СДЕЛАЙТЕ СВОИ УРОКИ ЕЩЁ ЭФФЕКТИВНЕЕ, А ЖИЗНЬ СВОБОДНЕЕ

Благодаря готовым учебным материалам для работы в классе и дистанционно

Скидки до 50 % на комплекты
только до

Готовые ключевые этапы урока всегда будут у вас под рукой

Организационный момент

Проверка знаний

Объяснение материала

Закрепление изученного

Итоги урока

Контрольное упражнение. 11 класс. Spotlight 11. Module 6. Ocean Noise Pollution.

Нажмите, чтобы узнать подробности

Контрольное упражнение. 11 класс. Spotlight 11. Module 6. Going Green.Ocean Noise Pollution. B материале представлена ссылка на видео и упражнение типа True/ False. Ввиду частого использования учащимися ГДЗ, приходится придумывать свои контрольные упражнения. 

Просмотр содержимого документа
«Контрольное упражнение. 11 класс. Spotlight 11. Module 6. Ocean Noise Pollution.»

https://www.youtube.com/watch?v=0f6xWoYfGj0

Ocean Noise Pollution.

№1. Watch a video. Chose true or false.

  1. Michael Andreas conducts experiments in his laboratory in Madrid. __

  2. People understood that oceans and seas had their sound world many centuries ago. __

  3. Marine animals use sounds because there is no enough light under in the depth. __

  4. About 50000 container ships sail around the world every day. __

  5. In 2005 it was the first time the world noticed the impact of human noise on sea creatures. __

  6. Dolphins and whales are the only species influenced by manmade noise. __

  7. Michael has built and installed about 250 listening platforms around the world. __

  8. The South Pacific is the part of the ocean with the least impact of noise. __

  9. The impact from the noise is long lived even after stopping it. __

  10. Michael and his team want to provide the industry with tools which can help to work with less noise. __