СДЕЛАЙТЕ СВОИ УРОКИ ЕЩЁ ЭФФЕКТИВНЕЕ, А ЖИЗНЬ СВОБОДНЕЕ

Благодаря готовым учебным материалам для работы в классе и дистанционно

Скидки до 50 % на комплекты
только до

Готовые ключевые этапы урока всегда будут у вас под рукой

Организационный момент

Проверка знаний

Объяснение материала

Закрепление изученного

Итоги урока

Конспект урока татарской литературы по сингапурской технологии

Нажмите, чтобы узнать подробности

Уку

Цикл(Б?лек):?д?пле булыйк!

Тема: Эчт?лек с?йл?? д?ресе.”?ч ул ?кияте”

Максат: - укучыларны? бу б?лект? алган белемн?рен, к?некм?л?рен, диалогик, монологик с?йл?мн?рен кабатлау ??м ныгыту;

-        чагыштыра бел?, ?з м?н?с?б?те?не ?йт? ??м д?лилли бел? к?некм?л?рен ?стер?;

-        ?д?плелек т?рбиял??;

-        ?лк?нн?рг?, бер-бере?? х?рм?т т?рбиял??;

-        антонимнарны кабатлау;

-        саннарны кабатлау.

-        Д?рест? я?а технологиял?р куллану(сингапур ?йр?т? структурасы)

?и?азлау:   д?реслек  (Х?йд?рова Р.З.3нче сыйныф “К??елле татар теле”,р?семн?р,презентация, карточ-калар.

 

                                     Д?рес барышы                                    

I.                 ?й эшен тикшер?. Актуальл?штер?.

а) ?д?псез малай турында нинди ?с?р

укыдыгыз?У? як к?рше?? с?йл?!

?)?д?пле малайлар турында сез нинди ?с?рл?р укыдыгыз?Сул як к?рше?? с?йл?!

б) ? сез ?д?пле балалармы?Каршы к?рше?? с?йл?!

Сочинение:“Мин-?д?пле малай(кыз)”. 

“Я-прилежный мальчик(девочка)”

К?рше? с?йл?г?нне безг? с?йл?!

II.              Т?п ?леш.Кабатлау.

1) С?зл?рне? антонимнарын табыгыз (табличкалар):

1.КЕЧКЕН?                  А.Т?РБИЯСЕЗ                         2.АК                                     Б.Т?МСЕЗ   

3.ЯХШЫ                             В. НАЧАРЛЫК

4.Т?РБИЯЛЕ                         Г.КАРА       

5.ЯХШЫЛЫК                   Д. НАЧАР

6.Т?МЛЕ                                Е. ЗУР                 

2) С?злекне иск? т?шер?(парларны табу):

1.ЯРТЫ                                         а.СЕМЕНА

2.ОРЛЫКЛАР                                     ?.ПОЛОВИНА

3.АЛМАГАЧ                                б.ЗЕМЛЯ

4.?ИР                                                 в.ЯБЛОНЯ

5.ЯХШЫЛЫК                                     г.ПЛОХОЕ

6.НАЧАРЛЫК                                     д.ДОБРОТА

 

Финк – Райт – Раунд – Робин (обучающая структура)

(Подумай – запиши – обсуди в команде)

 

-        Уйлагыз. Беренче баганадагы с?зл?р икенче баганадагы кайсы с?зне? т?р?ем?се булыр?

-        1нче номерлы к?газьг? с?зл?рне? парларын цифрлар ярд?менд? языгыз

-        ?илк?д?ш ипт?шл?регез бел?н фикерл?регезне уртаклашыгыз(обсудите с партнёром по плечу)

-        Беренче т?ркемд?ге 1 нче номерлы укучы ?з фикерен (?авабын) ?йт?. Р?хм?т.

-        2нче т?ркемд?ге 3 нче номерлы укучы ипт?шене? фикерен ?йт?. Р?хм?т.

-        3нче т?ркемд?ге 2 нче номерлы укучы ?з фикерен ?йт?. Р?хм?т.

-        Р?хм?т, укучылар.

 

Сингл Раунд Робин (учащиеся проговаривают ответы на данный вопрос по кругу один раз).

 

-?тк?н д?рест? без нинди ?кият укыдык?

1.?киятне? эчт?леген сул як к?рше??(партнёру по левому плечу)с?йл?!

2.1нче номерлы укучы ?киятне? ?чт?леген кычкырып с?йл?сен.

3.2нче номерлылар 3нче номерлыларга,4нче номерлылыр 1нче номерлыларга эчт?лек буенча сораулар бирегез!

-        Каждый №2 рассказывает содержание текста “?ч ул” партнеру по правому плечу.

-        Каждый №3 рассказывает текст вслух.

 

 

 ТАЙМД– ПЭА – ШЭА

(два участника делятся развернутыми ответами в течение определенного количества времени)

-“?ч ул”?кияте н?рс?г? ?йр?т??(Чему учит сказка “?ч ул”?)

-Расскажите об этом партнёру по правому плечу.

-Партнёр по правому плечу доведи информацию до остальных вслух.

-?зе? ничек уйлыйсы??(Сам как думаешь?)

 

- Экранда ??мл?л?рне? башы бирелг?н. Д?вам итегез:

-        Илдар начар малай т?гел, ч?нки ...

-        Илдар т?рбияле малай, шу?а к?р? ...

-        Гали начар малай т?гел, ч?нки ...

-        Гали т?рбияле малай, шу?а к?р? ...

 

 

- ??мл?л?рне 2 нче номерлы к?газьл?рг? язып бетер?без (1 минут)

 

-                    ?зегезне? ??мл?л?рне т?ркемд?ге ипт?шл?рг? укып к?рс?тегез. 1 нче номерлы укучы укый башлый (30 секунд).

-                    ??р т?ркемн?н бер?р укучы укый.

-                    Дим?к Илдар ??м Гали нинди малайлар? Ни ?чен?

 

СТЁ ЗЕ КЛАСС

(перемешай класс)

Учащиеся молча передвигаются по классу для того, чтобы добавить как можно больше идей участников к своему списку.

-Бер-берегезг? укыган ?с?рл?рне? эчт?леген с?йл?гез.К?бр?к текстларны исегезг? т?шерегез.(5минут)

 

Сималтиниус Раунд Тэйби (4 участника в команде одновременно выполняют письменную работу на отдельных листочках, по окончанию одновременно передают друг-другу по кругу)

-        Укыган текстларны? исемн?рен языгыз. Карточкаларны алыштырыгыз. Ипт?шегез язган текст исемн?ре бел?н танышыгыз.

-        2 нче номерлылар ?с?р исемн?рен атагыз.

 

 

III .Йомгаклау

Релли Тэйбл (два участника поочередно записывают свои ответы на одном (на двоих) листе бумаги)

   -“?ч ул” ?киятенд?ге геройларны атагыз.

-Гали нинди малай?

-Ялкау,т?рбиясез малай турындагы ?с?рне? исеме ничек?

-Дима нинди малай?

  -? сез т?рбияле баламы?

  -Т?рбияле балалар турында нинди хик?ял?р укыдыгыз?

 - Т?рбияле балалар нинди эшл?р эшлил?р?

  -Т?рбияле балалар ничек с?йл?ш?л?р?

-        Запишите правильные ответы на листочках и передайте партнеру по правому плечу.

-        Полученный ответ озвучивает партнер по левому плечу.

IV.?й эше.1.”?ч кыз”?киятене? интернеттан мультфильмын карагыз.

                         2.Эчт?леген с?йл?рг? ?йр?негез