СДЕЛАЙТЕ СВОИ УРОКИ ЕЩЁ ЭФФЕКТИВНЕЕ, А ЖИЗНЬ СВОБОДНЕЕ

Благодаря готовым учебным материалам для работы в классе и дистанционно

Скидки до 50 % на комплекты
только до

Готовые ключевые этапы урока всегда будут у вас под рукой

Организационный момент

Проверка знаний

Объяснение материала

Закрепление изученного

Итоги урока

Сценарий концерта юбилея школы необычный с видеосъемкой

Категория: Прочее

Нажмите, чтобы узнать подробности

Сценарий концерта с необычной постановкой

Просмотр содержимого документа
«Сценарий концерта юбилея школы необычный с видеосъемкой»

Сценарий концерта к 10-летию нового здания школы

1 сцена:

На экране:

Девочка сидит и рассматривает видеоролик (фотоальбом) окончания начальной школы и лета – грустная. Мама подходит и спрашивает:

- Хайа, Анжела, хайаатын? Туохха санаар5аатын?

Анжела: Ийээ, мин куттанабын. Ханнык оскуола5а салгыы уерэнэ барабын (ложится на ладони) – поднимается:

- Хайдах о5олор, учууталлар миигин керселлер?

(Ийэтэ кэлэн кыыьын кууьар, онтон енейен баран этэр)

- Истэ5ин, тоойуом, чугастыы Дьааны куоратыгар оскуола5а уерэнэ бара5ын дуо?

Анжела: 150 сааьын туолбут оскуола5а даа? (недовольное лицо, слегка удивленное) Наьаа былыргы оскуола5а ыытаары да. Суох барбаппын (отворачивается).

Ийэтэ: Суох,10 сыл анараа еттугэр сана таас оскуола тутуллан улэ5э киирбитэ. Онно сылааьа, ырааьа, барыта аныгы эээ…Керуеххун ба5ара5ын?(мама встает, рукой подзывает дочку)

(Анжела недоверчиво присоединяется) – Хараххын сим, ыстанныбыт. Прыгают и оказываются в ВСОШ. Оглядываются – удивленно смотрят, видят у расписания ГФ и Рожина Виктора (поворачиваются):

- Дорооболорун! Сана уерэнээччи кэллэ да? (Анжела неуверенно кивает)

(Анжела с мамой здороваются)

- Здравствуй, меня зовут ГФ – я директор ВСОШ. – Мин Рожин Витя диэммин –оскуола5а уерэнээччилэр тэриллиилэрин лидера буолабын:

Добро пожаловать в нашу школу! Биьиги оскуолабытыгар мааны ыалдьыт буол!

(Звенит звонок, ученики начальной школы спускаются со второго этажа и уводят Анжелу случайно в начальную школу в хоасе)

1 номер: сцена – хор начальной школы (темнеет в зале) – бегущие дети бегут между рядами к сцене – прожектор – дети удивленные, спешат на сцену - заходят за занавес – Анжела с ними – хор начальной школы.

Ведущие (…):



2 сцена:

Анжела выходит из коридора начальной школы, прозвенел звонок, Алина Трофимовна выходит и говорит:

«Хайа то5о уерэмэккэ сылдьа5ын?»

«Мин 5 кылааска уерэниэхтээхпин.»



3 сцена:

Мама Анжелы и Витя стоят в коридоре.

Мама: Хайа, Анжела, хантан кэллин?

Анжела: Ал5ас начальнай школа5а киирэн хаалбыппын.

Витя: Оскуолабытын кытта билсиьиибитин са5алыа5ын.

(Поднимаются по лестнице, оказываются в коридоре Словесности)

Рожин Витя: Бу нуучча тылын кабинета.

Анжела: Енейен керебун? (арыйда) – Уаай (Восхищена)

(Русский народный танец)



Сцена 4:

Девочка закрывает дверь кабинета. По фойе проходят учителя. ВВыбегает смотрит на них и спрашивает:

«Ити учууталлар даа?» - сибигинэйэр . «Ханна баран эрэллэрий?»

Рожин Витя: «Биьиги учууталларбыт о5олору утуе5э, кэрэ5э уерэтэллэрин таьынан угус атын талааннаахтар»

Анжела: Даа, баран керебут да?

Витя: Бардыбыт (бегкт за учителями)

( Ансамбль женщин)



Сцена 5: находятся в коридоре словесности

Анжела: Наьаа учугэй. Мин эмиэ эмиэ ыллыырбын себулуубун.

Дарина (стоит у двери истории ) и смеется:

«Кэлин, кэлин, истин - керун» (смотрят через приоткрытую дверь) .

Анжела: «Бу ханнык урогуй?»

Дарина: «История»



(Сценка «Германия»)

Сцена 6:

(Доносится речь на английском. Ребята идут туда)

Витя: Анжела, бу 5-с кылаас английскай урогар уерэнэ олорор эбит дии.

Английский учуутала: О5олоор бу Данилова Анжела биьиги оскуолабытын кытта билсэ сылдьар. Себулээн хаалла5ына эьигини кытта уерэниэ5э.

(Дети приветствуют ее, берут за руку и подсаживают к кому-то).



(танец 5 класс - Friends)

Сцена 7

Витя: Биьиги оскуолабыт о5олоро нуучча, омук эрэ тылын буолбакка, тереебут саха тылларын умсугуйан туран уерэтэллэр.

(Вывеска кабинета якутского языка, Анна Дмитриевна мемориальная табличка)

(фольклорный номер: хомусисты, -Дьеьегей, барабан)



Ведущие: (краткая информация про микрошколы, инновационные площадки, проекты)

Видео – Точка роста. Кабинет физики – девочка заходит с Дариной и Витей.

Анжела увидела телескоп:

«Манна телескоп баар эбит дии. Керебун?»

Трофимовна: «Кер. Телескобу биьиги астрономия урогар туттабыт. Халлааны уерэтэбит».

Анжела: «Сулустар кестеллер да?» - енейер (видео падающих звезд)

«Кестеллер эбииииит»

(На сцене танцуя, выходят АСС, ФНМ, ВСС, АЖК, РАО, ГМП – песня «Сулустар»)



Кабинеты Математика 1 и Математика 2

Анжела стоит и читает вывеску кабинетов Математики. Оттуда выходят девочки 8 класса – Вика, Света.

Анжела: Здравствуйте! Эьиги математиканы уерэтэ5ит да?

Света: Привет, суох биьиги манна уерэнэбит уонна бу биьиги – 8 кылаас о5олоро кабинеппыт буолар. Киирэн кер.



(Танец 8 класса)



Кабинет биологии. Иван Иванович объясняет тему «Человек» или «Цветок».

Витя: Бу биология урога буола турар.

Анжела: Мин биология урогар уерэнэ иликпин.

Дарина: Бу 5-с кылааскак са5алаан уерэтиллэр предмет.( Салгыы кереллер).



(Дима Бурнашев - песня)

Сцена Х:

Камера отходит от карты – стоит Николай Егорович и рассказывает про Индию, обращается к классу. Камера на детей - сидит 7а класс (отрицательно кивает).

Голос НЕ: Сейчас я вам еще раз объясню наглядно.

(Камера на него – он в индийской одежде - хлопает). Из-за шкафа выбегают танцовщики.

(На сцену выходят танцоры – индийский танец)



Ведущие:

(информация про Спортивную и творческую деятельность школы) – презентация (Спортсмены, ВИА-лар)



(Сценка «Портфель»)

Дети в фойе спортзала (Витя, Дарина, Анжела) – слышат звуки музыки.

О5олор: «Актовый залтан музыка иьиллэр. Бардыбыт - керуеххэ».

- Миигин куутун (взяли за руки и пошли).

(Видео актовый – обзорная съемка – галерея Славы – и на сцене Руслан Николаевич учит детей пению)

(Хор поколений – Махтанабын, Сахам Сирэ)

(Узбекский танец)

Анжела присела на стульчик – «Наьаа учугэй улахан оскуола эбит …» (прерывают)

Витя: Биьиги экскурсиябыт манан бюппэт. Салгыы бардыбыт (спускаются по лестнице) – заходят в библиотеку – оказываются на краю сцены. Витя пальцем показывает тихо.

Свет гаснет.

(Декламация стихов П.А. Ойунского Федоров Алеша, Сазонов Спартак, Томский Андриян, ВИА, ПОА, ВАС)

Дети вышли на сцену. Восхищаются стихами. С книгой Анжела выходит из библиотеки.

Открывается занавес – ВИА (готовится – дети ходят между инструментами, Анжела ударяет по барабану):

«Бу инструменнарга о5олор оонньууллар да?» «Здравствуйте, (отворачивается к ВИТЕ и Дарине) Мин кинини кербутум ди – Музыка учуутала »

Дарина: «Руслан Николаевич о5олорго тэрийбит «Ча5аан» диэн ВИА. Кинилэр оройуонна биллэр ансамбль буолаллар – араас тэрээьиннэргэ, конкурстарга ситиьиилээхтик кытталлар. Баран олорон керуеххэ». (спускаются со сцены)



(Выступление ВИА)

(Занавес закрывается, выходят ведущие) – Информация про классы – про родком, про интернат, Поздравительный номер от выпускников.

(Песня в исполнении девушек)

Дети на сцене - прозвенел звонок, дети пробегают из – за кулисы.

5-классница зовет Анжелу. – «Биьигини кытта эбиэттии бардыбыт» сиэтэн барар.

(Танец «Поварята»)

Анжела: Ммм, астара минньигэьин.

Анжела ийэтин утары коридорга керсер – суурэн тиийэр «Ийээ, мин бу оскуола5а хаалыахпын ба5ардым. Олус учугэй о5олордоох, эйэ5эс учууталлардаах оскуола эбит.» (Обнимает маму) «Онтон ханна олоро хаалабын? Эьиги миигиттэн ыраах буолуоххут» (хомойор).

Дарина: Мин эмиэ ыраах Суордаах нэьилиэгиттэн сылдьабын – мин бу оскуоланы себулээн, манна уерэниэхпин ба5аран кэлбитим – билигин интернакка олоробун. Онно олус бэьиэлэй, о5олор элбэхтэр, утуе улэьиттэрдээх. Кинилэр биьиэхэ бугун ыалдьыттыы кэллиллэр. Керсуеххэйин.

(Номер интерната)





На сцене Анжела, прожектор , она говорит: Мин бу оскуола5а – Дьааны куоратын орто оскуолатыгар уерэнэ хааллым!» (с одной стороны берет за руку, с другой стороны берет за руку – прожектор расширяется, свет включается)

(Флешмоб РДДМ)

Ведущие выходят:

Лента из подготовки сегодняшнего концерта.











































«Улахан кылаастар иккис этээскэ уерэнэллэр. Расписание ол турар».



3 сцена:

Анжела расписание кере турар. Гуляев Даниил ааьан эрэр.

«Миэхэ, баьаалыста, 5 кылаастарга ханнык урок буоларын керен биэрэ5ит?»

Даниил: Русский язык буола турар.

Анжела – Нуучча тылын кабинета ханна баарый?

Даниил: Бардыбыт – кердеруем.

Мин бутэрбит оскуолам 4 эрэ кылаастаах дии, бу оскуоланы хаьыс кылааьынан бютэрэллэрий ?

Витя кулэр: Верхоянскай оскуолатыгар 11 сыл уерэнэллэр. 11-со5олорун коруоххун ба5ара5ын?

Анжела: - Аьа, бардыбыт.

(заходят в класс технологии, 11ые сидят - поют)

Витя: Приветтарын! Сана о5о5о оскуоланы кордоро сылдьабын, эьиги туохха репетициялаатыгыт?