СДЕЛАЙТЕ СВОИ УРОКИ ЕЩЁ ЭФФЕКТИВНЕЕ, А ЖИЗНЬ СВОБОДНЕЕ

Благодаря готовым учебным материалам для работы в классе и дистанционно

Скидки до 50 % на комплекты
только до

Готовые ключевые этапы урока всегда будут у вас под рукой

Организационный момент

Проверка знаний

Объяснение материала

Закрепление изученного

Итоги урока

« Дефектологиялы? ойындар»

Категория: Прочее

Нажмите, чтобы узнать подробности

Тапаева Молдир Худайбердиевна,

дефектолог Саздинской СШ г. Актобе

 

 « Дефектологиялы?  ойындар»

                                             ?айтеді?

                                             Жылан жор?алайды.

Балы? ж?зеді.

Тор?ай      ?шады.

Ба?а секіреді.

?оян ж?гіреді.

С?йлемді ая?та

(?иынды?тар туында?анда суретті к?рсетуге болады)

?о?ыз а?аш  тесігіне ...   .

 ?аламды с?мке ішіне  ...  .

Г?лді терезе алдына   ...   .

Киімді ілгішке ...  .

?арындашпен  сурет   ...   .

Ойыншы?пен   ...    .

Ермексаздан ?оян  ...    .

Кітапты ?стелді? ?стіне  ...   .

Телефонмен    ...   .

Теледидардан мультфильм   ...   .

С?реге кітап   ...   .

?айшымен    ...  .

Желіммен   ...  .

?аламмен  ...  .

Ща?ды   ...  .

Тапсырма

Суреттерді к?рсете отырып, с?здерді ж?ймен айтамыз: «к?н \ ай \ ?алам \ ж?рек». Кейін бала жатты?а баста?ан кезде тезірек айту керек.  (б?л ойынды бір ?ріпке басталатын с?здермен де ойнау?а болады).

               Кім к?п с?зді есінде са?тайды?

Ойынды бір с?зді ?айталаудан бастау керек. Кейін материалды 2-3-4 с?зге дейін к?бейту керек.  Бала?а ?иын болса с?здер санын азайту керек.

?айшы, ?алам, ?а?аз, ?арындаш.

?ар?а, ?оян, ?ол, ?ол?ап.

Мата, май, маса, машина.

Са?ат, са?ыз, су, с?біз(Б?л с?здерді? суреттерін к?рсету ар?ылы ойнату баланы? к?ру ар?ылы есінде са?тау ?абілетін дамытады).

                             Тапсырма

Егерде шеге мен картинканы алса,  олармен не істеуге болады?

     Егерде б?лт арасынан к?н шы?са, онда ...  .

Егер музыка естілсе, ...   .

Егер мама? ?аба?ын т?йіп отырса,  ... .

Егер тама?ты? иісі шы?са, онда  ... .

Егер далада балаларды? даусы естілсе, онда ...  .

Егер  ба?даршамны? ?ызыл шамы жанса, онда ... .

Егер ?ар жауса, онда  ...   .

Егер  телефон шырылдаса, онда  ... .

                       Тапсырма

?оян, тиін, мысы?. ?айсысы орманда т?рады?

Мама, папа, сиыр. ?айсысы ?йде т?рмайды?

Арыстан, ?же, бала. ?айсысы ?йде т?рады?

Папа, ?анат, ?ас?ыр. ?айсысы орманда т?рады?

Баланы? ?олымен ауада орман мен ?йді? суретін       салу?а болады.

                             Тапсырма

Мысы?  ?шады ма, ?лде балы? ?шады ма? Мыс?та, балы? та ?шпайды.

?стел секіреді ме, ?лде  ?о?ыз секіреді ме?

?тік ж?зеді ме, ?лде  бал?а ж?зеді ме?

?й ж?реді ме, ?лде ойыншы? ж?реді ме?

Тапсырма

Мысы? не істейді? (Жуынады, с?т ішеді, жіппен ойнайды, тыш?ан аулайды, ??старды ?уады, иттен ?ашады,  а?аш?а ?рмелейді).

Ал ит ше? Салыстыру ?шін  мысы?ты? бір ?рекетін ересек айтса, бала  итті? ?рекеттерін ойлап айтуы.

Есту зейінін дамыту

Ма?саты: Дыбыс ба?ытын аны?тау.

??ралдары: Барабан, сыбыз?ы, ?о?ырау.

Ойын барысы: Балалар топ?а б?лініп б?лмені? ?р б?лігінде  т?рлі дыбыстайтын ??ралдарды алып отырады.  Ж?ргізуші іріктеледі. Ол к?зі байлаулы к?йде дыбысты? шы??ан ба?ытын аны?тап к?рсетуі керек. Егер бала д?рыс тапса, педагог «Баста»- дейді. Ж?ргізуші к?зін ашады. Ал дыбысты шы?ар?ан бала орнынан т?рып, дыбыста?ан ??ралын к?рсетеді. Ж?ргізуші д?рыс таппаса, ойынды ?рі ?арай д?рыс тап?анша жал?астырады.

                            Не естігені?ді айт.

Ма?саты: С?здік ?оры мен фразалы?  тілдік материалдарды толы?тыру.

Ойын барысы:Педагог балалар?а к?здерін жауып, м??ият ты?дауларын  (??старды?  дауысы, машина сигналы, адамдарды? ??гімелескен дыбыстары т.б.) ж?не нені естігендерін аны?тауларын ?тінеді. Балалар толы? с?йлеммен жауап берулерін талап ету керек.

                         Ж?й – ?атты!

Ма?саты: ?оз?алыс координациясын ж?не ритм сезімдерін дамыту.

??ралдары: бубен, тамбурин

Ойын барысы:Педагог бубенмен ж?й, ?атты, ?те ?атты дыбыс шы?арады. Балалар бубенні? дыбысына: ж?й дыбыс?а ая?ты? ?шымен, ?атты дыбыс?а толы? адымдар, ал ?те ?атты дыбыс?а ж?гіріп ?имылдар жасайды. Кім ?ателессе, сапты? со?ына т?рады.  Е?  зейінді бала сапты? алдына шы?ады.

                       Кім не естіді?

Ма?саты:  с?здік ?орларын  ке?ейту ж?не фразалы? с?йлеу тілін дамыту.

??ралдары: ширма, т?рлі дыбыс шы?аратын заттар.

Ойын барысы:  педагог ширма артынан т?рлі дыбыстарды шы?арады,  ал балалар ?ай затты? дыбысы шы??анын тауып, толы? с?йлеммен айтулары керек.

       Фонетикалы? есту ?абілеттерін дамыту

?ызыл-к?к

 Ма?саты: Есту ?абілетіне берілген с?здердегі дыбыстарды табу.

??ралдары: Балалар?а екі  (?ызыл, к?к) жола?шадан тарату.

Ойын  барысы: Педагог балалар?а айтылатын  с?здердегі  ?айсысында  берілген дыбысты? бар екенін  ??ыпты ты?дау?а ша?ырады. Егер  айтыл?ан с?зде берілген дыбыс болса,  ?ызыл жола?шаны, ал жо? болса к?к жола?шаны к?терулері керек.