СДЕЛАЙТЕ СВОИ УРОКИ ЕЩЁ ЭФФЕКТИВНЕЕ, А ЖИЗНЬ СВОБОДНЕЕ

Благодаря готовым учебным материалам для работы в классе и дистанционно

Скидки до 50 % на комплекты
только до

Готовые ключевые этапы урока всегда будут у вас под рукой

Организационный момент

Проверка знаний

Объяснение материала

Закрепление изученного

Итоги урока

Презентация по теме "Christmas quest "Where are my gifts"

Нажмите, чтобы узнать подробности

Просмотр содержимого документа
«Презентация по теме "Christmas quest "Where are my gifts"»

Oh, hi! I don’t know what to do! Santa is very busy! We have no time to prepare presents We need someone who can help us! Hello! What are you doing? What’s up? But what can we do? Can you help us, please? Yes!

Oh, hi! I don’t know what to do!

Santa is very busy! We have no time to prepare presents

We need someone who can help us!

Hello! What are you doing?

What’s up?

But what can we do?

Can you help us, please?

Yes!

Thank you! I am Ralph and I will tell you what to do. let’s go to our workshop!

Thank you!

I am Ralph and I will tell you what to do.

let’s go to our workshop!

Видео без музыки, т.к. на самом видео русский текст. 1

Видео без музыки, т.к. на самом видео русский текст.

1

First of all, let’s count all presents.

First of all, let’s count all presents.

 22 + 14 =  92 + 7 =  31 + 17 =  81 + 12 =  53 + 46 =  11 + 59 = Пример читается по-английски, ответ говорится по-английски и записывается с помощью фломастера в левом углу экрана (доступен в режиме демонстрации)

22 + 14 =

92 + 7 =

31 + 17 =

81 + 12 =

53 + 46 =

11 + 59 =

Пример читается по-английски, ответ говорится по-английски и записывается с помощью фломастера в левом углу экрана (доступен в режиме демонстрации)

Good Job! Now it’s time to read the letters and find the presents

Good Job! Now it’s time to read the letters and find the presents

Dear Santa!  My name is Dan and I want a parrot! Hi, Santa!  I am Luisa and I dream about teddy bears! Hello, Santa!  My name is Anna and I want a car! Hi, Santa Claus!  I am Liza and I want a doll! Hello, Santa!  My name is Dorothy. Give me a helicopter, please! Hello, Santa Claus!  My name is Alex, give me blocks, please! Hello, Santa Claus!  My name is Jane, I want roller-skates! Кликом мыши вызывается письмо. Ребёнок его читает, замечая для себя, какой подарок ему нужно найти, а затем называет соответствующее местоимения. Нижние полки подразумеваются как this и these, а верхние – как that и those. this these that those

Dear Santa! My name is Dan and I want a parrot!

Hi, Santa! I am Luisa and I dream about teddy bears!

Hello, Santa! My name is Anna and I want a car!

Hi, Santa Claus! I am Liza and I want a doll!

Hello, Santa! My name is Dorothy. Give me a helicopter, please!

Hello, Santa Claus! My name is Alex, give me blocks, please!

Hello, Santa Claus! My name is Jane,

I want roller-skates!

Кликом мыши вызывается письмо. Ребёнок его читает, замечая для себя, какой подарок ему нужно найти, а затем называет соответствующее местоимения. Нижние полки подразумеваются как this и these, а верхние – как that и those.

this

these

that

those

Super! Now we will pack the presents. We always sing while packing presents.

Super! Now we will pack the presents. We always sing while packing presents.

go Нужно нажать на табличку с правильной формой V2. Если нажать на неправильную, табличка просто отвалится. Ребёнок может работать сам. goed went did

go

Нужно нажать на табличку с правильной формой V2. Если нажать на неправильную, табличка просто отвалится. Ребёнок может работать сам.

goed

went

did

Thank you for your help! Happy new year and merry Christmas!

Thank you for your help! Happy new year and merry Christmas!