СДЕЛАЙТЕ СВОИ УРОКИ ЕЩЁ ЭФФЕКТИВНЕЕ, А ЖИЗНЬ СВОБОДНЕЕ

Благодаря готовым учебным материалам для работы в классе и дистанционно

Скидки до 50 % на комплекты
только до

Готовые ключевые этапы урока всегда будут у вас под рукой

Организационный момент

Проверка знаний

Объяснение материала

Закрепление изученного

Итоги урока

Презентация к выступлению на тему: " Перспективные подходы к развитию творческого и интеллектуального потенциала одаренных детей по кабардинскому языку и литературе".

Нажмите, чтобы узнать подробности

Презентация к выступлению на тему: " Перспективные подходы к развитию творческого и интеллектуального потенциала одаренных детей по кабардинскому языку и литературе".                                  

Просмотр содержимого документа
«Презентация к выступлению на тему: " Перспективные подходы к развитию творческого и интеллектуального потенциала одаренных детей по кабардинскому языку и литературе".»

Зи къэухь нэхъ лъагэ сабийхэм зэрыдэлажьэ I эмалхэр.

Зи къэухь нэхъ лъагэ сабийхэм зэрыдэлажьэ I эмалхэр.

   Дэтхэнэ сабийми и I эщ къуэпс хьэлэмэт куэд. А къуэпсхэм I эзагъ хэлъу убгъэдыхьэмэ, макъамэ дахэу I унущ.  В.А.Сухомлинский

Дэтхэнэ сабийми и I эщ къуэпс хьэлэмэт куэд. А къуэпсхэм I эзагъ хэлъу убгъэдыхьэмэ, макъамэ дахэу I унущ. В.А.Сухомлинский

Зи  къэухь ин сабийхэр  къэпсэлъэныгъэр игъэхьэзыращ I уэхъу Аллэ Артур и пхъум. Зи къэухь ин сабийхэр- ар лъэныкъуэ зэмыл I эужьыгъуэхэмк I э ехъул I эныгъэшхуэ зи I э сабийхэрщ

Зи къэухь ин сабийхэр къэпсэлъэныгъэр игъэхьэзыращ I уэхъу Аллэ Артур и пхъум.

Зи къэухь ин сабийхэр- ар лъэныкъуэ зэмыл I эужьыгъуэхэмк I э ехъул I эныгъэшхуэ зи I э сабийхэрщ

Зи къэухь ин сабийхэм я зэф I эк I ыр.

Зи къэухь ин сабийхэм я зэф I эк I ыр.

Зыщыбгъэгъупщэ хъунукъым мы I уэхугъуит l ыр. нэгъуэщ I зы лъэныкъуэк I и апхуэдэ сабийхэр гулъытэншэ пщ I ыи ебудыхи хъунукъым. зэф I эк I зи I э сабийхэр егъэлеяуэ адрейхэм къахэп I этык I хъунукъым;

Зыщыбгъэгъупщэ хъунукъым мы I уэхугъуит l ыр.

  • нэгъуэщ I зы лъэныкъуэк I и апхуэдэ сабийхэр гулъытэншэ пщ I ыи ебудыхи хъунукъым.
  • зэф I эк I зи I э сабийхэр егъэлеяуэ адрейхэм къахэп I этык I хъунукъым;
Зи къэухь ин сабийхэр къэзухъуреихьхэр. «Сабийм сыт хуэдэ ф l агъ хэмылъми, абы и зыужьыныгъэр зэлъытар къэзыухъуреихь ц l ыхухэрщ.»  Э.Ландау ныбжьэгъухэр егъэджак l уэхэр адэ-анэхэр психологыр

Зи къэухь ин сабийхэр къэзухъуреихьхэр.

  • «Сабийм сыт хуэдэ ф l агъ хэмылъми, абы и зыужьыныгъэр зэлъытар къэзыухъуреихь ц l ыхухэрщ.»
  • Э.Ландау

ныбжьэгъухэр

егъэджак l уэхэр

адэ-анэхэр

психологыр

Урокхэр гъэщ I эгъуэн зэращ I I эмалхэр дискуссиехэр,диалогхэр;  творческэ лэжьыгъэхэр; семинархэр,практикумхэр; джэгук l э зэмыл l эужьыгъуэхэр, ребусхэр,зэпеуэхэр.

Урокхэр гъэщ I эгъуэн зэращ I I эмалхэр

  • дискуссиехэр,диалогхэр;
  • творческэ лэжьыгъэхэр;
  • семинархэр,практикумхэр;
  • джэгук l э зэмыл l эужьыгъуэхэр, ребусхэр,зэпеуэхэр.
Классщ I ыб лэжьыгъэхэр. творческэ конкурсхэр, интеллектуальнэ зэпеуэхэр; школьнэ,къалэ,республиканскэ олимпиадэхэр; кружокхэр; исследовательскэ,проектнэ,поисковэ лэжьыгъэхэр.

Классщ I ыб лэжьыгъэхэр.

  • творческэ конкурсхэр, интеллектуальнэ зэпеуэхэр;
  • школьнэ,къалэ,республиканскэ олимпиадэхэр;
  • кружокхэр;
  • исследовательскэ,проектнэ,поисковэ лэжьыгъэхэр.
 Нэхъыщхьэр еджак I уэхэм щ I эныгъэ хьэзырыр етыныркъым, ат I э а щ I эныгъэм хуэк I уэфу, ар езым къахутэфу егъэсэнырщ. Щ I эныгъэ нобэ зрагъэгъуэтар адэк I э зрагъэгъуэтынум лъабжьэ хуащ I ыфу, теориек I э къащ I ар я бзэм, тхыгъэм, творческэ лэжьыгъэхэм къызэрыщагъэсэбэпыфыным зэрыхуишэрщ. Зи гугъу тщ l а I эмалхэм ф I ыуэ къыдитыр:

Нэхъыщхьэр еджак I уэхэм щ I эныгъэ хьэзырыр етыныркъым, ат I э а щ I эныгъэм хуэк I уэфу, ар езым къахутэфу егъэсэнырщ. Щ I эныгъэ нобэ зрагъэгъуэтар адэк I э зрагъэгъуэтынум лъабжьэ хуащ I ыфу, теориек I э къащ I ар я бзэм, тхыгъэм, творческэ лэжьыгъэхэм къызэрыщагъэсэбэпыфыным зэрыхуишэрщ. Зи гугъу тщ l а I эмалхэм ф I ыуэ къыдитыр:

ягъуэта щ I эныгъэхэмрэ есэныгъэхэмрэ я бзэм къыщагъэсэбэпыфу зэригъасэрщ; езым я I уэху епъык I эм нэмыщ I , нэгъуэщ I хэми щ I эдэ I уфу, зыгуэр къыхахыу зэрыригъасэрщ; информацэ зэхуэмыдэхэр зэхуихьэсыфу, ахэр зэхидзыжыфу, нэхъыщхьэр къыхихыфу зэрыхуигъасэрщ; - I уэхугъуэ гуэрым теухуауэ къызэщ I эзыкъуэж лэжьыгъэ игъэхьэзырыным, езым и еплъык I э и I эным зэрыхуригъаджэрщ .
  • ягъуэта щ I эныгъэхэмрэ есэныгъэхэмрэ я бзэм къыщагъэсэбэпыфу зэригъасэрщ;
  • езым я I уэху епъык I эм нэмыщ I , нэгъуэщ I хэми щ I эдэ I уфу, зыгуэр къыхахыу зэрыригъасэрщ;
  • информацэ зэхуэмыдэхэр зэхуихьэсыфу, ахэр зэхидзыжыфу, нэхъыщхьэр къыхихыфу зэрыхуигъасэрщ;
  • - I уэхугъуэ гуэрым теухуауэ къызэщ I эзыкъуэж лэжьыгъэ игъэхьэзырыным, езым и еплъык I э и I эным зэрыхуригъаджэрщ .
 Ди ехъул I эныгъэхэр. Районнэ олимпиадэм ди еджак I уэхэм увып I ит I къыщахьащ,республикэм увып I ит I . Республикэм ди еджак I уэ ц I ык I ухэм  я къэхутэныгъэ лэжьыгъэхэмк I э увып I ий къыщахьащ.

Ди ехъул I эныгъэхэр.

  • Районнэ олимпиадэм ди еджак I уэхэм увып I ит I къыщахьащ,республикэм увып I ит I .
  • Республикэм ди еджак I уэ ц I ык I ухэм я къэхутэныгъэ лэжьыгъэхэмк I э увып I ий къыщахьащ.