АННОТАЦИЯ
Б?л ?дістемелік ??рал бастауыш сынып о?ушыларыны? танымды? ?рдістерін зерттеу ж?не дамыту?а арнал?ан. М??алім ?шін баланы? ?абылдау, зейіні, ес процессі, ойлау, с?йлеу ?абілеттеріні? ерекшеліктері ма?ызды. Танымды? ?рдістерді ескеру мен дамыту о?ушыны? жеке т?л?асын ?алыптастыруда ма?ызды фактор болып табылады.
??ралда о?ушыларды? танымды? ?рдістерін ?ылыми негізде зерттеу ж?ргізу ?дістері мен оларды дамыту?а арнал?ан жатты?улар берілген. ?сыныл?ан жатты?улар о?ушыны? ?са? моторикасын ?алыптастыру?а, заттарды? т?стері мен к?лемін ажырату?а, зейінін жина?тау?а, с?з ?орын толтыру?а, ес процесін ж?не ойлауды дамыту?а ба?ыттал?ан. ?дістерді о?ушыларды? даму де?гейіне байланысты топпен немесе жеке ж?ргізуге болады. Мектеп психологтарына, бастауыш сынып м??алімдеріне о?ушыларды? о?уында?ы психологиялы? проблемаларды шешуге к?мектеседі.
Методическое пособие посвящен исследованию и развитию позновательных процессов учащихся младших классов. Для педагога важен особенности восприятия, внимания, памяти, мышления и речи у детей. Данные упражнении направлены на формирование мелкой моторики, на различие цвета и размера предметов, для формирования произвольного внимания, а также для развития словарного запаса, логического мышления и памяти детей. В зависимости от уровня развития учащихся, задании можно выполнять как в группе так и индивидуально. Знания особенностей позновательных процессов и их развитие является важным фактором формирования личности учащихся.
В пособии дается научные методы исследования позновательных процессов, а также упражнения для их развития. Школьным психологам, учителям начальных классов данное пособие поможет решать психологические проблемы связанные с обучением детей.