СДЕЛАЙТЕ СВОИ УРОКИ ЕЩЁ ЭФФЕКТИВНЕЕ, А ЖИЗНЬ СВОБОДНЕЕ

Благодаря готовым учебным материалам для работы в классе и дистанционно

Скидки до 50 % на комплекты
только до

Готовые ключевые этапы урока всегда будут у вас под рукой

Организационный момент

Проверка знаний

Объяснение материала

Закрепление изученного

Итоги урока

?шб?рыш пен трапецияны? орта сызы?ы

Категория: Математика

Нажмите, чтобы узнать подробности

Алматы облысы

Керб?ла? ауданы

Сары?зек  орта мектебі - ша?ын орталы?

Геометрия, 8-сынып

Та?ырыбы:   ?шб?рыштар мен трапецияны? орта сызы?тары

Саба?ты? т?рі: Аралас саба?

Математика п?н  м??алімі: Бейбитбаева Арайлым Ертаевна

КОУЧ  т?лімгер ?аза? тілімі мен ?аза? ?дебиет м??алімі:

?збекова ?амар ?ділгазиновна

2013-2014 о?у жылы

 

Саба? жоспары

/О?ыту/о?уда?ы т?сіл

«Бірлесіп ойлау» ма?сатында о?ушылар арасында ?арым-?атынасты ынталандыру ?шін топты? ж?мысты пайдалану

/Та?ырып / о?у жоспарыны? б?лігі/

?шб?рыштар мен трапецияны? орта сызы?тары

Ма?саты:

Сыни т?р?ысынан ойлау стратегиясын пайдалана отырып ?шб?рышты? ж?не трапецияны? орта сызы?ын  толы? білуге тиіс

/О?ытуды? на?ты н?тижесі

?шб?рышты? орта сызы?ын, ?шб?рышты? ауырлыы? ортасын, трапецияны? орта сызы?ын ж?не оны? ?асиеттерін т?сініп, сондай а? ?шб?рышты? ж?не трапециыны? орта сызы?тарына есептер шы?ара білу ?абілеттері дамыйды.

Саба?

О?ушылар 5 топ?а б?лініп, ?шб?рыш пен трапецияны? орта сызы?ы туралы ??ымдарды ?з беттерімен ?абылдайды.

/О?ушылар ?шін о?у н?тижелері /А/

?шб?рыш пен трапецияны? орта сызы?ыны? сызбасын сызып ?йрену, аны?тамасы мен формуласын жаттау

/О?ушылар ?шін о?у н?тижелері /В/

?шб?рыш пен трапециыны? орта сызы?тарыны?  барлы? ?асиеттерін біледі ж?не сызбасын салып ?йрену

/О?ушылар ?шін о?у н?тижелері /С/

?шб?рыш пен тарпецияны? орта сызы?тарыны? сызбасын, ?асиеттерін ?арастыра отырып, мысалдарды ?з бетімен шы?ару.

 

 

Саба?ты? та?ырыбы: ?шб?рыш пен трапецияны? орта сызы?тары

Саба?ты? ма?саты: ?шб?рышты? орта сызы?ын, ?шб?рышты? ауырлы? ортасын, трапецияны? орта сызы?ын ж?не оны? ?асиеттерін т?сіну, ?шб?рышты? ж?не трапециыны? орта сызы?тарына есептер шы?аруды ?йрету.

Саба?ты? т?рі:  аралас саба?

Саба?ты? к?рнекілігі: ?лестірмелі материалдар, сызбалары бар плакаттар

Саба? ?дісі: С?ра? жауап, топты?, жалпы сыныппен ж?мыс.

Саба?ты? барысы:

  1. ?йымдастыру кезе?і: а)амандасу, о?ушыларды т?гендеу
  2. саба?ты? та?ырыбы мен ма?сатын айту. (Сыни т?р?ыдан ойлау)

 

       

 

 

  1. ?й ж?мысын тексеру:

О?ушылар ?астарында отыр?ан к?ршілеріні? есеептерін тексереді

А тобында?ы есептер:

№1. Параллелограмны? бір б?рышы 500 – ?а те?. ?ал?ан б?рыштары неге те?? Жауабы: 1300, 500, 1300 №2. Тік т?ртб?рышты? периметри 22 см, бір ?абыр?асы екіншісінен 3 см ?зын. Тік т?ртб?рышты? ?абыр?аларын тап.               

      Жауабы:  4 ж?не 7 см. №3. Ромбыны? бір ?абыр?асы 10 см. Ромбыны? периметрін табы?дар. Жауабы: 40 см №4. Трапецияны? орта сызы?ы 8 см, бір табаны 6 см. Бас?а табаны неге те?? Жауабы: 10 см

№5. Квадратты? диагоналы 10 см болса, диагоналдары  ?иылыс?анда шы??ан кесінділерді? ?зынды?ын тап                   

Жауабы: 5  ж?не 5 см

 

  1. Жа?а саба??а кіріспе:

Топ?а б?лу (топты? ма?саты: ?здігінен та?ырыпты ?абылдау)

  1. Жа?а саба?:  
  1. Постермен ж?мыс: а) ?шб?рыш пен трапецияны? орта сызы?ыны? аны?тамасы; б) орта сызы?тарды? формуласы мен ?асиеттері.
  2. Бас?а топты? ж?мысын ба?алау
  1. Жа?а саба?ты бекіту: 

Де?гейлік тапсырмалар (есептерді  д?птерге, та?та?а орындау)

 

 

 

 

 

 

 

 

А тобында?ы есептер:

 

А

В

С

Е

?

№1(77) АВС ?шб?рышы берілген. Е –АС ?абыр?асыны? ортасы, F – BC ?абыр?асыны? ортасы. ЕF  орта сызы?ыны? ?зынды?ын табы?дар, егер, 1)АВ=12см, 2) АВ  - ны? ?зынды?ын баты?дар, егер  EF=4,5 см болса.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жауабы: 1)  EF=6 см, 2) АВ=9см

№2  АВСD тапецияны?  АD табаны 9 дм, ЕК орта сызы?ы 7 дм болса, ВС табанын тап.

Жауабы: 5 дм 

№3 (79) ?шб?рышты? орта сызы?тарынан пайда бол?ан ?шб?рышты? ?абыр?алары 5 дм, 7дм, 10 дм. ?лкен ?шб?рышты? ?абыр?аларын тап.

Жауабы:    10, 14, 20

Сызбамен берілген  есептер:

№4. ВС=4,5см, АD =7,7см. MN =?

Жауабы: 6,6 см

 

  1. Сергіту с?ті
  2. ?ызы?ты ма?л?мат

 

Евней Букетов атында?ы ?ара?анды Мемлекеттiк Университетiнi? профессоры, физика-математика ?ылымдарыны? кандидаты С?рсен?али ?бдiманапов: "Ана тiлi" газетiнде (до?ыз жылы, шiлденi? 20-ы) жары? к?рген "Математика ?аза?шалау?а к?не ме?" деген ма?аласында, кезiнде математикадан ал?аш?ы о?улы?тар мен о?у ??ралдарын жаса?ан Елдес Омар?лы е?бегiне ?лкен ба?а берiп, оны? "Пiшiндеме" о?улы?ында деп аталып, ?аза??а ?те т?сiнiктi тiлде жазыл?анын атап к?рсетедi

 

В тобында?ы  есеп

№1  Трапецияны? периметрі 48 см, параллель емес ?абыр?алары 15 см мен 13 см. Трапецияны? орта сызы?ын табы?дар

Жауабы: 10 см

Сызбада?ы есептер: 

№2. Р=?

Жауабы: 28

№3. Р=?  

Жауабы: 21

№4. AB=16, CD=18, MN=15, Р=?  

Жауабы: 64

 

  1.    Саба?ты ?орытындылау:
  1. Рефлексия (топтар бір біріне с?ра?тар ?ояды); 

Саба?тан кейін ба?ылауда?ы о?ушылар?а ?ою?а ?сынылатын с?ра?тар

 

1. Са?ан саба?та б?рінен де не ?нады?

 

2.Сен нені ?йренді??

 

 

3.Б?рын істей алма?андары?нан ?азір нені істей аласы?? Нені жа?сыра? істей аласы?? ?аншалы?ты жа?сы?

 

4.О?ытуды? ?ай б?лігі сен ?шін барынша тиімді болды?

 

5.Егер д?л осы саба? бас?а топта ?ткізілетін болса, нені ?згертер еді??

 

6.Неліктен б?л б?лігін ?згертер еді??

 

 

  1. ?й тапсырмасы: §6. ?шб?рыш пен трапециыны? орта сызы?тары.

№ 80,  №93

  1. Ба?алау.
  2.  

     

    Алматы облысы

    Керб?ла? ауданы

    Сары?зек  орта мектебі - ша?ын орталы?

    Геометрия, 8-сынып

    Та?ырыбы:   ?шб?рыштар мен трапецияны? орта сызы?тары

    Саба?ты? т?рі: Аралас саба?

    Математика п?н  м??алімі: Бейбитбаева Арайлым Ертаевна

    КОУЧ  т?лімгер ?аза? тілімі мен ?аза? ?дебиет м??алімі:

    ?збекова ?амар ?ділгазиновна

    2013-2014 о?у жылы

     

    Саба? жоспары

    /О?ыту/о?уда?ы т?сіл

    «Бірлесіп ойлау» ма?сатында о?ушылар арасында ?арым-?атынасты ынталандыру ?шін топты? ж?мысты пайдалану

    /Та?ырып / о?у жоспарыны? б?лігі/

    ?шб?рыштар мен трапецияны? орта сызы?тары

    Ма?саты:

    Сыни т?р?ысынан ойлау стратегиясын пайдалана отырып ?шб?рышты? ж?не трапецияны? орта сызы?ын  толы? білуге тиіс

    /О?ытуды? на?ты н?тижесі

    ?шб?рышты? орта сызы?ын, ?шб?рышты? ауырлыы? ортасын, трапецияны? орта сызы?ын ж?не оны? ?асиеттерін т?сініп, сондай а? ?шб?рышты? ж?не трапециыны? орта сызы?тарына есептер шы?ара білу ?абілеттері дамыйды.

    Саба?

    О?ушылар 5 топ?а б?лініп, ?шб?рыш пен трапецияны? орта сызы?ы туралы ??ымдарды ?з беттерімен ?абылдайды.

    /О?ушылар ?шін о?у н?тижелері /А/

    ?шб?рыш пен трапецияны? орта сызы?ыны? сызбасын сызып ?йрену, аны?тамасы мен формуласын жаттау

    /О?ушылар ?шін о?у н?тижелері /В/

    ?шб?рыш пен трапециыны? орта сызы?тарыны?  барлы? ?асиеттерін біледі ж?не сызбасын салып ?йрену

    /О?ушылар ?шін о?у н?тижелері /С/

    ?шб?рыш пен тарпецияны? орта сызы?тарыны? сызбасын, ?асиеттерін ?арастыра отырып, мысалдарды ?з бетімен шы?ару.

     

     

    Саба?ты? та?ырыбы: ?шб?рыш пен трапецияны? орта сызы?тары

    Саба?ты? ма?саты: ?шб?рышты? орта сызы?ын, ?шб?рышты? ауырлы? ортасын, трапецияны? орта сызы?ын ж?не оны? ?асиеттерін т?сіну, ?шб?рышты? ж?не трапециыны? орта сызы?тарына есептер шы?аруды ?йрету.

    Саба?ты? т?рі:  аралас саба?

    Саба?ты? к?рнекілігі: ?лестірмелі материалдар, сызбалары бар плакаттар

    Саба? ?дісі: С?ра? жауап, топты?, жалпы сыныппен ж?мыс.

    Саба?ты? барысы:

  3. ?йымдастыру кезе?і: а)амандасу, о?ушыларды т?гендеу
  4. саба?ты? та?ырыбы мен ма?сатын айту. (Сыни т?р?ыдан ойлау)
  5.  

           

     

     

  6. ?й ж?мысын тексеру:
  7. О?ушылар ?астарында отыр?ан к?ршілеріні? есеептерін тексереді

    А тобында?ы есептер:

    №1. Параллелограмны? бір б?рышы 500 – ?а те?. ?ал?ан б?рыштары неге те?? Жауабы: 1300, 500, 1300 №2. Тік т?ртб?рышты? периметри 22 см, бір ?абыр?асы екіншісінен 3 см ?зын. Тік т?ртб?рышты? ?абыр?аларын тап.               

          Жауабы:  4 ж?не 7 см. №3. Ромбыны? бір ?абыр?асы 10 см. Ромбыны? периметрін табы?дар. Жауабы: 40 см №4. Трапецияны? орта сызы?ы 8 см, бір табаны 6 см. Бас?а табаны неге те?? Жауабы: 10 см

    №5. Квадратты? диагоналы 10 см болса, диагоналдары  ?иылыс?анда шы??ан кесінділерді? ?зынды?ын тап                   

    Жауабы: 5  ж?не 5 см

     

  8. Жа?а саба??а кіріспе:
  9. Топ?а б?лу (топты? ма?саты: ?здігінен та?ырыпты ?абылдау)

  10. Жа?а саба?:  
  11. Постермен ж?мыс: а) ?шб?рыш пен трапецияны? орта сызы?ыны? аны?тамасы; б) орта сызы?тарды? формуласы мен ?асиеттері.
  12. Бас?а топты? ж?мысын ба?алау
  13. Жа?а саба?ты бекіту: 
  14. Де?гейлік тапсырмалар (есептерді  д?птерге, та?та?а орындау)

     

     

     

     

     

     

     

     

    А тобында?ы есептер:

     

    А

    В

    С

    Е

    ?

    №1(77) АВС ?шб?рышы берілген. Е –АС ?абыр?асыны? ортасы, F – BC ?абыр?асыны? ортасы. ЕF  орта сызы?ыны? ?зынды?ын табы?дар, егер, 1)АВ=12см, 2) АВ  - ны? ?зынды?ын баты?дар, егер  EF=4,5 см болса.

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    Жауабы: 1)  EF=6 см, 2) АВ=9см

    №2  АВСD тапецияны?  АD табаны 9 дм, ЕК орта сызы?ы 7 дм болса, ВС табанын тап.

    Жауабы: 5 дм 

    №3 (79) ?шб?рышты? орта сызы?тарынан пайда бол?ан ?шб?рышты? ?абыр?алары 5 дм, 7дм, 10 дм. ?лкен ?шб?рышты? ?абыр?аларын тап.

    Жауабы:    10, 14, 20

    Сызбамен берілген  есептер:

    №4. ВС=4,5см, АD =7,7см. MN =?

    Жауабы: 6,6 см

     

  15. Сергіту с?ті
  16. ?ызы?ты ма?л?мат
  17.  

    Евней Букетов атында?ы ?ара?анды Мемлекеттiк Университетiнi? профессоры, физика-математика ?ылымдарыны? кандидаты С?рсен?али ?бдiманапов: "Ана тiлi" газетiнде (до?ыз жылы, шiлденi? 20-ы) жары? к?рген "Математика ?аза?шалау?а к?не ме?" деген ма?аласында, кезiнде математикадан ал?аш?ы о?улы?тар мен о?у ??ралдарын жаса?ан Елдес Омар?лы е?бегiне ?лкен ба?а берiп, оны? "Пiшiндеме" о?улы?ында деп аталып, ?аза??а ?те т?сiнiктi тiлде жазыл?анын атап к?рсетедi

     

    В тобында?ы  есеп

    №1  Трапецияны? периметрі 48 см, параллель емес ?абыр?алары 15 см мен 13 см. Трапецияны? орта сызы?ын табы?дар

    Жауабы: 10 см

    Сызбада?ы есептер: 

    №2. Р=?

    Жауабы: 28

    №3. Р=?  

    Жауабы: 21

    №4. AB=16, CD=18, MN=15, Р=?  

    Жауабы: 64

     

  18.    Саба?ты ?орытындылау:
  19. Рефлексия (топтар бір біріне с?ра?тар ?ояды); 
  20. Саба?тан кейін ба?ылауда?ы о?ушылар?а ?ою?а ?сынылатын с?ра?тар

     

    1. Са?ан саба?та б?рінен де не ?нады?

     

    2.Сен нені ?йренді??

     

     

    3.Б?рын істей алма?андары?нан ?азір нені істей аласы?? Нені жа?сыра? істей аласы?? ?аншалы?ты жа?сы?

     

    4.О?ытуды? ?ай б?лігі сен ?шін барынша тиімді болды?

     

    5.Егер д?л осы саба? бас?а топта ?ткізілетін болса, нені ?згертер еді??

     

    6.Неліктен б?л б?лігін ?згертер еді??

     

     

  21. ?й тапсырмасы: §6. ?шб?рыш пен трапециыны? орта сызы?тары.
  22. № 80,  №93

  23. Ба?алау.
  24.