СДЕЛАЙТЕ СВОИ УРОКИ ЕЩЁ ЭФФЕКТИВНЕЕ, А ЖИЗНЬ СВОБОДНЕЕ

Благодаря готовым учебным материалам для работы в классе и дистанционно

Скидки до 50 % на комплекты
только до

Готовые ключевые этапы урока всегда будут у вас под рукой

Организационный момент

Проверка знаний

Объяснение материала

Закрепление изученного

Итоги урока

Жай б?лшектерді координаталы? с?уледе кескіндеу

Категория: Математика

Нажмите, чтобы узнать подробности

К?ні:14.01.2016ж

Саба?ты?  та?ырыбы :  Жай  б?лшектерді  координаталы?  с?уледе  кескіндеу

Саба?ты? ма?саты: Жай б?лшектерді координаталы?  с?уледе кескіндеуге, АТ? пайдаланып   есептер  шешуге  жа?дай   жасау.

Саба?ты? міндеттері:

  1. < >

    Жай б?лшектерді координаталы?с?уледе кескіндеуге

  2. А?паратты? технологиялы? ??ралдардыпайдаланыпесептершешуге

    Саба?ты? т?рі: ?айталау саба?ы

    Саба?ты? ?дісі: Кесте, с?ра?-жауап, де?гейлік тапсырма

    Саба?ты? к?рнекілігі: Таратпалар , сыз?ыш, ?арындаш

    Саба?ты?  жоспары :

    1 ?йымдастыру  кезе?і

    2  Топ?а  б?лу

    3  ?й  тапсырмасын  тексеру  кезе?і

    4  С?ра?-жауап ар?ылы та?ырыпты пысы?тау

    5  Топпен  ж?мыс

    6    О?улы?пен ж?мыс

    7  Сергіту с?ті

    8   Логикалы? есептер

    9  С?йкестік  тесті

    10   Саба?ты  ?орытындылау

    Саба?ты? барысы :

  3. О?ушылармен амандасып, саба?ты? ма?сатменж?не міндетімен таныстырып ?ту.

  4. О?ушыларды топ?а б?лу. Я?ни ?а?аз ?иы?ына  б?рыс , д?рыс ж?не аралас сандарды жазып , ?стел ?стіне ?ойылады. О?ушылар келіп ?стелден бір –бірден ?а?аз ?иы?ын алып, онда?ы санды о?ып , ?з тобын тауып алуы керек. Сынып о?ушылары 3 топ?а б?лінеді. Топ аттары: «Д?рыс б?лшек », «Б?рыс б?лшек» ж?не «Аралас сан ».?р топты? аты А4 ?а?аз?а жазылып ?ш парта?а алдын-ала ?ойылып ?ой?ан.

  5. ?й тапсырмасын  (№898) д?птерлерін жинап алып  тексеру

  6. С?ра? –жауап ар?ылы та?ырыпты пысы?тау 1.Координаталы? с?уледе О н?ктесі ?алай аталады?                          2. Жай б?лшекті координаталы? с?уледе  ?алай кесіндейді?                                    3. Д?рыс ж?не  б?рыс б?лшектер     1-ге ?ара?анда  ?алай  орналасады?

  7. Топпен ж?мыс барысында :

  8. ?рбір топ о?ушылары ?з топтарыны? атына аны?тама береді ж?нетаныстырады .

  9. Сайдта берілгенн?ктелерді? координаталарын аны?тау(?р топ ?зжауаптарын жазып к?рсетеді.)

Есепті?  жауабы :

 

 

 

     3. Берілген жай б?лшектерді координаталы?      с?уледе         кескінде.(?р топ ?з  жауаптарын жазып к?рсетеді. ) Бірлік кесінді 3 см

 

 

 

6. О?улы?пен ж?мыс:№898 есеп (слайдта домбыраны? суреті      ар?ылы есепті шешу) Жауабы :

 

 

 

 

                                                                                                     

 

7.Сергіту с?ті: «?аршаны ?а?ып ал» сайд к?рсетіліп музыкамен с?йемелденіп  отырады. Сергіту с?тіні? шарты  «?анша  б?лт »  с?ра?ы ар?ылы  ж?не «?ар адам ?андай ?аршадан пайда болады ?»

 

8.Логикалы?  есеп : 1 топ?а: 1 м 50 см матаны ешбір ?лшеу ??ралдарын пайдаланбай, 45 см матаны  ?алай  ?иып алу?а болады? Жауабы: матаны 5 б?лікке б?лу, ?р ?айсысы 30см, екіншісін та?ы 2 ге б?леміз.

2 топ?а: 1м 20см матаны ешбір ?лшеу ??ралдарын пайдаланбай, 45 см матаны  ?алай  ?иып алу?а болады ? Жауабы: матаны 4 б?лікке б?лу, ?р ?айсысы 30см, екіншісін та?ы 2 ге б?леміз.

   3 топ?а : 1м 40см  матаны ешбір ?лшеу ??ралдарын пайдаланбай,35см матаны  ?алай  ?иып алу?а болады ? Жауабы: матаны 2 б?лікке б?лу, ?р ?айсысы 70см, екіншісін та?ы 2 ге б?леміз.

9. С?йкестік  тестін орындау  шарты: слайдта  к?рсетілген  тестін жауаптарын тауып , д?рыс  жауапты  тап?ан  о?ушы  та?таны  т?ртіп  д?рыс жауапты  к?рсетеді.

10. Саба?ты  ?орытындылау :Рефлексия: «Ж?дыры?тан 5 сауса??а » Стратегиясы бойынша ?з білімін ба?алау

5 сауса?–т?сіндім

3 сауса? –с?ра?ым бар

ж?дыры? – еште?е  т?сінбедім .

?йге тапсырма : Даярлы?  тапсырма , ережеледі  ?айталау.       №908 есеп

О?ушыларды? білімін  ба?алау. Арнайы  шкалалар ар?ылы

?р о?ушыныі  ?зіне арнал?ан