А.

б) Имаева Н.

в)Алимбеков А.

г) Калдыбаева А.

Кто 500 страниц подготовил “толковый словарь воспитательных терминов”(кыргызско-турецко-русско-английский)ученый а) Измайлов А.

б) Имаева Н.

в) Алимбеков А.

г) Калдыбаева А.

87.”Кыргыз этнопедагогикасы”окуу куралынын автору: а) Бекбоев И.

б) Апышев Б.

в) Алимбеков А.

г) Муратов А.

Автор учебника ”кыргызская этнопедагогика”: а) Бекбоев И.

б) Апышев Б.

в) Алимбеков А.

г)Муратов А.

88.Академик Г.Н.Волковдун эмгектери аркылуу педагогикага кирген түшүнүк: а) кызматташтык педагогикасы

б) этнопедагогика

в) психосемантика

г) элдик педагогика

Концепция, которая вошла в педагогику через работы Академик Г.Н Волкова: а) педагогика сотрудничества

б) этнопедагогика

в) психосемантика

г) народная педагогика

89.К.Д.Ушинскийдин эмгектери аркылуу педагогикага кандай термин кирген? а) судопедагогика

б) этнопедагогика

в) тифлопедагогика

г) элдик педагогика

Какой термин вошел в педагогику через работу .К.Д Ушинского? а) судопедагогика

б) этнопедагогика

в) тифлопедагогика

г) народная педагогика

90.”Элдик педагогика” жана “этнопедагогика” ортосундагы чекти ачык жана так ажыраткан окумуштуу

а) Волков Г.

б) Имаева Н.

в) Алимбеков А.

г) Муратов А.

Ученый, который ясно и четко разграничил грань между ”народной педагогикой " и " этно педагогикой а) Волков Г.

б) Имаева Н.

в) Алимбеков А.

г)Муратов А.

91.“Дасторкон четинде университет”,”Ой өрүшү кругозор”,”Устаттык өнөр” эмгектеринин автору? а) Апышов Б.

б)Бекбоев И.

в)Калдыбаева А.

г)Асипова Н.

д) Мадаминов Г.

Автор работ «Дасторкон четинде университет”,”Ой өрүшү кругозор”,”Устаттык өнөр”

а) Апышов Б.

б) Бекбоев И.

в) Калдыбаева А.

г) Асипова Н.

д)Мадаминов Г.

92.Жаны бүткөн мугалимге финансылык жардам көрсөтүү максатында мамлекет тарабынан кандайча документ кабыл алынган? а) “Жаш мугалимдин перспективасы”;

б)”Жаш мугалимдин статусу”;

в)”Жаш мугалимдин банкы”;

г)”Жаш мугалимдин депозити”;

д)”Жаааааааш мугалимдин ийгилиги”.

Каким образом государство приняло документ с целью оказания финансовой помощи новому учителю?

а) ”перспектива молодого учителя";

б) " статус молодого учителя”;

в) ”банк молодого учителя";

г) " депозит молодого учителя”;

93.”Бала –окутуунун сапатын жана көлөмүн аныкташ керек”деген идея кайсы багытка тиешелүү? а)преформизимге;

б) прагматизимге;

в) педологияга;

г) педагогикага

д)экзистенциализмге.

К какому направлению относится идея ”ребенок-должен определить качество и объем обучения"? а) преформизиму;

б) прагматизим;

в) педологии;

г) педагогике;

94.Аристотелдин педагогикалык проблемаларга арналган эмгеги?

а)”Сабак”;

б) “Бала жана коом”;

в) “Этика”;

г)”Эстетика”;

д) “Философия”

Работа Аристотеля по педагогическим проблемам? а)”урок";

б) " ребенок и общество”;

в)”Этика";

г) "Эстетика";

д) “Философия

95.Жанычыл- педагог С.Н.Лысенкова мектеп практикасына киргизген идея? а) тарбиялап окутуу;

б) программалык окутуу;

в) көргөзмөлүк окутуу;

г) алга озуп окутуу;

д) илимий окутуу.

Идея, которую ввела в школьную практику новатор - педагог С.Н. Лысенкова? а) воспитание и обучение;

б) программное обучение;

в) выставочное обучение;

г) опережающее обучение;

д) научное обучение.

96.Педагогикалык иш аракеттин негизги субьектиси?

а) тарбия;

б) окутуу;

в) бала;

г) мугалим.

Основной субъект педагогической деятельности? а) воспитание;

б) обучение;

в) Ребенок;

г) учитель.

97.Алдынкы педагогикалык тажрыйбалардын жана инновациялык сабактардын үлгүлөрү жарык көрүп туруучу гезит? а)”Кут билим”;

б) “Кутбилим сабак”;

в) “Билим башаты”;

г) ”Эл агартуу”;

д) “Кыргыз туусу”.

Образцы передовых педагогических практик и инновационных дисциплин в газета?

а)”Кут билим”;

б) “Кутбилим сабак”;

в) “Билим башаты”;

г) ”Эл агартуу”;

д) “Кыргыз туусу”.

98.Активдүү окуу технологиясынын кенири таралган түрлөрүнүн бири? а)репродуктивдик;

б) өз алдынча иштөө;

в) китеп менен иштөө;

г) иштиктүү оюн.

Один из самых распространенных видов технологий активного обучения? а) репродуктивные;

б) самостоятельная работа;

в) работа с книгой;

г) активные игра.

99.Инсан дегенде адамдын .....жөнүндө сөз болот:

а) акыл-эси;

б)жүрүм-туруму;

в) социалдык сапаттары;

г)ойлоосу.

Личность по крайней мере человека .....будет говорить о: а) психический;

б) поведение;

в) социальные качества;

г) мысли.

100.Окутуу процессинде мугалим созсүз түрдө сактай турган жоболор жана эрежелер:

а) дидактикалык методдор;

б) дидактикалык принциптер;

в) дидактикалык каражаттар;

г) дидактикалык окуу куралдар.

Правила и положения, которым учитель должен неукоснительно следовать в процессе обучения:

а) дидактические методы;

б) дидактические принципы;

в) дидактические средства;

г)дидактические учебные пособия


Скачать

Рекомендуем курсы ПК и ППК для учителей

Вебинар для учителей

Свидетельство об участии БЕСПЛАТНО!