СДЕЛАЙТЕ СВОИ УРОКИ ЕЩЁ ЭФФЕКТИВНЕЕ, А ЖИЗНЬ СВОБОДНЕЕ

Благодаря готовым учебным материалам для работы в классе и дистанционно

Скидки до 50 % на комплекты
только до

Готовые ключевые этапы урока всегда будут у вас под рукой

Организационный момент

Проверка знаний

Объяснение материала

Закрепление изученного

Итоги урока

My house-Мой дом

Нажмите, чтобы узнать подробности

Просмотр содержимого документа
«My house-Мой дом»

Speaking

Speaking

The phonetic exercise [ʤ] [ʤ] [ʤ] j ug  j uice  j ump [θ] [θ] [θ] th ree  ba th  ba th room th is  th at   th ere [ð] [ð] [ð]

The phonetic exercise

[ʤ] [ʤ] [ʤ]

j ug j uice j ump

[θ] [θ] [θ]

th ree ba th ba th room

th is th at th ere

[ð] [ð] [ð]

Describing your room. A - What’s your room like? B - It’s blue and white. A - Is it big or small? B - It’s big. A - Is there a desk, an armchair and a bed in your room? B - Yes, there is. There is a desk next to my bed. There is an armchair in front of the TV. A - Oh, great! Thank you! Bye! B - Not at all! See you!

Describing your room.

  • A - What’s your room like?
  • B - It’s blue and white.
  • A - Is it big or small?
  • B - It’s big.
  • A - Is there a desk, an armchair and a bed in your room?
  • B - Yes, there is. There is a desk next to my bed. There is an armchair in front of the TV.
  • A - Oh, great! Thank you! Bye!
  • B - Not at all! See you!
Thank you for attention!

Thank you for attention!