СДЕЛАЙТЕ СВОИ УРОКИ ЕЩЁ ЭФФЕКТИВНЕЕ, А ЖИЗНЬ СВОБОДНЕЕ

Благодаря готовым учебным материалам для работы в классе и дистанционно

Скидки до 50 % на комплекты
только до

Готовые ключевые этапы урока всегда будут у вас под рукой

Организационный момент

Проверка знаний

Объяснение материала

Закрепление изученного

Итоги урока

Математикадан "Жазбаша ?осу ж?не азайту" та?ырыбына ?ыс?а мерзімді жоспары

Нажмите, чтобы узнать подробности

Саба?ты? та?ырыбы : Жазбаша ?осу ж?не азайту т?сілдерімен таныстыру, кестелік ?осу, азайту да?дыларын бекіту. Дамытушылы? ма?саты: О?ушыларды? танымды? ?абілеттерін, ойлау, есте са?тау, байланыстыра с?йлеу ?абілеттерін дамыту. Т?рбиелік ма?саты: О?ушыларды ?йымшылды??а т?рбиелеу, кітап о?у?а деген ынтасын, п?нге ?ызы?ушылы?ын арттыру. К?рнекілігі: Слайдтар, флипчарт, ойын Саба?ты? типі: Аралас саба?. Саба?ты? т?рі: Ертегі саба?. Саба? ?дістері: С?ра? - жауап, т?сіндіру, к?рнекілік, ойын, мультфильм. Саба? барысы: I. ?йымдастыру Психологиялы? дайынды? С?лем, алтын к?нім мені?, С?лем, аспан к?гілдір! С?лем, жа?ын досым мені?, ?уанышты к?н б?гін! II. ?й тапсырмасын с?рау Жеке о?ушылардан ауызша с?рап, ба?алау. III. Бекіту Математикалы? диктант 3онд. 5бірл. т?ратын сан, 4онд. 2бірл. т?ратын сан, 7онд. 9бірл. т?ратын сан, 20мен8ді? ?осындысыны? м?ні, 67мен7ні? айырмасыны? м?ні, 9бен10ны? ?осындысыны? м?ні. Тексеру: Жеке о?ушылардан с?рау. III. Ма?ынаны тану 1. Жа?а саба?ты т?сіндіру - Кестедегі сандарды о?ы. Алгоритмге машы?тандыру