СДЕЛАЙТЕ СВОИ УРОКИ ЕЩЁ ЭФФЕКТИВНЕЕ, А ЖИЗНЬ СВОБОДНЕЕ

Благодаря готовым учебным материалам для работы в классе и дистанционно

Скидки до 50 % на комплекты
только до

Готовые ключевые этапы урока всегда будут у вас под рукой

Организационный момент

Проверка знаний

Объяснение материала

Закрепление изученного

Итоги урока

Математика"645-656"мисол ва масалалар.

Нажмите, чтобы узнать подробности

                            10.04.2020

                            Синф иши 

645-масала.

а)8 та уйинчок 2 тадан тенг булиб куйилди.Хар бир токчада нечтадан уйинчок булди?

б)8та уйинчок 2 тадан бир нечта токчага булиб куйилди.Нечта токчага уйинчоклар уйинчоклар куйилди?

246-масала.

16 та китобни 2 токчага тенг булиб жойласангиз,хар бир токчага нечтадан китоб куясиз?

Ифодани ёзинг.

647-масала.

Доирачалар ёрдамида 6 билан 3 нинг йигиндисини ёзинг ва кийматини топинг.Нечта катор берилгиланди?

648-мамала.

Шухратнинг курасида 36та куй бор.Опамнинг курасида эса унга караганда 11 куй оз.Опамда нечта куй бор?

649-мисол

14та доирачани 2 каторга тенг булиб жойлаштиринг.Хар бир каторда нечтадан доирача булди?Амални ёзинг.

              Уйга вазифа.

650-мисол.

19-6=            54-19=          16+39=          40+29=

36-18=           70-37=         8+23=            20+30=