СДЕЛАЙТЕ СВОИ УРОКИ ЕЩЁ ЭФФЕКТИВНЕЕ, А ЖИЗНЬ СВОБОДНЕЕ

Благодаря готовым учебным материалам для работы в классе и дистанционно

Скидки до 50 % на комплекты
только до

Готовые ключевые этапы урока всегда будут у вас под рукой

Организационный момент

Проверка знаний

Объяснение материала

Закрепление изученного

Итоги урока

Конспект урока по крымскотатарскому языку (литературному чтению) для 3 класса на тему: «Как прекрасна Родина».

Категория: Внеурочка

Нажмите, чтобы узнать подробности

Данный конспект можно применить как в урочной, так и во внеурочной деятельности по крымскотатарскому языку и литературному чтению

Просмотр содержимого документа
«Конспект урока по крымскотатарскому языку (литературному чтению) для 3 класса на тему: «Как прекрасна Родина».»

Конспект урока крымскотатарского языка в 3 классе

на тему: «Как прекрасна Родина».

Макъсат:

- талебелерге фикир юрютювни огретюв, мустакъиль фикирлернен джумлелер тиздирюв ве озь фикирлерини исбатлав;

- Ватангъа севги, гъурур беслев ве оны къорчаламагъа, айбетлемеге чагъырув.

Донатма: Къырым акъкъында ресимлер, шиирлер, йырлар; «Нутукъ шекиллери» джедвели.


Эпиграф:

«Не де гузельсин сен,

Ватаным меним!»

Дерснинъ кетишаты:

Тешкилий къысым.

  1. Оджа дерс мевзусыны арифлерге болип, талебелерге джыймагъа теклиф эте (бир группа «Ватан» сёзюни джыя, башкъа группа «Гузель» сёзюни).


  1. Кечильген мевзулар боюнджа суаль-джевап кечирмек («Микрофон» усулы).


  1. Нутукъ инкишафы джедвели боюнджа субет (Эйлер-Вена диаграммасы):

- насыл нутукъ шекиллерини билесинъиз (тасвир, икяе, фикир юрютюв);

- тасвир нутукъ шекили акъкъында не билесинъиз? (мисаллер);

- икяе нутукъ шекили акъкъында не билесинъиз? (мисаллер);

- фикир юрютюв нутукъ шекили акъкъында не билесинъиз? (мисаллер).

4. Бугунь дерсте фикир юрютюв нутукъ шекилини кълланаджакъмыз. Бу шекильни къуллангъанда, бойле схеманы козьде тутмакъ керек (эсас гъае – исбатлав – нетидже)


5. Дерснинъ эсас мевзусы:

- Тувгъан Ватанымызнынъ ады недир? Къырым («Кунешчик» усулы). Талебелер сёзлерни келиштире (ярымада, аджайип, бизим юртумыз ве иляхре);

- Къырымда нелер бар? («Кунешчик» усулы). Талебелер сёзлерни тапа (Къара денъиз, кулан челлер, юксек дагълар ве иляхре).


6. Группаларгъа вазифе (проблем суали):

- биз Ватанымызны дюльбер табиаты, аджайип манзарасы ичюн севемиз ми? Я да…..(талебелер тюшюнелер, ава янгъырай). Эр бир группа тафсилятлы джевап бере. Эр бир группанынъ джевабы дефтерлерге языла.


7. А. Велиевнинъ «Акъкъая этегинде» шииири окъула ве талебелернен талиль этиле.

Акъкъаянынъ этегинде –

Ешиль тюземлик.

Башкъа ерде бармы экен

Бойле гузеллик?


8. Ватан акъкъында аталар сёзлеринен иш теклиф этиле (аталар сёзлерининъ башы бар, девамыны тапынъыз)

- Тувгъан ана – бир, ….(тувгъан Ватан – бир);

- Къушнынъ да….. (тувгъан ювасы бар);

- Балыкъкъа – сув, къушкъа – ава,

Айвангъа – орман, инсангъа исе…(Ватан).

9. Ресимлер сергиси.


10. Рефлексия: 3-Б усулы (биле эдим-бильдим-бильмек истейим).


11. Нетидже чыкъарыла ве эв вазифеси бериле.

Дерс материалы, аталар сёзлери, фикирлернен файдаланып, Ватангъа багъышлап инша язмакъ.