СДЕЛАЙТЕ СВОИ УРОКИ ЕЩЁ ЭФФЕКТИВНЕЕ, А ЖИЗНЬ СВОБОДНЕЕ

Благодаря готовым учебным материалам для работы в классе и дистанционно

Скидки до 50 % на комплекты
только до

Готовые ключевые этапы урока всегда будут у вас под рукой

Организационный момент

Проверка знаний

Объяснение материала

Закрепление изученного

Итоги урока

Сауат ашу "М м дыбыс ж?не ?рпі"

Нажмите, чтобы узнать подробности

Жасы бойынша топ:   мектепалды даярлы? тобы.  К?ні:

                                      ?йымдастырыл?ан о?у- ?рекетіні? технологиялы? картасы

Білім беру саласы: ?атынас

Б?лімі:сауат ашу ж?не жазу

Та?ырыбы:М дыбысы ж?не ?рпі.

Ма?саты:М дыбысын с?з ішінен б?ліп, айта білу, дауыссыз дыбыс екенін т?сіндіру. Баспа т?рімен таныстыру. Д?рыс о?у?а т?селдіру. ?демі, к?ркем жазу?а ?йрету.

?остілді ??рам: мысы?-кошка, мама-ана, алма-яблоко.

Негізгі іс-?рекеті

Т?рбиешіні? іс-?рекеті

Дидактикалы? к?рнекіліктер

Баланы?

 іс-?рекеті

 

Мотивациялы? ?оз?аушылы? кезе?.

 

Балалар шатты? ше?беріне т?рады, бір-бірлеріне  ж?рекше ар?ылы жылы лебіздерін білдіреді.

 

Ж?рекше

Жылы лебіздерін білдіреді.

 

 

?йымдастыру  іздену кезе?і.

 

 

 

 

 

 

 

Тіл ?старту.

 

 

Д?птермен ж?мыс.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-Т?рбиеші: «Ма?пал мата сатып алды. Мынау-мата д?кені» деген с?йлемдерді о?иды. Балалар м дыбысы кездесетін с?здерді айтады.

М дыбысыны? дауыссыз екенін айт?ызу ар?ылы бай?ату, та?басын к?рсету, дыбысты д?рыс айту?а жатты?тыру.

 

Ма-ма-ма

Жал?ау бала болма.

 

Суреттегі атауларды? ?р?айсысын шапала? ?ру ар?ылы буын?а б?лу.

Осы с?здермен бірнеше с?йлем ??рату.

М дыбысыны?  с?зді? басында, ортасында, ая?ында кездесетінін аны?тау.

?зік сызы?тарды ?осып, буындап о?ыту.

?р ?атар?а ??рамында м дыбысы бар с?здеройлату.

Та?та?а екі баланы шы?арып, мата, алма с?здерін кеспе ?ріптерден ??рату, машина с?зін ?атыстырып, с?йлем ойлату. Балаларды? айт?ан с?йлемдеріні? сызбасын та?та?а сызып к?рсету. Мысалы: «Машина ж?рді» деген с?йлемде машина с?зі ?ай сызы??а, ж?рді с?зі ?ай сызы??а т?н екенін с?рап, с?йлемдерді жаз?анда бірінші с?зі бас ?ріптен басталып ?р с?з б?лек жазылатынын, со?ына н?кте ?ойылатынын естеріне салу.

Машина с?зін буын?а б?ліп, бірінші буынны? алды??ы дыбысы дауыссыз, екіншісі дауысты дыбыс екеніне к??іл аударту. Буын ??рамы ?рт?рлі с?здерді о?и білуге жатты?тыру.

Сергіту с?ті:

Бала-бала, бала?ан,

К?не, ?айсы ала?ан?

Сауса?тарым ?йбат,

Былай-былай ойнат.

 

?лгі бойынша м дыбысыны? кіші ж?не бас ?рпін жаз?ызу. Бос торк?здегі м дыбысыны? орнына ?арай с?з ойлату.

«С?йлем ойла» тапсырмасы орындатылады.

 

 

Кеспе ?ріптер, текшелер, суреттер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

?ліппе д?птер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мата, машина, мысы? суреттері.

М  дыбысымен танысады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тапсырмаларды орындайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

Та?тамен ж?мыс істейді.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жатты?уды ?имылмен орындайды.

 

 

Д?птермен ж?мыс жасайды.

 

Рефлексивті т?зету

-Сонымен, балалар, б?гін ?андай дыбыспен танысты??

-М дыбысына байланысты ?андай с?здер білеміз?

-М дыбысы ?андай дыбыс?

 

Балаларды мада?тау.

 

 

М дыбысымен  танысты?.

Машина, мысы?,монша?,

М  -дауыссыз дыбыс

 

К?тілетін н?тиже:

Ж?йелейді: М дыбысы дауыссыз  дыбыс екенін   білді.

?олданады: М  дыбысына  с?здер ??райды , с?здер арасында  ?олданады

 Т?сінеді: дыбыс,буын  туралы т?сінеді