СДЕЛАЙТЕ СВОИ УРОКИ ЕЩЁ ЭФФЕКТИВНЕЕ, А ЖИЗНЬ СВОБОДНЕЕ

Благодаря готовым учебным материалам для работы в классе и дистанционно

Скидки до 50 % на комплекты
только до

Готовые ключевые этапы урока всегда будут у вас под рукой

Организационный момент

Проверка знаний

Объяснение материала

Закрепление изученного

Итоги урока

Саба?ты? та?ырыбы "Тіл ?старту" 7- класс

Категория: Прочее

Нажмите, чтобы узнать подробности

 

Саба?№                                                                                           «    »________          жыл

 

П?ні: ?аза? тілі

7-сынып

Саба?ты? та?ырыбы: Тіл ?старту

Саба?ты? ма?саты: О?ушыларды?  ?зіндік пікір білдіру де?гейін, шы?армашылы? ?абілетін дамыту, еркін ойлау?а ж?не  та?ырыпты ашы? тал?ылау?а ба?ыттау,ойын жазбаша т?рде ж?йелі баяндауын ?алыптастыру; ??ыптылы??а, адамгершілікке баулу.

Саба?ты? ?дісі:: шы?арма жазу, ауызша мазм?ндама.

К?рнекіліктер: М?тіндер, слайдтар

Саба?ты? барысы.

І.?йымдастыру кее?і.

ІІ. Жа?а саба?.

 

1.Шы?армашылы? ж?мыс (ауызша мазм?ндама)

«Атасы мен Ж?махан»

         Ж?махан атасын алма а?ашыны? к?ле?кесіне бастап ?келіп, ?олымен а?ашты? б?та?ын сипап, аз ?нсіз отырды. Сонан бір кезде атасы ?лденені к?бірлеп айт?андай болды. Ж?махан ата с?зіне ??ла? тосып, с?зін ??па? болды. Атасы аппа? са?алын ?олымен тарамдай отырып:

  • Са?алым а?аш к?рек бор?а мал?ан,-деп ж?мулы к?зін ашып, айнала?а ?арады. Біра? еш н?рсені болжай алма?андай, ?айтадан ы?ылдап:-К?рілік немді ?ойды? ?орлама?ан,-деп а?аш?а с?йенді.
  • -Ж?махан к?ніне бір мезгіл келіп ?асында еркелеп отырмаса, атасы іздейтін. Ж?махан ?асына келгенде, Ж?ке? басынан сипап еркелетіп отыратын. Кейде: «Б?гіл, б?рау ??са?ан ?ы?ырым, ?андай адам болар екенсі?. ?ке? ??са?ан дарылда?ан ба?ырауы? боламысы?, ?лде шеше? ??са?ан та??ы тауы?тай ша?ырауы? боламысы?»,- дейтін.

     Ж?ке?ні? ?ада?алап айтса естіп ?алатын ??ла?ына Ж?махан: «т?те, мен ?зі?е тартам»,-дейтін. «Жарайсы?, Ж?маханым, жарайсы?, тек жа?сы бол.Заманы? жа?сы. О?ы, адам бол»,-дейтін Жамбыл а?ын.

«?демі с?йлеу» минуты.

Шарты:

  1. Бір о?ушы жатты?у м?тінін  2 рет м?нерлеп о?иды, ал ?ал?ан о?ушылар м??ият ты?дап отырады да, толы? мазм?нын ауызша баяндайды.
  2. ?р?айсысы ?з аталары мен ?желері туралы ??гіме  айтуларына  да болады.
  3. О?ушы с?йлеп т?р?ан кезде, оны? етістік ша?тарын ?алай пайдаланып т?р?анын а??арту.

2.Шы?арма жазу.

«Мектептес достар» немесе «Кім болам?» деген та?ырыптарды? бірін та?дап, етістікті? ша? т?рлерін  ?атыстырып, ша?ын шы?арма жазу.

3.Конспект жазу. Етістікті? ша?тарын пысы?тау?а арнал?ан с?ра?тар мен тапсырмаларды пайдаланып , ойларын жина?тап, еске т?сіру конспектісін жазу.

4. ?орытындылау.

5. ?йге тапсырма.  Етістікті? ша?ты? ма?ынаны білдіретін етістіктерді пайдалана отырып, о?улы?ты? е? со?ында к?нделік жазып ?йренуге арнал?ан жатты?умен танысып, келесі саба??а дейін 2-3 к?нге арнап к?нделік жазып келу.