Просмотр содержимого документа
«Spotlight module 7 lesson 14-b-2 Spotlight on Culture»
Учитель
английского языка
Брастовская
Дина Юрьевна
ФГКОУ СОШ №8 МО ЧФ
г. Севастополь
My PPT collection for
Spotlight 3
Календарно-тематическое
планирование
Read it well:
pl ay , g a me, m a ke, c a ke, p ai nt, f a ce; pl ay a g a me, m a ke a c a ke, p ai nt a f a ce. Look! K a te is pl ay ing a g a me with G ai l. Can you m a ke a c a ke? Lulu is p ai nting her f a ce.
dr i ve, fl y , k i te, r i de, b i ke; dr i ve a car, fl y a k i te, r i de a b i ke. It’s windy today, let’s fl y a k i te! Look! Larry is dr i ving a car in the park! Can you r i de a b i ke well?
d ar k, b ar k, c ar , c a stle; a d ar k c ar , dog’s b ar king, a l ar ge c a stle. Look at this beautiful d ar k c ar ! Let’s make a l ar ge sandc a stle! Can you hear the dog’s b ar king?
Read it well:
g o t, cl o ck, w a tch, s o ccer, h o td o g; a nice cl o ck, w a tch TV, play s o ccer, eat a h o td o g. I’ve g o t a nice cl o ck. She likes w a tching TV. Wh a t are you eating? – A yummy h o td o g. D o n and T o m are playing s o ccer now.
b i g, f i sh, l i sten, p i cture, dr i nk; a b i g f i sh, l i sten to mus i c, paint a p i cture, dr i nk m i lk. I’m f i sh i ng now and I’ve got s i x b i g f i sh. T i m i s l i sten i ng to mus i c now. K i m i s pa i nt i ng a p i cture i n the park now. Are you dr i nk i ng m i lk? – No, I’m dr i nk i ng Coke.
wh ere , Cl aire , w ear , th ere , h are ; wh ere are, w ear a mac, a funny h are . Wh ere are you? – I’m at home. Th ere is a funny h are in the garden. Cl aire , please w ear your mac, it’s raining!
Yes, there is.
No, there aren’t.
No, they aren’t.
99
Yes, he is.
No, there aren’t.
100
Yes, there is.
Упр. 8: Я прошу, чтобы дети объясняли свой выбор.
No, he isn’t.
Yes, they are.
117
USA
s a ck – мешок
[juːesˈeɪ]
t a ke p ar t – принимать участие
r a ce – гонка, забег
t o g e th er – вместе
Слова можно записать в тетрадь. Работа с приложением.
w i n, w i nner – побеждать, победитель
sp oo n – ложка
Закончить проект: украсить рисунками или фото, уметь пересказать.
At home:
At home:
At home:
2. SB: стр. 148:
Текст читать, упр. 1 – устно.
Упр. 2 – в тетрадь письменно.
1. Закончить проект, пересказать его (распечатка).
Шаблон проекта