СДЕЛАЙТЕ СВОИ УРОКИ ЕЩЁ ЭФФЕКТИВНЕЕ, А ЖИЗНЬ СВОБОДНЕЕ

Благодаря готовым учебным материалам для работы в классе и дистанционно

Скидки до 50 % на комплекты
только до

Готовые ключевые этапы урока всегда будут у вас под рукой

Организационный момент

Проверка знаний

Объяснение материала

Закрепление изученного

Итоги урока

Ізденген жетер -м?рат?а

Категория: Прочее

Нажмите, чтобы узнать подробности

?зiн-?зiтану саба?ыны? жоспары

 

Мектеп №36 ?аза? орта мектебі

 Мерзiмі 18.10.2014  № 7Та?ырып: Ізденген жетер -м?рат?а

??ндылы?: А?и?ат

?асиеттер:адамгершілік, адалды?, табандылы?, ?ажырлылы?,?айрат, махаббат, ар-?ят тазалы?ы

М??алiм: Дошниязова А.А . 6- сынып  О?ушылар саны - 25

Саба? ма?саты:О?ушылар?а м?рат?а жетуді? негізгі жолы а?и?атта екендігін ??ындыру.

Міндеттері:

  • А?и?ат  ??ымыны? м?нін аша отырып т?сіндіру;
  • Адами ??ндылы? ?асиеттерін дамыту;
  • О?ушыларды адалды?, табандылы?, ?ажырлылы?, ?айрат, махаббат, ар-?ят тазалы?ына т?рбиелеу.

 

Ресурстар:(??ралдар, м?лiметтер)

Саба? барысы:

1.     ?йымдастырукезе?i. Тынышты? с?тi.(Н?р?а б?лену)

2.     ?й тапсырмасын тексеру. О?улы? 23-бет

Ломоносовты? ?мірі жайлы.

  1. Ломоносовты? балалы? ша?ы ?алай ?тті?
  2. ?алымды ?андай ?асиеттер ал?а ?мтылдырды?
  3. ?андай данышпандар туралы кітаптар о?ыды?
  4. Михаилды? бойында ?андай ??нды ?асиеттерді бай?ады?дар?

5. ?алымны? табыс?а жетуіні? сыры неде?

6. Ломоносовты? ?ай ?асиеттерін  ?лгі етесі??

Саба? барысын талдау:

3.     Д?йекс?з.

Жан ?иналмай ж?мыс бітпес,

Талап ?ылмай м?рат?а жетпес.

На?ыл с?з

 

Д?йекс?зді о?имыз,ма?ынасын ашып талдаймыз.О?ушылар есте са?тап ?алу ?шін 2?л бала,2 ?ыз бала  о?иды ж?не барлы?ы бірге  ?айталаймыз.Д?йекс?зді д?птерге жазу.

 

 

 

4.     ??гiмелеу

?сиет  ??гіме

Ту?анынан со?ыр, кере?, мыл?ау Ольга Скороходова дейтін орыс ?ызыны? ?зін-?зі т?рбиелеуі де та? ?аларлы?тай. ?зін арнайы емхана?а ?келіп жат?ыз?аннан кейін ол ?з алдына мынандай ма?сат ?ояды: «Мен с?йлеуге, о?и, жаза алатын сауатты болу?а тиістімін». ?немі ?зін-?зі жігерлендіріп, е?бектенгендіктен, ?атты ??штарлы? таныт?анды?тан ол ма?сат – м?ддесіне жетеді. Тіпті ?ле?, ?ызы?ты ?ылыми е?бек, ??гімелер де жазады. Ольга Скороходова ?зіні? с?йлеп кеткенін, сауатты бол?анын ?зін-?зі т?рбиелей ал?анды?ынан ж?не алдына ?ой?ан ма?сатына жете ал?аны деп т?сінеміз.

-Ольга Скороходованы? ал?а ?ой?ан ма?саты не?

-Ол ?андай іс-?рекеттер жасады деп ойлайсыздар?

-Ол алдына ?ой?ан ма?сат, м?ратына жете алды ма?

-М?рат?а жету ?шін адамны? бойында ?андай ?асиеттер болу керек деп ойлайсыздар?

 

 

5.     Шы?армашылы? ж?мыс, топты? ж?мыс.

«Ізденген жетер –м?рат?а» эссе жазу.

Ізденісті? ?андай жолдары бар.

Абайды? он то?ызыншы ?ара с?зіне т?йінді ойлар, ма?ыздылы?ын айту.

 

 

  1. Топпен ?н айту

Армансыз к?нім болмайды

 1).Ба?ытты жанмын сонда да біра?

    К??ілім кейде толмайды

    Ала?сыз к?ліп ж?рген кезде де

    Армансыз к?нім болмайды

 

?-сы;

Аспандак?ндеайналарт?нге

Арманым?лсесол?ай?ы

Ба?ыт?асенемін

Армандайберемін

Армансызк?німболмайды

 

 2) Армандап??мыркешемінк?нде

Бір?міт?алсынішімде

Арманменбірге?семінменде

     Адам болып?алу?шін де

 ?-сы;

 

 

7.     ?й тапсырмасы.

О?улы?та 8 саба? «?ыз Жібек»жырынан ?зіндіні о?ып келу. Д?птермен ж?мыс 14 бет, «Мен ?мірде неге ?ол жеткізуім керек?» та?ырыбында эссе жазу.

 

 

8.     Со??ы тынышты? с?тi. Баяу музыка ыр?а?ымен к?здерімізді ж?мып,б?гінгі саба?та ?андай ??ндылы?тар к?ргеніміз жайлы ж?регімізді? т?біне са?тап ?ояйы?. Саба??а ?атыс?андарыныз?а к?п рахмет.К?здері?ді ашу?а болады.