СДЕЛАЙТЕ СВОИ УРОКИ ЕЩЁ ЭФФЕКТИВНЕЕ, А ЖИЗНЬ СВОБОДНЕЕ

Благодаря готовым учебным материалам для работы в классе и дистанционно

Скидки до 50 % на комплекты
только до

Готовые ключевые этапы урока всегда будут у вас под рукой

Организационный момент

Проверка знаний

Объяснение материала

Закрепление изученного

Итоги урока

8-sinf Kvadrat  tenglama va uning ildizlari

Категория: Математика

Нажмите, чтобы узнать подробности

8– sinf                      

Mavzu:Kvadrat  tenglama va uning ildizlari 

Просмотр содержимого документа
«8-sinf Kvadrat  tenglama va uning ildizlari»

8– sinf

Mavzu:Kvadrat tenglama va uning ildizlari .

Darsning ilmiy maqsadi: Mavzu bo`yicha DTS talablari asosida tushuncha berish nazariy olgan bilimlarini amaliyotga tadbiq qilish, o`quvchilar bilimini mustaxkamlash, mustaqil fikrlashga o`rgatish. Darsning ilmiyligiga e`tabor berish.

Darsning tarbiyaviy maqsadi: Dars davomida ahloqiy ishlarni olib borish, o`quvchilarni jamoa guruh bo`lib ishlashga o`rgatish.

Rivojlantiruvchi maqsad: O`quvchilarni axloqiy sezuvchanligini oshirish, matematikk bilimlarini mavzu bo`yicha olgan bilimlari bilan rivojlantirib borish.

Dars turi: an`anaviy

Dars uslubi : Aralash , suhbat

Dars jihozi: O`quv qo`llanma, turli hil plakat va tarqatma savollar

  1. Tashkiliy qism: 1) Salomlashish

2) O`quvchilar davomatini aniqlash

3) Uy vazifasini tekshirish

II. O`tilgan mavzuni mustahkamlash:

  1. Kasrning kvadrat ildizi deganda nimani tushunasiz?

  2. Kasrning kvadrat ildizi bilan ko`paytmaning kvadrat ildizi o`rtasida o`xshashlik bormi?

  3. Ko’paytmani kvadrat ildiz ostiga qanday kiritiladi .?

  4. Sonni qanday qilib kvadrat ildiz ostidan chiqarish mumkinm?



III. Yangi mavzu bayoni: Kvadrat tenglama







Savol: Kvadrat tenglamaning nechta ildizi bo`ladi?

V. Darsni yakunlash: a) o`quvchilarni baholash

b) uy vazifasi berish