СДЕЛАЙТЕ СВОИ УРОКИ ЕЩЁ ЭФФЕКТИВНЕЕ, А ЖИЗНЬ СВОБОДНЕЕ

Благодаря готовым учебным материалам для работы в классе и дистанционно

Скидки до 50 % на комплекты
только до

Готовые ключевые этапы урока всегда будут у вас под рукой

Организационный момент

Проверка знаний

Объяснение материала

Закрепление изученного

Итоги урока

Технологическая карта урока по крымскотатарской литературе "Бекир Чобан-заде "Тувгъан тиль"

Категория: Литература

Нажмите, чтобы узнать подробности

технологическая ката урока по крымскотатарской литературе на тему "Бекир Чобан-заде. "Тувгъан тиль" на крымскотатарском и русском языках

Просмотр содержимого документа
«Технологическая карта урока по крымскотатарской литературе "Бекир Чобан-заде "Тувгъан тиль"»

Дерснинъ технологик картасы Мевзу: Бекир Чрбан-заде. «Тувгъан тиль»


Дернинъ этаплары

Формируемые УУД

Оджанинъ иджады

Талебелернинъ иджады

Иш формалары

1.

Тешкилий моменти

регулятив усуллары

Оджа тешкилендире

Талебелер окъув елларыны бельгилейлер

суаллер (фронталь

суретинде)

2.

Дерснинъ макъсадлары


бильги, регулятив, шахсий,

Бильги эмиетини котерюв махсады

Дерснинъ вазифелериненъ таныш олалар ве лугъат сезлерине эмиет берелер

индивидуаль иши,

фронталь иши

3.

Талеберенинъ актуаль бильгисини пекивтю

бильги, коммуникатив, шахсий,

Эпиграф суретине коре дерснинъ макъсады

Озь фикирлеринен болюшелер

бильги фикирлеринен

болюшелер

4.

Янъы бильгилерини минимсемек


регулятив, бильги,

Дерснинъ тешкелий организацион ишлери – шаирнинъ биографиясына коре малюмати

Языджы аккъында янъы малюмат тапалар. Индивидуаль суретте эевельден эв ишини беджерелер)

Фронталь,

индивидуаль ишлери

5.

Талебернинъ коррекцион бильгелирини биринджи суретте пекитюви

бильги, регулятив,

Талебелернинъ билигисине коре актуаль ишлерини актив суретте пеките

Сезь байлыгъыны ве тиль инкишафыны колемений кенълештирелер.

фронталь иши

6.

Янъы бильгирини тешкилий суретте пекитюви ве талебелернинъ янъы дерснинъ мевзусына коре контроли

коммуникатив, шахсий, бильги,

Шиирнинъ тексти боюнджа талили, лугъат ишини алып бармакъ

Текстнинъ анализы

Бильги фикирлеринен

болюшелер

7.

Контроль



бильги

Шиирнинъ эсас гъаесине коре мевзусыни анлатмакъ, шиирде къырымтатар тилининъ байлигъыны анълатмакъ

Нетидже чыкъаралар

фронталь иши

8.

Талебелернинъ дуйгъулары ве дерс боюнджа иджадий фикирлери ( рефлексия)


коммуникатив, шахсий

Эр бир талебенинъ нокътаи назарыны коре менфий фикирлерини эдебий иджады боюнджа бельгилемек

Дерсте алгъан озь бильгилеринен пайлашалар

мустакъиль иши

9.

Дерс нетиджеси

шахсий, бильги,

Теклиф: Инша язмакъ «Ана тилим-гъурурым»,

Инша язалар

индивидуаль иши



Технологическая карта урока

Бекир Чоьан –заде. Произведение «Тувгъан тиль».


Этап

Формируемые УУД

Деятельность учителя


Деятельность учеников


Формы работы

1.

Организационный


Регулятивные

Организует учащихся на работу

Настраиваются на учебную деятельность

Фронтальная

2.

Целеполагание и мотивация


Познавательные, регулятивные, личностные

Стимулирует познавательную деятельность через слово

Знакомятся с заданием, формулируют цель урока по опорным словам

Индивидуальная, фронтальная

3.

Актуализация знаний /субъектного опыта учащихся

Познавательные, коммуникативные, личностные

Мотивирует к диалогу через знакомство с эпиграфами к уроку

Делятся впечатлениями о прочитанном

Совместная мыследеятельность

4.

Усвоение новых знаний и способов действий

Регулятивные, познавательные

Организует работу с информацией – биографией автора

Узнают новое об авторе, работают с информацией. Индивидуальная работа (работа в группе с домашним заданием на опережение)

Фронтальная, индивидуальная

5.

Первичная проверка понимания и коррекция усвоения учениками нового материала

Познавательные, регулятивные

Актуализирует знания учащихся об изученном материале

Уточняют свои знания, расширяют словарный запас

Фронтальная

6.

Закрепление знаний и способов действий, самопроверка знаний

Коммуникативные, личностные, познавательные

Управляет обсуждением, анализом текста. Организует словарно-орфографическую работу

Анализируют текст

Совместная мыследеятельность

7.

Контроль и самоконтроль


Регулятивные

Предлагает определить основную идею стих., раскрыть значение родного языка,

Делают вывод, соотносят полученные знания с текстом

Фронтальная

8.

Рефлексия


Личностные, коммуникативные

Создает ситуацию, которая позволяет каждому понять и пережить положительные эмоции от литературного творчества

Делятся своими впечатлениями и эмоциональными переживаниями, полученными на уроке

Самостоятельная работа

9.

Домашнее задание контрольного характера


Познавательные, личностные

Предлагает составить развернутое сообщение на тему: “Ана тилим-гъурурым» (Мой язык - моя гордость»)

Составляют сообщение либо сочинение-миниатюру

Индивидуальная