СДЕЛАЙТЕ СВОИ УРОКИ ЕЩЁ ЭФФЕКТИВНЕЕ, А ЖИЗНЬ СВОБОДНЕЕ

Благодаря готовым учебным материалам для работы в классе и дистанционно

Скидки до 50 % на комплекты
только до

Готовые ключевые этапы урока всегда будут у вас под рукой

Организационный момент

Проверка знаний

Объяснение материала

Закрепление изученного

Итоги урока

Разработка урока.

Категория: ИЗО

Нажмите, чтобы узнать подробности

Обучение предмету и языку. Тема: Посуда! 

Просмотр содержимого документа
«Разработка урока.»

Grade:3

Subject: ART

Target language:English

language immersion: total

Theme: Dishes



Objectives of the lesson: at the end of the lesson students will be able to:

cognitive aim: draw dishes, tell about their dishes.

linguistic aim: tell about their dishes, what dishes do they have.

lexical minimum:teapot, mug, glass, I, you, we, have

cliche: table appointments

language construction: I have…., we have….. you have….

lesson resources: interactive board, pictures, coloured pencils.

stages of the lesson in the target language: organization moment, PPP, evaluation, home work.



Organization moment: Greeting the students Asking the duty students .Listening to the songs, poems, giving tasks, playing the game, clusters, asking oral questions, proverbs, puzzles


Presentation: Teacher provide restricted practice in using target language. teapot, mug, glass. I have a teapot. You have a mug

Practice:

Students try to use new language constructions.

Praduction:

I have a teapot. It is blue.

We have a teapot. It is red.


Evaluation criteria: if the students can: draw a dish and say something about it. What dihes they have at home.

Gradation:

«5» completed all the criteria

«4» couldn’t complete one of the criteria

«3» completed 2 criteria

«2» couldn’t complete all the criteria

Home work:

Draw a mug.




Скачать

Рекомендуем курсы ПК и ППК для учителей

Вебинар для учителей

Свидетельство об участии БЕСПЛАТНО!