СДЕЛАЙТЕ СВОИ УРОКИ ЕЩЁ ЭФФЕКТИВНЕЕ, А ЖИЗНЬ СВОБОДНЕЕ

Благодаря готовым учебным материалам для работы в классе и дистанционно

Скидки до 50 % на комплекты
только до

Готовые ключевые этапы урока всегда будут у вас под рукой

Организационный момент

Проверка знаний

Объяснение материала

Закрепление изученного

Итоги урока

Крымскоттатарское литературное чтение. 3 класс. Внеклассное чтение Наджие Аметова " Эгиз къозулар"

Нажмите, чтобы узнать подробности

Урок внеклассного чтения в 3 классе .Рассказ Наджие Аметовой " Эгиз къозулар".В конспекте прослеживается работа над текстом, характеристика героя., работа в группах.

Просмотр содержимого документа
«Крымскоттатарское литературное чтение. 3 класс. Внеклассное чтение Наджие Аметова " Эгиз къозулар"»

Крымскотатарское литературное чтение .3 сыныф

Мевзу: Сыныфтан тыш окъув. Н.Аметова «Эгиз къозулар».

Макъсатлар:

- талебелерни Н. Аметова « Эгиз къозулар» адлы икяенен таныштырув;

- джанлы табиаткъа , айванларгъа урьмет дуйгъусын ашлав.

Мерифет УУД (познавательные):

- малюматны бир шекильден диггер шекильге авуштырув;

- метинни анълав;

- оджа ве талебенинъ бирликте беджерген ишлерининъ нетиджелерини чыкъарув;

- метинден я да ресимден суаллерге джевап тапмакъ.

Регулятив УУД (регулятивные):

- талебенинъ оджа ярдымынен дерстеки арекетлернинъ макъсадыны тайинлев;

- сыныфта нутукъ медениетини юксек севиеге котермек ичюн ярыш муитини яратув.

Коммуникатив УУД (коммуникативные):

- озь фикирлерини агъзавий шекильде ифаде этюв;

- динълемеге ве башкъаларнынъ айткъанларыны анъламагъа огретюв;

- метинни ифадели окъув;

- озюнинъ ве башкъаларнынъ япкъан ишлерине къыймет кесюв.

Шахсий нетиджелер:

- къараманларгъа озь мунасебетини косьтерюв;

- талебелерде табиаткъа , айванларгъа урьмет дуйгъусыны ашлав.

Дерснинъ кетишаты:

  1. Тешкилий къысым.

Бильгилерини актуаллештирюв.

Ресимнен иш: ( айванлар ве яврулары)



- Ресимге бакъынъыз.

- Мында насыл айванларыны коресинъиз?

Сыгъырнынъ баласы- бузав

Эчкининъ баласы- улакъ

атнынъ баласы- тай

Къойнынъ баласы- улакъ

- Олар не япа? Бизлерге не бере?

Мевзуны айтув.

Бугунь насыл мевзуда сез юрьсетеджекмиз?

Янъы мевзу:

1.-Бугунь дерсте янъы икяени окъуджакъмыз

-Наджие Аметованынъ насыл икяелерни , масалларны окъудыкъ

2. Оджа: Бизлер койде яшаймыз

- Кимде насыл айванлар бар?(джеваплары)

3. Оджа икяени окъуй .

-бегендинъиз? Не акъкъында икяе?

4 . Талебелер окъуй.

Талебелер икяени окъумагъа азырланалар.Джедвельден иш :




А

Б

В

Г

Д

1

озен

беяз

турды

зайыфча

Раатсызланды

2

аран

севди

пиширди

уфачыкъ

турсатаджакъ

3

эгиз

уфачыкъ

тюрте

сыджакъ

айырмакъ

нынъ





Лугъат сезлернен иш:

аран-

къозьайдын къавеси-

зайыфча-

териси-



5. Икяе устюнде иш.



.- Икяени окъугъанда, сизде насыл дуйгъулар пейда олды?

- Анасы Леваеге насыл хабер айтты? Субетины тапып окъунъыз.

-Левае арангъа киргенде не корьди ?

-Левае бабасына насыл суаль берди?

-Кеч олгъан сонъ Левае зайыф къозучыкъны не япты?

Китаптан бу парчаны тапып окъунъыз.

- О анасындан неге разылыкъ сорады?

7 . Группаларнен иш.

- керекли сезлерини тапып, Левае насыл къызчыкъ эди айтынъыз:

КАРТОЧКА.

Яхшы инат ишкир дюльбер мераметли джесаретли къоркъакъ

тербиели къайдыны чеккен.

Левае — мераметли, яхшы, акъкъыллы,тербиели, раатсыз.

8. . -Бу икяеде насыл незакетли сезлер бар?

- Бу сезлерни не вакъыт айтамыз?

-Икяеде чокъ эджалы сезлерини тапып ,окъунъыз.

Нетиджелев.

- Бугуньки дерсте насыл икяенен таныш олдыкъ?

- Бу икяе бизни неге огрете?

Эв вазифеси:

Икяени окъунъыз с. 69-72

Икяеге ресимини япынъыз.