СДЕЛАЙТЕ СВОИ УРОКИ ЕЩЁ ЭФФЕКТИВНЕЕ, А ЖИЗНЬ СВОБОДНЕЕ

Благодаря готовым учебным материалам для работы в классе и дистанционно

Скидки до 50 % на комплекты
только до

Готовые ключевые этапы урока всегда будут у вас под рукой

Организационный момент

Проверка знаний

Объяснение материала

Закрепление изученного

Итоги урока

Spotlight 2 module 3 lesson 40 I can, project

Нажмите, чтобы узнать подробности

В данном уроке (Spotlight 2, module3, lesson 40 I can, Fun at school (project), предлагается обобщить и закрепить лексические единицы и грамматический материал, изученные в этом модуле. В разработку включёны и пошаговые инструкции с фото по изготовлению желейного десерта, что предлагает раздел учебника Fun at school. (Из-за долгого процесса замерзания желе не успела вчера выложить работу, но зато все домашние порадовались лишнему прохладному десерту). Желаю приятного просмотра и работы (а кому-то, и приятного аппетита).

Просмотр содержимого документа
«spotlight 2 module 3 lesson 40 I can, project»

Учитель английского языка Брастовская Дина Юрьевна г. Севастополь My PPT collection for Spotlight 2

Учитель

английского языка

Брастовская

Дина Юрьевна

г. Севастополь

My PPT collection for

Spotlight 2

Module 3 : Урок 40 – I can sing, portfolio

Module 3 : Урок 40 – I can sing, portfolio

SB: p.70

SB: p.70

WB: p.39 jump dance climb swim jump swim climb

WB: p.39

jump

dance

climb

swim

jump

swim

climb

Learn about Lulu and Larry. Here are letters from the children, but the words are mixed. I sing can run can I and. I can sing and I can run. I like a kangaroo can too jump. I can jump like a kangaroo too. Make the sentences correct. I jump can and dance can I. I can jump and I can dance. I too like can a fish swim. I can swim like a fish too.

Learn about Lulu and Larry.

Here are letters from the children, but the words are mixed.

I sing can run can I and.

I can sing and I can run.

I like a kangaroo can too jump.

I can jump like a kangaroo too.

Make the sentences correct.

I jump can and dance can I.

I can jump and I can dance.

I too like can a fish swim.

I can swim like a fish too.

Date. Animal Vocabulary: Classwork.

Date.

Animal Vocabulary:

Classwork.

What can these animals do? Can you do it, too? - The ant can run and climb. I can run, but can’t climb.

What can these animals do? Can you do it, too?

- The ant can run and climb.

I can run, but can’t climb.

Write about your skills:

Write about your skills:

SB: p.75 Follow the instructions and you’ll have a yummy dessert!

SB: p.75

Follow the instructions and you’ll have a yummy dessert!

Step 1: Boil 2-3 cups of water Step 2: Take some bowls for making and serving jelly Step 3: Take a packet of jelly and read the instructions Step 4: Pour 2 cups (400ml) of hot water into a bowl. Step 5: Add jelly into the water and stir it up. Step 6: Pour jelly into the serving bowls or cups. Step 7: Put the jelly into the fridge for an hour.

Step 1: Boil 2-3 cups of water

Step 2: Take some bowls for making and serving jelly

Step 3: Take a packet of jelly and read the instructions

Step 4: Pour 2 cups (400ml) of hot water into a bowl.

Step 5: Add jelly into the water and stir it up.

Step 6: Pour jelly into the serving bowls or cups.

Step 7: Put the jelly into the fridge for an hour.

Step 8: You need jelly sweets (possibly fish-shaped). I’ve got Smurfs-sweets , but I can cut fish like this: Step 9: Add the fish-sweets into your cold jelly and again put the bowls into the fridge for 3-4 hours more. Step 10: When jelly is ready, enjoy your dessert! Yummy-yummy!!!

Step 8: You need jelly sweets (possibly fish-shaped). I’ve got Smurfs-sweets , but I can cut fish like this:

Step 9: Add the fish-sweets into your cold jelly and again put the bowls into the fridge for 3-4 hours more.

Step 10: When jelly is ready, enjoy your dessert! Yummy-yummy!!!

SB: p. 75 (yummy jelly) Если получится, сделать фоторепортаж для портфолио

SB: p. 75

(yummy jelly)

Если получится, сделать фоторепортаж для портфолио